کد خبر 392769
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

منابع مطلع از بروز درگیری‌های داخلی بین‌ عناصر گروهک تروریستی «داعش» طی دو روز گذشته و کشته شدن سه تن از فرماندهان این گروهک خبر دادند.

به گزارش مشرق، «ابو مجاهد البانیاسی» مسئول امنیتی گروهک تروریستی «داعش» در منطقه «وادی میرا» دو شب گذشته در درگیری با گروه موسوم به «الشرعی» داعش کشته شد. منطقه وادی میرا در منطقه مرزی بین شهرک «عرسال» لبنان و منطقه «القلمون» سوریه واقع است.

گزارش روزنامه «الاخبار» حاکی است که چند روز پس از کشته شدن «ابو عائشه البانیاسی» سرکرده این گروهک تروریستی در مناطق کوهستانی عرسال و القلمون، دامنه اختلافات بین مجموعه‌های وابسته به این گروهک افزایش یافته و به نبردهای داخلی منجر شده است.

طی دو روز گذشته نبردهای پراکنده‌ای بین گروه‌های وابسته به داعش صورت گرفته به گونه‌ای که دو شب گذشته مجموعه «ابو الولید المقدسی» در منطقه وادی میرا، «ابو مجاهد البانیاسی» مسئول امنیتی این گروهک را به همراه دو تن از گروهش به قتل رساند.

منابع آگاه اعلام کردند که گروهک تروریستی داعش فردی سوری به نام «موفق عبدالله» مشهور به «الجربان» را به سرکردگی این گروهک در مناطق کوهستانی القلمون و عرسال منصوب کرد.

این فرد پیش از این فرمانده گروهک موسوم به «لشکر الفاروق» بود که پس از پاکسازی شهر «القصیر» از حضور تروریست‌ها به منطقه «یبرود» فرار کرده و از آنجا به منطقه کوهستانی القلمون منتقل شد و پس از بیعت با «ابو بکر البغدادی» سرکرده خودخوانده این گروهک، به داعش پیوست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن توکلی ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    داعش و بقیه سر می برند که شیعه را بترسانند!! آنها خبر ندارند....!!! که شیعه... بعد از وقوع کربلاء... از سر خویش تنفّر دارد !! السلام علی الحسین و علی علیّ بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین
  • ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    تنفر از سر خود..!!!!امام سر داد که ما سرمون رو بالا بگیریم..نه که بدیم این خبائث قطع کنن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس