کد خبر 389032
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در لیگ قهرمانان آسیا ما با منتخب آسیا و اروپا بازی خواهیم کرد، چون حریفان هزینه های کلانی کرده‌اند.

به گزارش مشرق، حمید درخشان پس از پایان دیدار مقابل پدیده مشهد که با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:‌ما در بازی قبلی هم عملکرد بدی نداشتیم اما چون نتیجه به سود ما رقم نمی‌خورد، عملکرد خوب ما مشخص نمی‌شد. خوشبختانه در این دیدار از فرصت‌هایمان بهره بردیم و توانستیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

درخشان افزود: در مسابقه مقابل ملوان هم میدان‌دار بودیم و بازی روی یک دروازه انجام می‌شد. ناگفته نماند که پدیده تیم بسیار خوبی است که هفته قبل مقابل تراکتورسازی کار بزرگی انجام داد و توانست در این دیدار به پیروزی برسد. اگر فرصت‌های ما در آن مسابقه هم گل می‌شد سه امتیاز را به خودمان اختصاص می‌دادیم. در مجموع از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم آنها زحمت زیادی کشیدند. این برد را به همه هواداران که در این مدت صبور بودند و ما را تحمل کردند تقدیم می‌کنیم.

وی در مورد اینکه چطور او در شرایطی که باشگاه از لحاظ مدیریتی کاملا وضعیت نامشخصی دارد، برنامه 2 ساله ارائه کرده است، اظهار داشت: برنامه دو ساله برای پیشبرد کارها ارائه کردیم. چه ایرادی دارد اگر ما اینجا نبودیم مربی بعدی برنامه را نگاه کند و اگر برنامه خوب بود آن را ادامه دهد. اصلا این مسائل مطرح نیست. مدیر جدیدی که می‌آید هم برنامه می‌خواهد و شاید این برنامه‌ای که ما دادیم روزی به کار او بیاید.

سرمربی پرسپولیس در مورد جذب برخی بازیکنان مثل میردورقی در نقل و انتقالات نیم‌فصل اظهار داشت: اگر به گذشته برگردید این بازیکن در تیم‌های پایه سپاهان سال‌ها بازی کرده و در تیم‌های دیگر هم حضور داشته. نباید فراموش کنیم که این بازیکن سهمیه زیر 23 سال ماست و تمام تیم روی یک نفر نیست. این بازیکن جوان آینده‌داری است و مثل بازیکنان جوان سال قبل است که به تیم پیوستند.

درخشان در رابطه با اینکه آیا پدر این بازیکن در جذب او تاثیر داشته است، خاطرنشان کرد: مگر بازیکنانی که قبلا به پرسپولیس آمدند به خاطر پدرشان بود. این هم یک جوان است که کار خود را دنبال می‌کند.

وی در مورد کاغذ کوچکی که در جریان بازی در دستش داشت، عنوان کرد: من نکات تاکتیکی را روی آن می‌نوشتم و در حاشیه بازی هم چندبار این کاغذ را بیرون آوردم و یا موضوعات تاکتیکی را روی آن یادداشت کردم.

به گزارش فارس، درخشان پس از گفت‌وگو با خبرنگاران به سالن کنفرانس خبری آمد و در مورد شرایط بازی به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ داد. وی در نشست خبری گفت: چند هفته زیر فشار بودم و بازی‌های قبلی را که نباید از دست می‌دادیم باخته بودیم. امروز هم از فرصت‌مان استفاده کردیم و برنده شدیم. پدیده تیم بزرگی است هفته قبل کار بزرگی انجام داد. بردن تراکتورسازی در خانه‌اش کار هر تیمی نیست.

وی ادامه داد: می‌دانستیم بازی سختی داریم باید از بازیکنان تشکر کنم و این برد را به هواداران تبریک می‌گویم که با صبر و تحمل‌شان ما را حمایت کردند و باور کردند که پرسپولیس به شرایط خوبش بر می‌گردد.

سرمربی پرسپولیس در مورد داوری مسابقه گفت: در مورد داوری خیلی صحبت نمی‌کنم اما در برخی صحنه‌ها داورها تحت تأثیر مسائلی قرار می‌گیرند که به ضرر ماست. بازی‌های قبلی هم داوران تصمیماتی گرفتند که به حریفان کمک کرد و امروز فغانی اشتباهش خیلی کم بود و از کادر داوری تشکر می‌کنم.

درخشان در مورد واگذاری پرسپولیس گفت: من در مورد این مسائل باشگاه صحبت نمی‌کنم فقط امیدوارم که باشگاه هرچه زودتر از بلاتکلیفی خارج شود زیرا انتظار و فشار زیادی از سوی مردم بر روی تیم ما است امیدوارم از این وضعیت خارج شویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من به آینده کاری ندارم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا روز به روز بهتر شویم اما با حریفان قدرتمندی در آسیا بازی داریم یک مثال برایتان بزنم تیم لخویای قطر 20 بازیکن دارد که 16 بازیکن آن تابعیت قطری دارند و 4 بازیکن خارجی هم دارد در واقع ما با منتخب اروپا و آسیا بازی داریم. حریفان در آسیا هزینه‌های زیادی می‌کنند اگر تیم‌های ایرانی می‌خواهند در آسیا نتیجه بگیرند باید سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهند.

وی در مورد اخراج سه بازیکن و همچنین نیمکت‌نشینی عباس‌زاده در این بازی گفت: هیچ اتفاق خاصی نیفتاده، فقط یک برخورد انضباطی انجام شده بود. نیمکت‌نشینی عباس‌زاده هم بحث فنی نداشت. ما باید از همه داشته‌هایمان استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد دعوت از فرشاد پیوس و ناصر محمدخانی برای کمک به او در خط حمله پرسپولیس گفت: من همیشه با همه تعامل دارم از پیشکسوتان پرسپولیس خواسته‌ام که به ما کمک کنند. انتقاد را هر کسی می‌تواند انجام دهد از این دو نفر خواسته‌ام که به ما کمک کنند.

وی در مورد پدیده گفت: پدیده را خوب آنالیز کرده بودیم بعد از مدتها هم ثبات بازیکن پیدا کردیم. مصدومانمان کمتر شده و محرومان‌مان هم برگشته‌اند، تیم تازه دارد شکل می‌گیرد.

درخشان در مورد اینکه در پایان فصل چه رتبه‌ای به دست می‌آورد گفت: نمی‌خواهم پیش‌بینی کنم اما در لیگ بی‌هدف نیستیم و به کسب سهمیه آسیایی فکر می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد شعار حیا کن رها کن علیه خودش و تشویق علی دایی گفت: عده محدودی خط و خطوط می‌گیرند که علیه ما شعار بدهند فکر می‌کردند شعار بدهند این اتفاق‌ها رخ می‌دهد برخی دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد با این وجود من به همه احترام می‌گذارم.

درخشان در مورد اینکه در پایان مسابقه حرکتی انجام داد که برخی آن را پاسخ او به شعارهای حیا کن رها کن هواداران تعبیر کردند، گفت:‌ آن حرکتم فقط شادی بود چون بعد از هفته‌ها پیروز شدیم فشار زیادی روی من است فقط کسی می‌داند که من چه فشاری را تحمل می‌کنم که جای من باشد و تا 4 صبح بیدار باشد. آن وقت می‌فهمد که من چه می‌کشم، هر فردی جای من بود تا حالا چند بار سکته کرده بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه امام رضا حاجت او را داد، گفت: از امام رضا(ع) هدیه خواستم که این هدیه را به من داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    هر کس جای تو بود حیا می کرد و می رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس