کد خبر 395614
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳

مرکز اسلامی الازهر با صدور بیانیه‌ای از آغاز جنگ سایبری متقابل علیه گروه تکفیری داعش از طریق راه‌اندازی مرکز الکترونیک رصد پیام‎های این گروه خبر داد.

 به گزارش مشرق، مرکز اسلامی الازهر مصر در این بیانیه اعلام کرد:  با تأسیس این مرکز الکترونیک، تمامی فتاوا، پیام‌ها و بیانیه‌های داعش خطاب به جوانان رصد و به‌ آن‌ها پاسخ داده می‌شود.

احمد الطیب، شیخ الازهر، در این باره گفت: آغاز فعالیت این مرکز 11 فروردین‌ماه و این مرکز مجهز به تمامی تجهیزات و پژوهشگران متخصص خواهد بود.

وی افزود: وظیفه این مرکز رصد فتوا، اندیشه‌ها و پیام‎‌های داعش برای جوانان و پاسخگویی به آن‌ها است.

احمد الطیب بر لزوم تسریع در روند راه‌اندازی این مرکز و فراهم‌آوردن وسایل، امکانات و حتی پژوهشگران مورد نیاز برای مصون نگه‌داشتن جوانان از ایدئولوژی داعش تأکید کرد.

منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    این بهترین کاره واقعا باید ازاین کار ایران هم بکنه تا زمانی که ریشه عقیدتی داعش زده نشه و به فتواهای بی اساس اون پاسخ داده نشه نمی شه واقعا اون رو تو جنگ مادی هم شکست داد حتی اگه واسه مدتی از بین بره دوباره سربازمیکنه
  • yaser ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    دلیل این همه دستپاچگی الازهر در مقابله با داعش ترس از فروریختن بنیه فقهیشون و سلفی گریشونه،بد جوری گورخیدن :)
  • مهدی اذربایجان ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    سلام همه این حرفهایی کشورهای عریی و امریکایی و اسراییلی علیحه ایران نشانه ترس انها است این کشورهای عریی که همه دست نشانده امریکا هسنتد اگر دویست سال هم بگذرد یک گلوله به سمت اسراییل شلیک نمی کنند اینها همه از دل نترس شیعه حراس دارند اگر جرعت داشتند خیلی وقت پیش کاری می کردند داعش حرومی کمرتون شکسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس