کد خبر 395521
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷

وزارت کشور مصر اعلام کرد که اولین حکم اعدام یکی از حامیان اخوان المسلمین را که به قتل چندین نوجوان با پرتاب آنها از ساختمانی بلند متهم شده بود؛ اجرا شده است.

 به گزارش مشرق، اولین حکم اعدام حامی اخوان المسلمین اجرا شد.

پایگاه خبری «ارم نیوز»، به نقل از وزارت کشور مصر گزارش داد که حکم اعدام «محمود رمضان» یکی از حامیان «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر که به قتل چندین نوجوان با پرتاب کردن آنها از یک ساختمان بلند متهم شده بود؛ اعدام شده است.

اجرای اولین حکم اعدام یکی از حامیان اخوان المسلمین

اجرای اولین حکم اعدام یکی از حامیان اخوان المسلمین

با وجود اینکه صدها حکم اعدام علیه حامیان اخوان صادر شده است، از زمان برکناری محمد مرسی تا کنون هیچ حکم اعدامی برای حامیان وی اجرا نشده بود.

محمود رمضان یک جوان مصری با ظاهری سلفی بود که فیلم و تصاویر او هنگام درگیری با مخالفان مرسی و پرتاب شدن چندین نوجوان از پشت بام یک ساختماندر منطقه «سیدی جابر» در اسکندریه منتشر شده بود.

رمضان در یکی از این تصاویر پرچم سیاهی با شعار گروهک تروریستی داعش و گروه‌های تروریستی مشابه مانند القاعده به کمر خود بسته بود که جنجال فراوانی به پا کرد.

در طول چند هفته گذشته کمپین‌های متعددی برای نجات او تشکیل شده بود و اعلام کرده بودند که وی قاتل نبوده و بی گناه به پای چوب دار فرستاده می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    دستشان درد نکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس