کد خبر 389035
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در دیدار مقابل پرسپولیس ۵ بازیکن تأثیرگذار خود را دراختیار نداشتیم.

به گزارش مشرق، علیرضا مرزبان در جمع خبرنگاران پس از شکست یک بر صفر پدیده مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما 5 بازیکن تأثیرگذار خود را در این بازی دراختیار نداشتیم که عدم حضور آنها به علت محرومیت یا مصدومیت بود تأثیرگذار بودند که به نوبه خود به تیم ضرر زد، البته کیفیت بهتری را باید به نمایش می‌گذاشتیم و واقعاً من به دنبال این بودم که بازی بهتری را انجام بدهیم و کنترل کنیم.

وی ادامه داد: کیفیت لازم را نشان ندادیم چون وقتی بازیکنان باکیفیت ما نیستند ضربه می‌خوریم.

مرزبان در مورد اینکه توانسته شور و نشاط را بین تماشاگران ببرد، گفت: بحث اصلی ارتباط خوب و انسانی با سکوها است، اینکه سبک تشویق‌ها آلمانی هست یا خیر نمی‌دانم اما احساس مثبتی به مردم مشهد دارم چون فوتبال ما را درک می‌کنند، پس وظیفه من است که وقتی صدایم می‌کنند به سمت‌شان بروم.

مرزبان پس از این گفت و گو به سالن نشست خبری رفت و در مورد بازی گفت: احساس می‌کردم می‌توانیم بازی بزرگ مقابل پرسپولیس را با موفقیت پشت سر بگذاریم که این اتفاق نیفتاد. بازی خوبی انجام ندادیم و فقط روی ضربات ایستگاهی شانس گل داشتیم. میانه میدان را از دست دادیم و سعی کردیم با آوردن بازیکنانی از جناحین روی دروازه حریف حمله کنیم.

مرزبان در مورد داوری مسابقه گفت: داوری فغانی نقشی در باخت ما نداشت.

سرمربی پدیده در مورد تعویض غلامی گفت: ما می‌خواستیم از کناره‌ها به دروازه حریف حمله کنیم به همین دلیل این تعویض را انجام دادیم.

وی در مورد غیبت میلان مدافع خارجی پدیده گفت: ما بهترین مدافعان وسط ایران را امروز نداشتیم اما جانشینان ایگور و میلان امروز خوب بازی کردند. مشکلات مالی هم کمی بازیکنان ما را ناراحت کرده است.

در پایان نشست خبری فردی از مرزبان پرسید چرا پدیده بعد از یک برد خوب افت کرد؟ و وقتی مرزبان خواست پاسخ این فرد را بدهد خبرنگاران به او گفتند او اصلا خبرنگار نیست.

طاری بخش‌ مدیر رسانه‌ای پدیده هم گفت که چرا فردی که خبرنگار نیست در نشست حاضر می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس