کد خبر 393110
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

سید جلال هاشمی دوچرخه‌سوار 18 ساله گیلانی در حین تمرین استقامت در جاده با برخورد با یک دستگاه خودروی دوو در محور رشت به انزلی درگذشت.

به گزارش مشرق، قهرمان دوچرخه‌سواری جوانان گیلان بر اثر سانحه تصادف درگذشت، سید جلال(عقیل) هاشمی دوچرخه‌سوار 18 ساله گیلانی که پیش از این چندین دوره عنوان قهرمانی رقابت‌های استان را در کارنامه داشت در حال تمرین استقامت در جاده با برخورد با یک دستگاه خودروی دوو در محور رشت به انزلی درگذشت.

پیکر این دوچرخه سوار جوان گیلانی روز گذشته در قطعه هنرمندان تازه آباد رشت به خاک سپرده شد.

سرهنگ مهیار رستگار رئیس پلیس راه گیلان درباره علت این حادثه اظهار داشت: بی‌احتیاطی راننده دوو علت حادثه است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری گیلانی با ابراز همدردی با خانواده این دوچرخه‌سوار، خواستار توجه مسئولان برای ایجاد امکانات از جمله تکمیل پیست دوچرخه‌سواری فلکده رشت شد.

ایمان دلیل حیرتی افزود: نبود پیست تمرین دوچرخه‌سواری یکی از دلایل تمرین دوچرخه‌سواران در جاده‌ها است، تنها پیست دوچرخه‌سواری گیلان که ساخت آن از سال 86 در فلکده رشت آغاز شده با 92 درصد پیشرفت کار نیمه تمام رها شده است.

وی گفت: برای تکمیل این پیست دوچرخه‌سواری 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    0 0
    کجای دنیا پیست استقامت برای دوچرخه سواری هست؟؟؟ ما که اینجا هم ندیدیم. من خودم کهنه دوچرخه سوارم و برخی از قهرمانان و مربیهای قدیمی ایرانی هم اینجا هستن که برای دوچرخه سواری استقامت به جاده های حومه شهر میرن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس