گروه تروریستی تکفیری داعش، اخیرا دستورالعملی را در اینترنت منتشر کرده است که در آن، مراقبت های بهداشتی در حین «ذبح مردم» برشمرده شده و از سربازان خود خواسته است این مراقبت ها را رعایت کنند.

گروه بین الملل مشرق - گروه تروریستی تکفیری داعش که به قصاوت قلب و خشونت شدید علیه مخالفان و منتقدان خود معروف است، اخیرا دستورالعملی را در اینترنت منتشر کرده است که در آن، مراقبت های بهداشتی در حین «ذبح مردم» برشرمده شده و از سربازان خود خواسته است این مراقبت ها را رعایت کنند.

چگونه مردم را ذبح کنید که به خودتان آسیب وارد نشود؟! +عکس

در ابتدای این دستور العمل، پزشک وابسته به داعش ادبیات اغراق آمیزی را علیه تروریست های ذبح کننده به کار گرفته اند. القابی که در ابتدای نامه برای مخاطب قراردادن سربازان داعش به کار رفته است، عبارتند از «برادران توحیدی»، «کسانی که سینه ها را شفا و خفتگان را بیدار می کنید»، «کسانی که در دست های شما داروها و شفاهای شگفت انگیزی است که کتاب طب از وصف آن عاجز است»، «ای افتخار ما، عزیزان ما، قهرمانان ما»، «ای کسانی که سر کفار و مرتدین در دولت عزیز خلافت اسلامی را از تن جدا می کنید» و... نامه با چنین تعابیری آغاز می شود و بلافاصله پزشکان باید مراتب درود و ارادت خود به تروریست ها را بیان کنند! در سطر بعدی این پیام آمده است: «بزرگی و قهرمانی شما بر ما پوشیده نیست. به واسطه شما و جهاد شماست که بدن ما شفا می یابد و رعب و وحشت در قلوب کافران و یارانشان جولان می دهد.»

پزشک داعش در ادامه شعری را در مدح و ثنای تروریست های داعشی درج کرده اند و پس از آن شعر، بار دیگر زبان به تملق گشوده اند و تلاش کرده اند از این تملق پلی بسازند تا دستور العمل شنیع خود را بیان کنند: «شما دلاروان، تاج سر ما هستید. به راستی که شما بر ما برتری دارید و ما به عنوان خادمان شما موظفیم آن چه می دانیم و می توانیم را در راه تقویت و پشتیبانی از شما به کار گیریم. در همین رابطه، تعدادی نکات بهداشتی را خدمتتان عرض می کنیم تا به این ترتیب بتوانیم سهمی اندک در حماسه ها و دلاوری های شما داشته باشیم.

چگونه مردم را ذبح کنید که به خودتان آسیب وارد نشود؟! +عکس

این دستورات، در رابطه با عملیات غرورآفرین "ذبح" است که لرزه بر اندام بدخواهان دولت خلافت افکنده است. این دستورات احتیاطی، هیچ گونه خللی در عملیات ذبح ایجاد نمی کند، اما می تواند ضامن سلامت بیش تر سپاهیان خلافت اسلامی باشد تا بتوانند در راه غرورآفرین و عزت بخش جهاد، با توان جسمی و فیزیکی بیش تری به جنگ تروریسم کفار بروند. بی تردید سلامتی سپاهیان اسلام، آرزوی همه مسلمانان و مؤمنان است.»

پزشک داعشی در ادامه پیام خود، ادبیات معمول پزشکی را به کار گرفته و بعد از یک مقدمه توضیحی، 9 دستور العمل احتیاطی را برای جلادهای تروریست برشمرده است تا در حین ذبح، سلامتی آنان تهدید نشود.

متن کامل این بخش به شرح زیر است:
همان گونه که می دانید پوشش های معمول مانند دستکش و ماسک، یکی از مؤثرترین و مهم ترین ابزارهای پیشگیری سرایت بیماری از سوی مجرمان است و در همه بیمارستان و درمانگاه ها، نسبت به رعایت این نکات اهتمام دارند. دستکش ها "به اذن خدا" مانع تماس مستقیم و بی واسطه دست افراد با بیماران و مجرمان می شود؛ در حالی که می دانیم بسیاری از ویروس ها، باکتری ها و میکروب ها از طریق تماس مستقیم فیزیکی منتقل می شود.

امروزه دستکش های پیشرفته و ساده ای وجود دارد که ابدا محدودیتی برای استفاده کنندگان ایجاد نمی کند، اما می تواند ضامن سلامتی آنان باشد. نکته دوم در مورد این دستکش ها، نقش آنان در مهار و مدیریت تعرق یا زخم های احتمالی برآمده از نبرد است. می دانیم که در اثر تعرق – که به هر حال برای مجرمانی که قرار است ذبح شوند، امری معمول است – میکروب ها به راحتی منتقل می شوند و این دستکش می تواند خطر مربوطه را دفع کند.

چگونه مردم را ذبح کنید که به خودتان آسیب وارد نشود؟! +عکس

برای استفاده مفید از دستکش، رعایت نکات 9 گانه ذیل اهمیت به سزایی دارد:

1-    باید دستکشی را به دست بست که دقیقا متناسب با اندازه دست باشد. لذا پیش از نبرد، همان گونه که لباس رزم دلاوران را دقیق اندازه می گیرند، باید دستکش های متناسب با اندازه دستان را پیش بینی کرد.
2-    باید به صورت مستمر در کوتاه کردن ناخن ها دقت کرد. زیرا اولاً ناخن ها، محل تجمع مناسبی برای میکروب ها و باکتری هاست و واضح است که در میدان نبرد نیز این باکتری ها شیوع بیش تری دارند؛ ثانیاً این ناخن ها باعث پاره شدن زودتر دستکش ها می گردند.
3-    برای هر بار بریدن سر «مجرمان خنزیر» از یک دستکش جدا استفاده شود.
4-    در حین صحبت با کفار، حتما از ماسک استفاده شود.
5-    هر گاه در شرایط اضطراری، مجبور بودید دست خود را به شیء خاصی بزنید و دستکش نیز در دسترس نبود؛ حتما با پشت دست خود این کار را انجام دهید یا از یکی از برادران یا حاضران در صحنه کمک بجویید.
6-    وقتی دستکش ها و ماسک را کنار می گذارید (در می‌آورید)، باید از موردی شروع کنید که کاربری بیشتری داشته و احیانا آلوده تر است. به عنوان نمونه اگر با دست راست خود بیش تر کار کرده اید، باید ابتدا دستکش راست را از دست خارج کرده و سپس نسبت به خارج کردن دستکش چپ و پس از آن ماسک اقدام کنید.
7-    در حین خارج کردن دست از دستکش، دقت کنید که با دستکش دست دوم، تنها دیواره خارجی دستکش اول را بگیرید و برای دست دوم نیز از همان ابتدا دیواره داخلی دستکش دست اول را به دست بگیرید. به عنوان نمونه اگر می خواهید ابتدا دستکش دست راست را خارج کنید، باید با دست (دستکش) چپ، دیواره خارجی دستکش راست را گرفته و دستتان را از دستکش خارج کنید؛ سپس با دست راست خود دیواره داخلی دستکش چپ را گرفته و دستکش چپ را از دست دربیاورید.
8-    دستکش‌های مصرف‌شده را در کسیه‌های زباله سرپوشیده بیندازید. به ویژه زمانی که «کافر خنزیر» به مرض2های دنیوی مانند ایدز و سل مبتلا بود، ضروری است که کیسه های زباله را نیز فورا پلمب کنید.
9-    بعد از هر بار مصرف دستکش، دست های خود را با دقت بشویید.

چگونه مردم را ذبح کنید که به خودتان آسیب وارد نشود؟! +عکس

این پزشک داعش – که باید برای سلامتی انسان ها سوگند خورده باشد – در پایان دستورالعمل خود نوشته است:
«با رعایت نکات احتیاطی فوق، همه ما با ذبح کافران و مرتدان، دریایی از خون به راه می اندازیم. دریای خونی که قلوب مؤمنان را شفا می بخشد.»

گفتنی است یکی از شعارهای بسیار معروف این گروه تروریستی از سال ها قبل، شعار «جئناکم بالذبح» (با سر بریدن، پیش می آییم) بوده است و حتی به تعدادی از جلادهای خود با افتخار لقب «ذبّاح» (کسی که بسیار ذبح می کند) داده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 75
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 5
  • پری ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    1 0
    " خنزیر " خوتون هستید قلب ما با مرگ هر انسانی با دستان کثیف شما درد میگیرد و لعنت تمام انسان ها و حیوانات روی زمین بر شما که مایه ی ننگ در زمین هستید..
  • حزب الله پیروز است ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    اینجا مشرق صدای داعش! میفهمید دارید چی کار میکنید؟ کلا شدین وبگاه داعش
  • رامین ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    قساوت درسته اقا نه قصاوت
  • کافر مرتد منافق ذبیح ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ای لعنت بر اجدادشون عجب جوکایی شدن اینا :))))))))))))))))))))))))))))))) عملیات ذبح :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) وای خداااااا مردم از خنده آخ آخ آخ دمت گرم مشرق :* روحم شاد شد بخدا
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    برو بابا
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    جالب اینجاس که فکر میکنن میترسیم ازشون :)))))
  • امیر ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    مشرق عکس جنایت این حرومی هارو نشون نده این صد دفعانگار داری براشون کار می کنی
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    با تشکر از این پزشک داعشی. بخدا همین رهنمودها را برای قصاص قاتلان شهدایمان و بریدن سر داعشی های کثیف به کار خواهیم گرفت.
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    آدم اگر پیرو اهل بیت نباشد آخرش این میشود
  • آیدین ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    من تا حالا نفهمیدم مشرق دقیقا از کدوم طرفه ولی.......... خیلی داری در باره داعش خبر میزنی یعنی واجب بود این خبر را با این هم توضیحات و ترجمه جمله به جمله نامه پزشک داعش چاپ کنی خیلی دوست دارم یه روز مشرق رو باز کنم و یه خبر با هیجان از داعش توش نبینم آیا ممکنه یه همچین روزی برسه.........
  • حسین ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    لعنت خدا بر وهابیت و حامیان آنان از آل سعود و اوزال در ترکیه و امیر کثیف قطر و از همه مهمتر اسراییل که بانیان این جنایتها هستند - خدایا امنیت ملت و کشو ر ما در گرو وجود رهبری و غیرت مردم عزیزمان است -
  • مرجان ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    مرگ برداعش و اردغان
  • علی ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    این نفهم ها میفهمن پلمپ چیه؟؟
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    اگه داعش بیاد بگه یکی از بچه های مشرق رو بدین و گرنه همتونو میکشیم کی رو معرفی میکنین ؟!؟!؟!
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    چگونه مردم را ذبح کنید تا به صهیونیستها آسیب وارد نشود.
  • حاجی بنک ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    خدا لعنت داعش کند
  • سرباز2 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    سلام اونروز كه صاحب بياد و حكم جهاد صادر بشه بهتون ميفهمونيم كه چه جوري قطعه قطعه ميشيد .منتظر باشيد داعشي هاي حيوان تر از حيوان
  • مهدی ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    میتونن بیان شاه عبدالعظیم بهشون بگیم
  • نگار ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    بعید بدونم این قضیه برای کسایی که زیر دست اینا جون میدن و خانواده هاشون هم جوک باشه!
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    یعنی واقعا محبت اهل بیت در دل کسی نباشه واقعه کارش به اینجا میکشه...؟ چقدر قسی القلب
  • میثم ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    عزیزم این اطلاعاتی است که با خوندنش، نفرت هر انسانی را نسبت به داعشی های بیشتر میکنه! این که تبلیغ نیست.
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    مشرق این چه مزخرفاتیه آخه......هر کاری که داعش می کنه که نباید منتشر کنی آخه...یکم هم به فکر اعصاب ملت هم باشین لطفن
  • سامان ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    من موندم اینا و اربابان صهیونیستشون چی جوری میخوان جواب خدا رو بدن. شیطان چی جوری اعمال زشت و رقت انگیزشون رو در نظرشون زیبا نشون داده.
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    مشرق این چه مزخرفاتیه آخه......هر کاری که داعش می کنه که نباید منتشر کنی آخه...یکم هم به فکر اعصاب ملت هم باشین لطفن
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    مشرق این چه مزخرفاتیه آخه......هر کاری که داعش می کنه که نباید منتشر کنی آخه...یکم هم به فکر اعصاب ملت هم باشین لطفن
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    انصافا ببخشید کلی خندیدم راستش تیترو دیدم فکر کردم درباره شیب ملایم قیمتهاس! بعد اومدم اینو دیدم کلی خندیدم
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    خدا تورگوت اوزال را رحمت کند که سگش به صد تا اردوغان می ارزید. چرا بهش بد می گویی؟ به آن متوفی چه ربطی دارد؟
  • مجید ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    بجز تعدادی از سران اصلی داعش که دست پرورده صهیونهای کثیف و انگلیس و امریکا هستند اکثر این داعشی ها فریب خورده هستند! فریب خورده گانی که برای تقرب و قرب الهی به این گردهک تروریست پیوسته اند!!!!!!! باید ریشه را زد ! نه شاخه! که زدن شاخه مثل حرص کردن می ماند که متاسفانه پرباری به بار دارد! البته ما در کشور هم از همین مدل تندروهای شیعه و بعضا انگلیسی داریم! که بارها توسط رهبری گوشزد هم شد! اما کو گوش شنوا!!
  • ویداخانم ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    همان جوری که به اسم دستاورد قرن و فتح الفتوح و تسلیم قدرت های جهان در برابر ملت هسته ای رو تعلیق کردند و ما ایرانی ها را دردنیا مضحکه کردند و لجن مال کردند و بی آبرو کردند حالا داعشی ها هم تحت شعارهای زیبا جنایات زشت میکنند
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء. اقدامات داعش اگر چه بسیار تلخ وناگوار است ولی بهترین تبلیغ برای حقانیت مکتب متعالی و عزت بخش تشیع علوی وفاطمی است واعتقاد مارا بر مظلومیت ائمه (ع) راسختر میکند ونفرت جهانی را از این مجسمه های قساوت و عداوت بیشتر وارتباط و سنخیت آنها را با همفکرانشان در تلاویو اثبات می نماید.بزودی دنیا خواهد فهمید بر ائمه مظلوم ما از اعقاب این جرثومه ها چه گذشته.
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    داعش اگر پیش اربابت آمریکا لاتی پیش ماشوگ....لاتی خخخخخ
  • محمد دماوند ی ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    سلام اگر یک مقدار دقت کنی می بینی که تمام جنگهای دنیا دور ایران میباشد انگاری تمام دنیا می خواهد با ایران وایرانی بجنگد پاکستان افغانستان عراق ترکیه (دروازه داعش)سوریه لبنان فلسطین/.
  • شیعه ال البیت ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    چشم چشم حتما هنگامی که ما سر این داعشی ها و هم پیماناننشان را می بریم حتما نکات پزشکی شما را رعایت می کنیم
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    بابا داغونی به خدا
  • علی ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    خوب از همون خداشون بخواد که میکروبا وارد بدنشون نشه در ضمن دوستانی که میگن این تصاویر رو نشون نده، دوست عزیز خوش قلبم، اگه این ها رو نشون نداده بودن که شما الان اینقدر از داعش متنفر نبودی؟؟ میشینیم صبح تا شب فیلم های پر از خشونت هالیوودی نگاه می کنیم هیچی نمیگیم اما به اینجا که میرسه همه دل نازک می شن. بنده اعتقاد دارم صحنه های دل خراش تصادفات و زلزله و... رو نباید نشون داد نه این صحنه هایی که اگه نشون داده نشده رذالت این حروم زاده ها از ذهن پاک میشه
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    من تاکنون نزدیک صد غلط املایی در خبرهای مشرق دیده ام و به این نتیجه رسیده ام که مشتی بی سواد خبرهای این سایت را تهیه می کنندهمین متن قساوت را قصاوت نوشته اند
  • علی از تنکابن ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    مرگ بر آل خلیفه و وهابیت
  • جواد ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    مرگ بر منافقین داخلی و حامیان داعش مرگ بر سران فتنه
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    خدا عذاب ملک عبدالشیطان رو زیاد کنه و هرچه سریعتر حامیان و دوستان اسرائیلی و ترکیه ایش رو هم بهش ملحق کنه. ممنون از خدا بخاطر آفریدن جهنم و اینکه ان شاءالله جای این داعشی های گمراه و حامیانشون در پست ترین مراتب جهنم انتقام خدا باشه
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    هر کسی منفی بده خر است
  • عمرناعر اهل سنت ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    مردم اگاه باشید فرقه وهابیت وداعش از اهل سنت جداست واینها ابروی اهلسنت را برداندو مرگ برانان باد
  • امیر ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    این همان ادبیات اسرائیلی است ، که به دنبال تمسخر اسلام و مسلمانان است. اینان همان مزدورانی هستند که کشورهایی چون اسرائیل و آمریکا در آزمایشگاههای زیر زمینی برای نابودی مسلمانان پرورش میدهند. این انسانها زاده انسان نیستند بلکه پرورش یافته در آزمایشگاههای کشورهای پیشرفته هستند که از روی ژن های مختلف ساخته شده اند.
  • hrg ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    ...................................................................................................... این قسمتو سانسور کردم و نقطه چین گذاشتم چون مربوط به خواهر و مادر این الاغان میشد
  • یک مسلمان ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    تعجب میکنم که داعش فقط درکشورهایی که انقلاب کردند تا از فساد رهایی یابند جولان میدهد وباافتخار سر می برد واتش میزند ان هم مردمی را که انقلاب کردند ویا دربساط چینش انقلاب اسلامی بودند شما ای د اعشیان ای فرزندان هند جگرخوار عاقبتتان درجهنم خواهد بودوبزودی به سرنوشتی ننگین وشوم دچارخواهید شد تف وننگ بر انسان بودن وانسانیت شما.
  • حجت ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    لعنت خدابرداعش نجس ترازسگ وخوک وهواداران پلیدوحامیان کثیفشان
  • مجید ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    عکس اول عکس یک نینجا است نه داعشی!
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    سین و صاد در کنار هم هستند و امکان خطای چشم و اشتباه تایپی زیاداست ..
  • هادی ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    انشالله همین روزا به عربستان حمله میکنند به زادگاه پدریشان
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    دیدن مکرر این تصاویر و خواندن مکرر اینگونه مطالب بتدریج برای همه افراد قساوت قلب میاره . اما کو گوش شنوا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟! !
  • ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    تف به روح این خوکان عوضی
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    فريب خوردگاني كه از شيطان پست تر و از شمر بي رحم ترند كجاي كاري بنده خدا اينها خود شيطانند مگر خدا عقل و انسانيت و شرافت و ناموس داري و هر چه مربوط به حيوانات هم هست از كسي بگيرد كه به سمت داعش برود و جذب شود. اين كثافتها اگر ذره اي و كمتر از ذره اي شرف داشتند كه به اين كثافات و جنايات دست نمي زدند
  • علی ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    ای زنازادگان حرامزاده!!!
  • ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    از دیوانه ها چنین چیزی تعجب نیست...
  • مخاطب احمق مشرق ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    خوب باباجون! اصلاح کن اون کلمه‌ی "قصاوت" را. قساوت املای صحیح است. ق.....س.....ا....و....ت. قـــــــــــــــســــــــــــــــــــــــاوت !
  • رضا ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    قساوت نه قصاوت برشمرده نه برشرمده مرض های نه مرض2های
  • ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    این تنها هنر اعراب تکفیری است
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    این معنای دقیق حماقت است: سلامت جسمی رو مدّ نظر دارند و اما خوک صفتی و بیماری روانی خود را اصلا نمی فهمند، انشاء الله خدا توفیق بده این قلب آلوده این پزشک رو خودم دربیارم بندازم جلوی سگ آدم چقد میتونه پست فطرت بشه
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    سادیسمیهای مشرق!!
  • ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    خدا رو شکر خدا رحمت کند امام خمینی و سلامتی ببخشد به مقام معظم رهبری ، اگر وضعیت قبل از انقلاب را داشتیم الان داعش در ایران بود .
  • رضا ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    به احتمال زیاد از یکی از بیمارستان های ریاض این دستور العمل امده
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    رعایت بهداشت همه جا خوبه.
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    خودت داری میگی اونا فیلمه و این واقعیت!!! در ضمن هدف داعش از این نمایش ها ایجاد ترس در دل مردم هست متوجهی علی آقا .غافل از اینکه دلهای مومنین تنها از خدا ترس دارد. خدا کنه همه مومن باشیم. اما به نظر منم لازم نیست این همه شرح و بسط داده بشه
  • زن ایرانی ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    ... تو روح اون پزشکی که برای شما طبابت میکنه داعشی قول میدم خودم بدون دستکش و ماسک چنان گردنتو بزنم که خونت همه جا رو برداره . جرات داری پاتو اینور بزار تا تجربه کنی .
  • حسین ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    خدایا فرج امام زمان (عجل) را نزدیک بگردان .
  • زمانی ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    حرامیان ملعون نابودیتان نزدیک است انشا الله
  • دوست ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    مشرق املات فاجعه هستش. مشق جان دلبندم شمرده شده درسته . این غلط: برشرمده
  • ابوذر ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    الکی مثلا ما خیلی بهداشتی هستیم.......
  • سجاد ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    بدون شک این متن رو خود شیطان نوشته ... 'به واسطه شما و جهاد شماست که بدن ما شفا می یابد و رعب و وحشت در قلوب کافران و یارانشان جولان می دهد'
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    آگاهیم و مطمئن اینا که اصلا دین ندارند. ما بخاطر اهل سنت داریم با اینا میجنگیم معلومه که حسابشون جداست
  • مسعود ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ایزا ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    داداش جهت تنویرت میگم اینا مسلمون نیستند! یه عده اراذل و اوباش به سرکردگی اسراییل هستند. اینا چه میدونن اهل بیت چیه؟!
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    عجب وحشهایی چی بگم من دیگه تحمل این همه رجز و ناپاکی ندارم
  • ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    یعنی امثال ریگی به نظر شما عرب بودند؟
  • محمد علی ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    أَیْنَ مُبِیدُ أَهْلِ الْفُسُوقِ وَ الْعِصْیَانِ وَ الطُّغْیَانِ. أَیْنَ حَاصِدُ فُرُوعِ الْغَیِّ وَ الشِّقَاقِ. أَیْنَ طَامِسُ آثَارِ الزَّیْغِ وَ الْأَهْوَاءِ. أَیْنَ قَاطِعُ حَبَائِلِ الْکِذْبِ وَ الافْتِرَاءِ. أَیْنَ مُبِیدُ الْعُتَاةِ وَ الْمَرَدَةِ. بارإلها قدرت و توانی به ما مرحمت فرما که با غیظی علوی بر سر این گرگان درنده خو و نجس رو حمله ای بی امان بریم که چه زیبا فرموده اند :من لا یرحم لا یرحم: هر آن کسی که رحم نکند مورد رحم قرار نمی گیرد.برای هر موحدی همین یک سند از کافر حربی بودن این قماش کافی است که این نجسان به کودکان و زنان و پیران رحم نمی کنند.
  • علی ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    0 0
    ای حرموزادهااگه پاتون به ایران بزاریدبه شرافت علی قسم تاجون دارم سراتونو بترازخودتون میبرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس