یکی از امیدهای ایران در دوچرخه‌سواری از شرایط کنونی و عملی نشدن وعده مسئولین گلایه دارد و از ترک تحصیل به خاطر گرفتن معافیت خبر داد.

به خاطر معافیت ترک تحصیل کردم/ با مسئولین حرفی ندارم چون عهد شکن هستندگروه ورزشی مشرق - محمد دانشور، قهرمان 21 ساله و طلایی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون که متولد مشهد است، از 14 سالگی شروع به ورزش دوچرخه سواری کرده و اکنون 5 سال است به صورت حرفه ای دوچرخه سواری انجام می‌دهد.
وی در سال 89 در قهرمانی جوانان آسیا در تایلند مدال نقره کایرین و مدال برنز  سرعت را به دست آورد و تابستان 93 در آسیایی اینچئون به مدال طلا دست یافت.

این قهرمان آینده‌دار دوچرخه سواری در گفتگو با مشرق از برخورد نه چندان خوب مسئولین گفت: «من هم مانند سایر طلایی ها 150 سکه پاداش گرفتم ولی مسئولین قول داده بودند یک حقوق ماهیانه برای قهرمانان در نظر بگیرند که متاسفانه خبری از این کار نیست. فدراسیون هم گفته چون این کار شخصی است، به ما ربطی ندارد و خودتان باید پیگیری کنید. اوایل برخورد مسئولین بسیار خوب بود و بعد از گذشت مدتی برخوردها تغییر کرد.»

دانشور درخصوص شرایط تمریناتش افزود: «از نظر تمرین مشکلی ندارم. قرار بود برای ما یک مربی درجه یک بین المللی بگیرند و برای تمرینات به خارج از کشور اعزام بشویم و در پیست چوبی تمرین کنیم اما به ما گفتند کمبود بودجه داریم و هیچ یک از اینها عملی نشد. من در استراحت هستم و ان‌شاءالله از از عید تمرینات حساس خود را آغاز می کنیم. در حال حاضر نزدیک ترین مسابقاتم قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک 2016 ریو است که خودم را برای این مسابقات آماده می کنم.»

جوان مشهدی دوچرخه سواری ایران درباره وضعیت تحصیلی خود بعد از بازی های آسیایی گفت: «به خاطر اینکه برای گرفتن معافیت خدمت اقدام کنم از دانشگاه انصراف دادم. من اینطور شنیده بودم و گفتند از لحاظ قانونی حق ندارم هم معافیت بگیرم و هم تحصیل کنم.»

دانشور در پایان در پاسخ به اینکه برای مسئولین پیام و یا حرفی ندارید گفت: نه هیچ حرفی با مسئولین ندارم چون هیچ کدام از وعده‌هایشان عملی نمی‌شود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صداقت ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    فقط معافیت پزشکی حق تحصیل ندارد. بقیه معافیت ها ربطی به تحصیل ندارند.
  • ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    عاقا این نظام وظیفه بعضی قوانینش باید کلا تغییر کنه
  • هما ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    همین حرف نداشته ی شما برای مسئولان از صد بار چوب زدن بدتره همشهری...البته اگه متوجه بشن...
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    جنگ اول به از صلح اخر است - باید قانون بازیکنان و مربی های قهرمان مشخص شود
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    واقعا تاسف آوره
  • شریف ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    بعضیها دیگه خیلی پر توقع هستند 150 سکه میشه خدود 150 میلیون تومن حالا حقوق ماهبانه هم میخواد راننده شخصی چی نمیخواد ؟؟ مرد حسابی تو المپیک که طلا نگرفتی اونجا جز 20 تا هم نمیشی روتو کم کن
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    بااين روحيه ديگه هيچى نميشى
  • هاشم ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    بسمه تعالی سلام متاسفانه مابااسلام ناب محمدی صلی الله علیه واله فاصله زیادی داریم دلیلش هم اینست که برخی مقامات باتزویروریاکاری بمناسب دستیابی داشته ودارندواین بیتوجهی به ادای قول خیلی ضررهابجامعه اسلامی زده است حال انکه خداوندمتعال درقران میفرمایدیا ایهالذین امنواوفوبالعهدوالعقود بعهدو پیمانتان عمل کنیداقای مسئول شمانبایدعوامانه تصمیم بگیریدوقول دهیداما واگرهارادرنظرداشته باشیداول فکرکنیدبعدقول دهیداینجاایران است خون هزاران شهیدبرای رعایت همین چیزهای بظاهربی اهمیت ریخته شده والسلام علی عبادالله الصالحین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس