کد خبر 390235
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶

با توجه به اظهارات اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در حاشیه رقابتهای جام تختی، می‌توان حدس زد نباید انتظار زیادی از این تیم برای کسب قهرمانی در جام جهانی 2015 تهران داشت.

به گزارش مشرق، در حاشیه رقابتهای جام تختی به عنوان آخرین میدان مهم بین المللی قبل از جام جهانی 2015 تهران به وضوح مشخص بود کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورما، توان و امکانات چندانی برای کسب قهرمانی ندارد. غیبت ستارگانی همچون سوریان، نوروزی و عبدولی از یک سو و عدم آمادگی و پایبندی برخی دیگر از فرنگی‌کاران به وعده حضورشان در جام تختی از سوی دیگر، باعث شده تا کادر فنی تیم ملی نتواند برای کسب قهرمانی در جام جهانی، وعده های امیدوارکننده ای دهد.

حسن بابک مدیر فنی و احد پازاج سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بارها در اظهارات رسمی و دوستانه خود با اهالی رسانه اعلام کردند نباید از تیم ملی در جام جهانی تهران انتظار زیادی داشت، چراکه غیبت ستاره ها باید با حضور جوانان باانگیزه و البته کم تجربه تر پر شود و حتی برخی دیگر از فرنگی کاران نیز در آمادگی ایده آلی قرار ندارند.

اینکه چرا تیم ملی کشتی فرنگی، تنها یکماه مانده به رقابتهای جام جهانی تهران با این اتفاقات روبرو شد جای سوال و ابهام دارد، اما فدراسیون کشتی نیز باید در آینده ای نزدیک نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و با تمهیدات لازم، جلوی اتفاقات مشابه بعدی را بگیرد.

اما نکته سوال برانگیز اینجاست، اگر این اتفاق در کشور صاحب نام و پر ستاره‌ای همچون روسیه رخ می داد، باز هم متولیان کشتی این کشور، رفتار عادی و معمولی با ملی پوشان غایب خود داشتند؟
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس