کد خبر 394020
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

یکی از فرماندهان عالی رتبه گردان‌های «القسام» اعلام کرد تمام تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی علیه مقاومت محکوم به شکست است و این گردان‌ها به ساخت موشک برای مقابله با دشمن خود ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، «مروان عیسی» از فرماندهان عالی رتبه گردان‌های «القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد تمام تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی علیه حماس شکست خواهد خورد و این گردان‌ها قدرت و ایمان لازم برای پیمودن مسیر تا پایان آن را دارند.

بنا به گزارش وبگاه خبری «فلسطین الیوم»، وی در کنفرانسی تحت عنوان «عوامل اشغالگری و پیروزی» در غزه گفت: ما واقعیت و پیچیدگی‌های آن را درک می‌کنیم اما قصد تن دادن به آن را نداریم.

عیسی افزود: در حال حاضر قصد درگیری با دشمن اشغالگر اسرائیلی را نداریم اما برای آن آماده می‌شویم و به ساخت موشک ادامه می‌دهیم و اظهارات دشمن در این خصوص برای ما مهم نیست.

عیسی که در سال 2006 از ترور جان سالم به در برده ، تصریح کرد: با هر کسی که بتواند به ما سلاح دهد هم‌پیمانی برقرار می‌کنیم و گردان‌های القسام به دنبال هماهنگی با تمامی گروه‌های فلسطینی است.

وی در نهایت بر تلاش مداوم برای آزادسازی کامل فلسطین تاکید کرد.

اظهارات مروان عیسی پس از حکم دادگاه قاهره علیه این گردان‌ها در شنبه (11 بهمن) و کل تشکیلات حماس در شنبه (9 اسفند) و معرفی کردن آنها به عنوان گروه‌های تروریستی اعلام شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن توکلی ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    گردان القسام نزدیکی شدیدی با ایران دارد چرا که بعد از جنگ تابستان غزه اسراییل ، اعلام کرد تنها کشور ایران حق است و بقیه باطل ..... باید هرجایی که منافع اسراییل در خطره یه قسمت ماجرا ما باشیم .... چرا که ما عاشق مبارزه با اسراییل هستیم
  • ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    این جماعت خیانت تو خونشونه..شاخه سوری همین اینان که جوی خون تو سوریه راه انداختن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس