کد خبر 395562
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

شخصی که به همراه عضو هیئت مدیره استقلال هدایایی به بازیکنان استقلال داده بود، تاکید کرد که این هدایا پاداش محسوب نمی‌شود.

به گزارش مشرق، سید سعید افجه‌ای عضو هیئت مدیره استقلال پیش از دیدار استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان به هتل محل اقامت آبی‌پوشان رفت تا هدایایی را به بازیکنان استقلال بدهد. این هدایا با اعتراض بازیکنان استقلال روبرو شد و آنها اعتقاد داشتند که هدایای داده شده در شأن آنها نبود. در این راه فردی هم  به نام سعید نظری همراه افجه‌ای بود و هدایا را به بازیکنان استقلال داد.

نظری در این باره گفت: من از سال‌های دور با افجه‌ای رفاقت دارم و با هم مبادلات تجاری داریم. یکی از طرفداران قدیمی استقلال هستم و پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان، تصمیم گرفتیم به صورت شخصی به بازیکنان هدایایی بدهیم. این هدایا نه پاداش محسوب می‌شد نه نفیس بود. میلاد نوری یکی از دوستان من است و می‌توانید از او بپرسید که اقلام داده شده به بازیکنان (شامل هنذفری، شارژر، دسته عکس سلفی و ...) حداقل 400 هزار تومان و مجموع هدایا 16 میلیون تومان قیمت داشت یا نه.

وی ادامه داد: از اظهارات آرش برهانی تعجب کردم چون پس از اینکه هدایا را گرفت، از من درخواست کرد با هم عکس یادگاری بگیریم. چطور برهانی گفته که ما این هدایا را به عنوان پاداش به بازیکنان داده‌ایم؟ اگر به بازیکنان برخورده که 16 میلیون تومان هدایا در شأن آنها نبوده است، عذرخواهی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: من و افجه‌ای پیش از اینکه به بازیکنان هدایا را بدهیم، با امیر قلعه‌نویی هماهنگ کرده بودیم و او ضمن تشکر از ما موافقت کرد که این هدایا را به بازیکنان بدهیم. این هدایا را کادر فنی استقلال هم گرفت. من وکیل یکی از شرکت‌های نفتی کشور آلمان هستم که یکی اسپانسرهای تیم ملی آلمان محسوب می‌شود و نمی‌توانیم پاداشی به بازیکنان تیم دیگری بدهیم. متاسفانه برخی‌ها نمی‌توانند شاهد صدرنشینی استقلال باشند و دوست دارند علیه این تیم جوسازی کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس