کد خبر 392666
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

یک مسئول اطلاع‌رسانی بسیج مردمی عراق گفت: ارتش عراق با همکاری نیروهای مردمی مخفیگاه‌های داعش در جاده تکریت استان صلاح‌الدین را موشک‌باران کرده که به هلاکت ده‌ها تروریست داعش و سرکرده‌های آن منجر شد.

به گزارش مشرق، ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای بسیج مردمی از سه جهت سرگرم پیشروی به طرف شمال استان صلاح الدین است که هدف از آن آزادسازی کامل تکریت و سایر شهرهای این استان است.
در همین ارتباط، «جعفر الجابری» عضو تیم اطلاع‌رسانی بسیج مردمی عراق به خبرنگار فارس گفت: موشک‌های گراد و ال 106 و ال 207 ، مخفیگاه‌های داعش در مناطق البوعجیل، العلم، الدور و تکریت را برای چهارمین روز متوالی هدف گرفت.

وی افزود: موشک‌باران لانه‌های داعش در صلاح الدین نتایج مثبتی داشت که کمک زیادی به آزادسازی کامل این استان از چنگ تروریست‌ها می‌کند.

الجابری با اشاره به اینکه حملات علیه مواضع داعش در مناطق صلاح الدین، با کشته شدن ده‌ها تن از تروریست‌ها همراه بوده است، گفت: «علی نصیر جعجوع» یک مقام امنیتی داعش در تکریت از جمله آنهایی بود که در موشک‌باران نیروهای بسیج مردمی به هلاکت رسید.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن زمان عملیات نظامی آزادسازی تکریت و دیگر مناطق اشغالی صلاح الدین هزاران خانواده عراقی از شهرهای الدور، تکریت، العلم و البوعجیل به سوی موصل سرازیر شدند.

عضو تیم اطلاع رسانی بسیج مردمی تاکید کرد: ده‌ها تن دیگر از تروریست‌های داعش هم در حملات راکتی به مخفیگاه هایشان در دو منطقه «سورشناس» و «الدور» در شرق سامراء به هلاکت رسیدند.

الجابری افزود: چهار عامل انتحاری عرب تبار هم در حال تلاش برای نفوذ به یک مجتمع مسکونی در البغدادی در استان الانبار کشته شدند و «حمد محمود شکر الشریفی»،ملقب به ابومطر یکی از سرکرده‌های داعش هم که بازپرس دادگاه شرعی داعش بود، در نزدیکی مجسر الیرموک در شهر موصل به هلاکت رسید.

«کریم النوری» مشاور «هادی العامری» رئیس سازمان بدر عراق و از مسئولان بسیج مردمی این کشور نیز خبر داد که هزاران تن از نیروهای بسیج مردمی و نظامیان برای بزرگ‌ترین عملیات و آزادسازی شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین آماده شده‌اند تا به یاری خداوند متعال صلاح الدین هم پس از دیالی به جمع استان‌های پاکسازی شده از لوث تروریسم بپیوندد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرجان ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    الحمدلله رب العالمین
  • محسن ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    الحمدلله رب العالمین توکل تان بر خدا باشد پیروزی مردم عراق بر علیه مزدوران شیطان و صهیونیسم نزدیک است. «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس