کد خبر 393423
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸

اختتامیه دومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» امشب با حضور اهالی هنر و رسانه در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار می‌شود.

 به گزارش مشرق، میثم محمد حسنی دبیر اجرایی دومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» در گفت‌وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس اظهار داشت: مراسم اختتامیه دومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا به مدت 2 ساعت در باغ موزه دفاع مقدس تهران با سخنرانی سید عزت‌الله ضرغامی، اجرای دومین آهنگ «مرگ بر آمریکا» توسط حامد زمانی و اهدای جوایز به آثار برگزیده  برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مسابقه بیش از 40 کشور از جمله آمریکا، مکزیک، برزیل، چک، مصر، چین، افغانستان، کلمبیا، اندونزی، عراق، ایتالیا، تایلند، سوریه، سوئد، صربستان، روسیه، رومانی، پاکستان، هند، مراکش، قزاقستان و ترکیه شرکت کردند که از بین آثار ارسالی 27 اثر برگزیده شد.

محمدحسنی با اشاره به تعداد مجموعه آثار ارسالی به دبیرخانه این مسابقه گفت: بخش هنرهای تجسمی این جایزه در سه حوزه عکس، کاریکاتور و پوستر برگزار شد که در مجموع هنرمندان بین‌المللی بیش از 4 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

بر اساس این گزارش، دومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» با محوریت استکبار ستیزی با حمایت و همت خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فارس، سازمان هنری رسانه‌ای اوج، شبکه نصر‌ تی‌وی، حزب‌الله سایبر، بسیج شهرداری تهران و سازمان فضای مجازی سراج برگزار شده است.

آثار ارسالی به دبیرخانه جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا در بخش اصلی بررسی شده است و بخش جانبی تا پایان سال جاری نیز بررسی خواهد شد. بخش‌ اصلی با محوریت عکس، پوستر و کاریکاتور و در بخش جانبی شامل مستند و کلیپ، سرود، مقاله، وبلاگ و نرم افزارها و اپلیکشن‌های موبایل است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس