کد خبر 395441
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

دوازدهمین جشن «تصویر سال» و جشنواره فیلم «تصویر» برگزیدگان خود را معرفی کرد.

به گزارش مشرق، دوازدهمین دوره جشن «تصویر سال» دیروز عصر جمعه ۱۵ اسفندماه در خانه هنرمندان برگزار شد.

برگزیدگان این دوره از جشن تصویر سال به شرح زیر است:

در بخش اول شامل پوستر زیر ۲۵ سال، جایزه رسول اف با تقدیر از مهرداد مه آبادی، مریم عالی نیا، دیپلم افتخار و لوح تقدیر به هومن علیزاده ثانی و نوید رحمانی اهدا شد. در این بخش تندیس و جایزه نقدی به محمدجواد بهشتیان رسید.

در بخش کاریکاتور زیر ۲۵ سال از علی اصغر باقرزاده، هومان مهرآذین، شاهین کلانتری و سمانه نیسانی تقدیر شد و دیپلم افتخار به مجتبی حیدرپناه و داوود صفری اهدا شد.تندیس این بخش به سحر فتاح رسید.

در بخش عکس زیر ۲۵ سال با موضوع مستند اجتماعی از امید وهاب زاده، هومن فاخته تقدیر شد و دیپلم افتخار به خشایار جوانمردی و ارسلان امانتی رسید. تندیس این بخش به مهران میرزایی تقدیم شد.

در بخش عکس «نگاهی دیگر» دیپلم افتخار به میلاد مختاری و بهزاد بهروزی نیا رسید. آرمین امیریان نیز تندیس گرفت.

در بخش عکس های «هنر و هنرمندان» دیپلم افتخار به آوا کیایی فرزند نظام الدین کیایی و همچنین سینا عدلی رسید و مریم دیهول تندیس را به خانه برد.

در بخش عکس «ورزشی» از محمدامین انصاری و میثم ملکی قزوینی تقدیر شد و دیپلم افتخار به عرفان کوچاری و مهدی ابراهیمی رسید. تندیس نیز به امید وهاب زاده اهدا شد.

در بخش عکس «خبری» از میعاد آخی و سینا شیری تقدیر شد. دیپلم افتخار به امید وهاب زاده و عرفان کوچاری رسید و تندیس به حامد ملک پور تقدیم شد.

در ادامه مراسم جوایز بخش «ایران ما» اهدا شد. در این بخش از مرضیه ایوتین، احمد آق، حامد صادقی و عیلرضا عباسی تقدیر شد.

برندگان جوایز این بخش شامل امیر بهروزی راد، سروش جوادیان، سینا شیری، بابک صدیقی، ساسان توکلی فارسانی، جواد عسکراوغلی، ابوالفضل نسایی، بهنام رضوانیان، احمد معینی جم و برنا میرهادیان بود.

در بخش عکس «موبایلی» از سینا شیری، کاووس صادقلو، مهدی عباسی، الناز قندفروش تقدیر به عمل آمد.

برندگان این بخش عبارتند از ابوالفضل سلمانزاده، خسرو پرخیده، آکو سالمی، سجاد صفری، ابراهیم نوروزی، امین پورمند، ساسان توکلی فارسانی، سپهر صمدیان، ارسلان امانتی، نازنین طباطبایی.

در بخش فیلم کوتاه جوانان زیر ۲۵ سال از «red point» به کارگردانی مطهره احمدپور تقدیر شد و دیپلم افتخار به «چه زخم هاست نهان» ساخته مونا شمس تقدیم شد. تندیس این بخش به «قنات شهر خاموش» به کارگردانی مشترک حسین امیری و پدرام پورامیری رسید.

در بخش فیلم های بالای ۱۵ دقیقه نیز از «می لا دو» به کارگردانی فاطمه طوسی، «رویای خاکستری» ساخته  علی صادقیان، «تکنوازی» ساخته ایمان فراهانی و «کبوتر بازی» ساخته مریم فرساد تقدیر شدند.

در همین بخش دیپلم افتخار به «حذف اضطراری» ساخته فهیمه آقا حسنی، «نجس» به کارگردانی بهرام و بهمن ارک و «بن بست» ساخته آرمان خوانساریان رسید. تندیس این بخش به فیلم «لام تا کام» به کارگردانی محسن بانصیری تقدیم شد. جایزه ویژه «بهترین تصویر» به «آفتاب سوخته» ساخته بهرام و بهمن ارک رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس