دبیر اجرایی اکران های مردمی جشنواره فیلم عمار ضمن اعلام برنامه های هفته جاری اکران فیلم خانه ای کنار ابرها، از درخواست های گسترده اکران کنندگان این جشنواره برای اکران این فیلم خبر داد.

 به گزارش مشرق، محمدهادی حاج کرمی، دبیر اجرایی جشنواره عمار گفت: همزمان با حضور رسمی فیلم «خانه ای در کنار ابرها» در گیشه سینماهای کشور، دبيرخانه جشنواره عمار با دست‌اندرکاران فيلم سينمايی «خانه‌اي کنار ابرها» برای اکران مردمی این فیلم به تفاهم رسید. بر اساس تفاهم صورت گرفته، علاقه‌مندان می‌توانند اين فيلم را در مسجد، مدرسه، دانشگاه يا سالن‌های شهری و... نمايش دهند. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد با اعلام فراخوان دبیرخانه جهت اکران خانه ای کنار ابرها بیش از صد درخواست اکران به دبیرخانه رسید که در این زمینه دانشگاه‌ها پیشتاز هستند.

بر همین اساس پیش از این، فیلم خانه ای کنار ابرها در دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشگاه هنر تبریز، دانشگاه شیراز، مسجد صاحب الزمان سعادت آباد اکران شده و در حال حاضر در سی نقطه کشور در حال اکران است.

همچنین برنامه اکران های هفته جاری این فیلم بدین شرح است:

یکشنبه دهم اسفند، ساعت 19:45، تالار امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

دوشنبه یازدهم اسفند، ساعت 19:45، سالن ابن سینا دانشگاه پزشکی شهرکرد

دوشنبه یازدهم اسفند، ساعت 15، سالن الغدیر دانشگاه زنجان

سه شنبه دوازدهم اسفند، ساعت 16:30، حسینیه الزهرا(س) ملارد کرج

چهارشنبه سیزدهم اسفند، ساعت 19، مسجد جامع ولی عصر (عج) باقر شهر

پنجشنبه چهاردهم اسفند، ساعت 15:30 ، مسجد محبین الزهرا(س) دولاب

علاقه‌مندان برای اکران فيلم می‌توانند پس از مراجعه به وبسايت Ammarportal.ir و ثبت نام به عنوان اکران‌کننده جشنواره عمار، کد ثبت نامی خود و نام شهر و مکان اکران را همراه با عبارت «درخواست اکران خانه‌ای کنار ابرها» به سامانه پيامکی 30001801  ارسال کنند.

کسانی که به اينترنت دسترسی ندارند نیز فقط نام شهر و مکان اکران را همراه با عبارت «درخواست اکران خانه‌ای کنار ابرها-عدم دسترسی به اینترنت» به سامانه مذکور ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس