کد خبر 395460
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

سایت باشگاه استقلال کلمه نفیس را از خبر روز گذشته خود حذف کرد.

به گزارش مشرق، روز گذشته سایت باشگاه استقلال خبری را روی خروجی خود قرار داد مبنی بر اینکه یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه هدایای نفیسی را به بازیکنان این تیم اهدا کرده است اما برخی از بازیکنان استقلال بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان نسبت به این هدایا که شامل هندزفری و شارژ موبایل بود واکنش نشان داده و از اینکه این هدایا نفیس اعلام شده بود ابراز گلایه کردند.

این خبر که می توانید اینجا آن را مشاهده کنید در روی خروجی خبرگزاری های رسمی و سایت های خبری منتشر شد اما امروز به دلیل اتفاقاتی که روز گذشته در میکسدزون ورزشگاه آزادی رخ داد مسئولان سایت کلمه نفیس را از خروجی خود پاک کرده اند و به نظر می رسد برای اطمینان به اخباری که روی خروجی سایت باشگاه استقلال قرار می گیرد تامل بیشتری کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    این مقاله نویستون بدجوری از استقلال عقده داره. جوک زمانی بود که سایت پرسپولیس از زبان مدیر عامل وقتشون اعلام کرد بهترین خط دفاعی جهان رو دارن. درکش میکنم منم اگه تیمم نهم جدول بود و تو یه فصل ۴ تا مربی و مدیر عامل عوض کرده بود مریض میشدم.
  • فرشاد ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    "به نظر می رسد برای اطمینان به اخباری که روی خروجی سایت باشگاه استقلال قرار می گیرد تامل بیشتری کرد." کی‌ به کی‌ میگه؟؟؟؟ آقا این شما نبودید که یه عکس از یک خرچنگ دریائی که از فاصله نزدیک انداخته شده بود تو همین سایت ارسال کردید و تیتر زدید خرچنگ ۱۰۰ متری!!!! یا یه خرچنگ دیگه رو که با فتوشاپ رنگش رو به "یشمی خال خال پشمی"!!!! (یا یه چیزی تو این مایه ها) تغییر داده بودند ارسال کردید و تیتر زدید "نایاب‌ترین خرچنگ که تا حالا دیده نشده"!!! و یا ..... (خداییش تعداد خبر‌های اینچنینی سایتتون کم نیست) غیره. اون‌وقت بخاطر یه کلمه "نفیس" که نفیس هم نبوده و خود سایت درستش کرده، شما میشید معلم اخلاق؟؟؟؟!!!
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    0 0
    مشرق کلا خبراش یک طرفه هستش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس