کد خبر 390289
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: شاید میزبانی جام جهانی باعث شده ما بیش از پیش روی نتایج آن حساس شویم.

به گزارش مشرق، ناصر نوربخش در خصوص شرایط فرنگی‌کاران و اعلام ترکیب تیم ملی برای حضور در جام جهانی کشتی فرنگی گفت: با توجه به شرایطی که بود بهترین ترکیب را برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب کردیم. بچه‌ها هم بعد از 6 اردو شرایط به نسبت خوبی دارند.

وی درباره غیبت کشتی‌گیران المپیکی در این رقابت‌ها و اینکه آیا حضور کشتی‌گیری مانند حمید سوریان در جام جهانی منطقی است گفت: فضای کشور به گونه‌ای است که به این موضوع زیاد پرداخته می‌شود، اما به نظر من این موضوع منطقی نیست. من به شخصه برای جام جهانی ارزشی قائل نیستم، اما شاید میزبانی این مسابقات باعث شده ما بیش از پیش روی نتایج آن حساس شویم. امسال کشتی فرنگی سال پرفشاری را پشت سر گذاشت و در 4 مسابقه مهم بین‌المللی روی تشک رفتیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره ترکیب تیم‌های اعلام شده برای حضور در جام جهانی گفت: باید حریفان بیایند و ببینیم آیا اسامی‌ که اعلام کرده‌اند را همراه خود به ایران خواهند آورد یا نه. شاید در ظاهر با توجه به تیم‌های هم‌گروه تا فینال کار چندان سختی را نداشته باشیم، اما باز هم می‌گویم که باید ببینیم تیم‌ها با چه ترکیبی به ایران می‌آیند.

نوربخش تصریح کرد: برخی از این تیم‌ها اسامی چندین نفر را در یک وزن اعلام می‌کنند که اسامی مطرحی نیز در این بین دیده می‌شوند، اما در نهایت کشتی‌گیران اصلی خود را نمی‌آورند. تا زمانی که تیم‌ها وارد ایران نشوند نمی‌توانیم ارزیابی دقیقی داشته باشیم. در هر صورت با توجه به اینکه میزبان هستیم طبیعتا باید شانس بیشتری داشته باشیم، هرچند که این موضوع می‌تواند استرس‌زا هم باشد. بچه‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند تا از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس