ملت ایران بار دیگر با حضور سراسری در جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با شور نشاط و یکپارچه پاسخ دندان شکنی به تهدیدات دشمنان دادند.

گروه سیاسی مشرق - راهپیمایی با شکوه 22 بهمن، در تهران و همزمان در بیش از 1000 شهر و شهرستان و 5000 روستای سراسرکشور از ساعت 9 صبح امروز آغاز شد.

قبل از آغاز رسمی این مراسم برخی از راهپیمایان تهرانی با حضور در مسیرهای منتهی به میدان آزادی در حال سر دادن شعار هستند.

راهیپمایان شعارهایی همچون «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل،‌دانشجو می‌میرد سازش نمی‌پذیرد و ... سر می‌دهند.

راهپیمایان همچنین تصاویر امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را در دست دارند.

حضور بیش از 400 میهمان خارجی از بیش از 30 کشور جهان، اجرای برنامه همسرایی 600 هزار نوجوان و جوان دانش آموز و بسیجی در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و در قالب گروههای سرود 1357 نفری در مراکز استانی و شهرستانی و گروه 22000 نفره در تهران از جلوه های ویژه مراسم امسال است.

از ساعت ده صبح، مراسم رسمی یوم‌الله 22 بهمن در میدان آزادی تهران و با تلاوت آیات قرآن و اجرای سرود رسمی جمهوری اسلامی و با حضور مسئولین لشکری و کشوری، سفرا و میهمانان خارجی در تهران آغاز می شود.

سقوط چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات نمایش هوایی ، اجرای سرود توسط رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران ، اجرای دو سرود توسط گروه سرود 22 هزار نفری جوانان دانش آموز در حضور ریاست محترم جمهوری.، قرائت قطعنامه سراسری یوم الله 22 بهمن1393 از دیگر برنامه های این روز است.

آغاز رسمی سی‌وهفتمین بهار انقلاب/ یوم الله ٢٢ بهمن روز وحدت جناح‌هاي سياسي/ ماکت کوچک پهپاد RQ170 ایرانی در دست کودکان

امسال، بیش از 265 خبرنگار خارجی و 1500 خبرنگار ، عکاس و عوامل تصویر برداری و خبری داخلی (در تهران ) وبیش از 2800 خبرنگار،عکاس و تصویربردار در تمامی استانهای کشور و اکثرشبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی از جمله 350 گروه خبری و تمام شبکه های برون مرزی و جام جم در تهران و تمام شبکه های استانی کشوردر مسیرهای راهپیمایی ، مراسم 22 بهمن را در سراسر کشور، پوشش خبری ـ تصویری خواهند داد.

همچنین بسیاری از شبکه های رادیویی و تلویزیونی کشورهای دیگر از جمله شبکه تلویزیونی کویت -المنار- الاخبار-آناتولی- تلویزیون ملی تونس-الجزیره قطر-رادیو فرانسه-رادیو سوئد پژواک-شبکه2نروژ– شین هوا چین -فوجی و آساهی ژاپن- شبکهzdf (زد دی اف )آلمان-خبرگزاری ای اف ای اسپانیا –خبرگزاری تیما انگلستان -کانال دی ترکیه-(سی بی اس ) cbs و شبکه ای پی AP - روزنامه های فیگارو ، نوول کمرا وان فرانسه – فاکس نیوز و ای بی سی نیوز و سی ان ان و ان پی آر آمریکانیز آمادگی پخش گزارشات خبری را داشته اند و با استقرار در مسیرهای راهپیمایی و میدان آزادی خبر رسانی خواهند کرد.

آغاز رسمی سی‌وهفتمین بهار انقلاب/ یوم الله ٢٢ بهمن روز وحدت جناح‌هاي سياسي/ ماکت کوچک پهپاد RQ170 ایرانی در دست کودکان

مردم انقلابی پایتخت دقایقی پس از آغاز رسمی مراسم یوم‌الله 22 بهمن فریاد «لبیک یا رسول‌الله» سر می‌دهند و با در دست گرفتن پرچم‌های «لبیک یا رسول‌الله» اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را محکوم کردند.

همچنین راهپیمایان تهرانی با سر دادن شعارهای «توافق بد ما، نافی عزت ما»، «توافق سیاسی، نیرنگ آمریکایی»، «توافق با شیطان ظلم به ملت ماست»، «نطنز و آب سنگین، نماد عزت ماست»، «سر به دار می‌دهیم، تن به ذلت نمی‌دهیم»، «ایرانی با غیرت، دلواپس عزت است»، « شاه کلید ما چیه، انرژی هسته‌ای» تجدید پیمانی را در جهت پایبندی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرمایش مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند.

همچنین بنرهایی درباره فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوانان ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستند بر روی خیابان‌های شهر نصب شده است.

دانشجویان دانشگاه شریف در مسیر راهپیمایی مردم به راهپیمایان 22 بهمن محصولات فرهنگی و بروشورهایی پیرامون انقلاب اسلامی توزیع می‌کنند.

آغاز رسمی سی‌وهفتمین بهار انقلاب/ یوم الله ٢٢ بهمن روز وحدت جناح‌هاي سياسي/ ماکت کوچک پهپاد RQ170 ایرانی در دست کودکان

***** در ادامه گزارش لحظه به لحظه مشرق از راهپیمایی 22 بهمن را ملاحظه می‌کنید؛




11:57 محمدرضا خاتمی: ملت ایران هیچگاه دست بسته نبوده است

محمدرضا خاتمی دبیر کل حزب منحله مشارکت با حضور در میان راهپیمایان تهرانی در بیست و هفتمین فجر انقلاب اسلامی و در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه اگر مذاکرات شکست بخورد چه کسی مقصر است، اظهار داشت: ان‌شاءالله شکست نخواهیم خورد و امیدواریم تیم مذاکره‌کننده بتواند موفق شود اما اگر مذاکرات شکست هم بخورد مقصر را آن زمان پیدا خواهیم کرد.

خاتمی با تأکید براینکه طبع دشمنان ما زیاده‌طلبی است، افزود: ما باید درایت داشته باشیم و بهانه به دست آنها ندهیم و بهانه‌هایی که در گذشته به دست آنها داده‌ایم بگیریم تا منافع ملت تأمین شود.

11:55 صادق خرازي در راهپيمايي ٢٢ بهمن: غرب بداند ايران، کره شمالي و عراق نيست/ توافقات بايد در يک مرحله باشد/ حمايت رهبري نشان ميدهد که تيم هسته اي تيم دولت نيست، تيم حاکميت است

11:53  فرمانده کل ارتش در جمع راهپیمایان حضور یافت

امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش در جمع راهپیمایان حضور یافت. امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش با حضور در چهارراه ولیعصر تهران به راهپیمایان 22 بهمن پیوست.

11:46 حضور سعید جلیلی در بین راهپیمایان اهوازی

سعید جلیلی دبیر سابق شورایعالی امنیت ملی و عضو مجمع مصلحت نظام لحظاتی پیش بدون استفاده از ماسک به خیل عظیم راهپیمایان اهوازی پیوست. سعید جلیلی دبیر سابق شورایعالی امنیت ملی و عضو مجمع مصلحت نظام که سخنران اصلی یوم‌الله 22 بهمن اهواز است لحظاتی پیش با وجود گرد و غبار شدید در اهواز بدون استفاده از ماسک دوشادوش مردم در راهپیمایی باشکوه مردم اهواز شرکت کرد.

11:42  آخوندی: حضور مردم نشان از وحدت ملی ایران است

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت:‌این انقلاب از دل مردم بلند شده و همچنان متکی به نیروهای مردمی است و خوشبختانه حضور مردم نشان می‌دهد این انقلاب پیوند استراتژیک خود را با مردم حفظ کرده و می‌کند.
آخوندی ادامه داد: حضور مردم نشان از وحدت و یکپارچگی مردم است و در پیشبرد سیاست داخلی و خارجی ما نیاز به وحدت داریم.

11:34  مصلحی: توافق هسته‌ای باید یک مرحله‌ای باشد

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه توافقنامه هسته‌ای ملت ایران با غرب باید تک‌مرحله‌ای باشد، گفت: فلسطین مصداق توافق چند مرحله‌ای است که پس از ده‌ها مرحله هنوز به نتیجه نرسیده است. حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات صبح امروز با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی و در جمع خبرنگاران با اشاره به مذاکرات هسته‌ای تیم ایرانی و 1+5 اظهار داشت: آمریکا به دنبال ایجاد فرصت و زمان است تا بتواند خط مشی خود را برای نابودی انقلاب اجرا کنند.

11:30  حضور آیت‌الله جوادی‌آملی در راهپیمایی 22 بهمن

آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی دقایقی پیش همراه با دیگر اقشار مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور یافت. این مرجع تقلید طی سخنانی در روزهای اخیر حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را مورد تاکید قرار داد و گفت: مردم باید با وضو در راهپیمایی حضور یابند.

11:20 پخش زنده راهپیمایی ۲۲بهمن در رویترز

این شبکه تلویزیونی با پخش زنده تصاویر راهپیمایی روز بیست و دو بهمن در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، زاهدان، ارومیه و رشت گزارش داد مردم ایران به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب سال ۱۹۷۹ میلادی (۲۲ بهمن ۱۳۵۷) به خیابان ها آمده اند.

11:18 دکتر 'سید حسن قاضی زاده هاشمی'، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع راهپیمایان 22 بهمن اهواز حضور یافت.

11:17 رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در راهپیمایی 22 بهمن همراه با مردم ولایتمدار اصفهان وارد این شهر شد.

11:16 آیت الله «ناصر مکارم شیرازی» از مراجع تقلید با حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ایران؛ دشمن شناس بوده و با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به دشمنان اسلام و ایران اسلامی دادند.

11:15
هاشمی رفسنجانی صبح امروز با حضور در حوالی خیابان اسکندری وارد خیابان انقلاب شد و در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن حضور پیدا کرد

11:15 آیت‌الله نوری‌همدانی از مراجع عظام تقلید در جمع راهپیمایان 22 بهمن حضور یافت.

11:14 روحانی:‌هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ایران را از راهشان باز دارد

رئیس جمهور: این حضور گسترده مردم در مراسم باشکوه 22 بهمن نشان می‌دهد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مردم ایران اسلامی را از راهشان باز دارد.رئیس‌جمهور افزود: این ملت با حضورشان نشان دادند که تا آخر ایستادگی و مقاومت می‌کنند و دست‌های این ملت نه تنها بسته نیست بلکه امروز بازتر از همیشه است.

10:18 روحانی ﺑﻪ جمع باشکوه راﻫﭙﯿﻤﺎﯾﺎن ۲۲ ﺑﻬﻤﻦ ﭘﯿﻮﺳﺖ

رئیس‌ﺟﻤﻬﻮر دﻗﺎﯾﻘﯽ ﻗﺒﻞ در ﺗﻘﺎﻃﻊ خیابان شهید نواب صفوی ﺑﻪ ﺳﯿﻞ ﺧﺮوﺷﺎن و غرورآفرین ﻣﺮدم ﭘﯿﻮﺳﺖ و ﻫﻤﺮاه آﻧان به ﺳﻮی ﻣﯿﺪان آزادی، ﻣﯿﻌﺎدﮔﺎه راﻫﭙﯿﻤﺎﯾﯽ ۲۲ ﺑﻬﻤﻦ در ﺣﺎل ﺣﺮﮐﺖ اﺳﺖ.
خبرگزاری فارس: روحانی ﺑﻪ جمع باشکوه راﻫﭙﯿﻤﺎﯾﺎن ۲۲ ﺑﻬﻤﻦ ﭘﯿﻮﺳﺖ

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌ﺟﻤﻬﻮر دﻗﺎﯾﻘﯽ ﻗﺒﻞ در ﺗﻘﺎﻃﻊ خیابان شهید نواب صفوی ﺑﻪ ﺳﯿﻞ ﺧﺮوﺷﺎن و غرورآفرین ﻣﺮدم ﭘﯿﻮﺳﺖ و ﻫﻤﺮاه آنان به ﺳﻮی ﻣﯿﺪان آزادی، ﻣﯿﻌﺎدﮔﺎه راﻫﭙﯿﻤﺎﯾﯽ 22 ﺑﻬﻤﻦ در ﺣﺎل ﺣﺮﮐﺖ اﺳﺖ.

10:17 آیت‌الله جنتی: آمریکا مدام به دنبال عقب انداختن مذاکرات و تعلل در آن است. دبیر شورای نگهبان در پاسخ به «نسیم» گفت:آمریکا می خواهد مدام مذاکرات را چند مرحله‌ای بکند. تحریم ها باید برداشته شود و غنی سازی در حد نیازباشد. این راهپیمایی همچون پتکی بر سر آمریکا و اسرائیل است.

10:15 آیت‌الله هاشمی شاهرودی: توافق باید یک مرحله ای باشد، آمریکا اهل خدعه و نیرنگ است. نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به «نسیم» گفت: تذکر و حمایت رهبر انقلاب باعث می شود تیم هسته ای با قدرت و عزت بیشتری بتواند مذاکره کنند. تیم هسته ای زیر بار زور و فشار نرود.

10:10 مطالبه جوانان از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای
جمعی از جوانان دهه هفتادی سرزمین ما با پوشیدن تیشرت‌هایی که شعارهای «شهدا شرمنده‌ایم» بر روی آن نقش بسته بود در شعارهای خود اعلام کردند که اجازه نخواهند داد خون شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی،  به ویژه شهدای هسته‌ای پایمال شود.  این جوانان با سر دادن شعارهایی از جمله «رمز بزرگ پیشرفت، یک اقتصاد ذی‌نفع»، «خون شهیدان بر زمین جاری است؛ مذاکره با ‌آمریکا خواری است»، «نژادپرست مکار، آمریکای فریبکار»، «نه تحریم نه ذلت مذاکره با عزت با حفظ شان ملت»، «ملت آزاده ما بیداره فتنه دشمنان اثر نداره» ایستادگی خود را بر آرمان‌های انقلاب و نظام اعلام کردند.

این جوانان اعلام کردند از مذاکره‌ کنندگان هسته‌ای می‌خواهیم اجازه ندهند خون شهدای هسته‌ای کشورمان پایمال شود و ما برای حفظ عزت و شرف ملتمان تا پای جان خود می‌ایستیم.

10:07  ظریف از مقابل دانشگاه تهران در مسیر راهپیمایی حضور پیدا کرد.

10:05 سلفی‌ نسل چهارمی‌های انقلاب با تصاویر جوانان سال 57
یکی از نکات جالب توجه راهپیمایی امروز این بود که نسل چهارمی‌های انقلاب با گرفتن سلفی‌هایی در صدد برآمدند تا تصاویر جوانان سال 57 را بازنمایی کنند.

10:00 ماکت پهپاد RQ 170 ایرانی در دست راهپیمایان تهرانی

ماکت‌های پهپاد آرکیو 170 ایرانی میان راهپیمایی‌کنندگان تهرانی توزیع شد. بر روی این ماکت جمله‌ای از امام خمینی (ره) «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و جمله‌ای از مقام معظم رهبری «ما جهاد با صهیونیست‌ها را واجب می‌دانیم» نقش بسته است. پهپاد آرکیو 170 آمریکایی از پیشرفته‌ترین پهپادهای آمریکایی بود که حدود سه سال پیش توسط رزمندگان سپاه به غنیمت گرفته شد و با طراحی معکوس مدل ایرانی آن چندی پیش به پرواز درآمد.

 09:49 رئیس فدراسیون شمشیربازی: انقلاب اسلامی بود که به ایران هویت داد / باقرزاده افزود: انقلاب باعث شد نگاه‌ها به کشورمان مثبت شود/ راهپیمایی با شکوه‌تر از هر سال در حال برگزاری است/ پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو: اتفاقات منطقه باعث شده حضور مردم پرشورتر باشد

09:45 راهپیمایان تهرانی توهین به ساحت پیامبر اعظم را محکوم کردند
راهپیمایان در طول مسیر راهپیمایی با در دست گرفتن پرچم‌های لبیک یا رسول‌الله، دست‌نوشته‌هایی در وصف صفات پیامبر اعظم و سر دادن شعار «لبیک یا رسول‌الله»  توهین به ساحت رسو‌ل‌الله را محکوم کردند. همچنین جمعی از راهپیمایان دست‌نوشته‌هایی در دست گرفته‌اند که بر روی آن به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی نوشته شده «من عاشق محمدم».

آغاز رسمی سی‌وهفتمین بهار انقلاب/ یوم الله ٢٢ بهمن روز وحدت جناح‌هاي سياسي/ ماکت کوچک پهپاد RQ170 ایرانی در دست کودکان

09:37 اجرای قطعات حماسی توسط رزم‌نوازان نیروی زمینی ارتش در راهپیمایی
رزم‌نوازان نیروی زمینی ارتش با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به اجرای قطعات حماسی پرداختند.

09:23 نمایش دستاوردهای هوافضای ایران در مسر راهپیمایان 22 بهمن
سازمان هوافضای وزارت دفاع با برپایی غرفه‌هایی در مسیر راهپیمایی، راهپیمایان روز 22 بهمن بخشی از دستاوردهای خود را به نمایش ‌گذاشتند. در این غرفه‌ها ماکت‌هایی از ماهواره‌برهای سفیر و سیمرغ به نمایش گذاشته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 36
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • صدرا ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    این مردم خیلی بزرگ و با گذشتن . چشم شون رو همه سختی های اقتصادی اجتماعی بسته اومدن نشون بدن یار انقلاب ن
  • مهدی ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    دم این مردم گرم....... علی رغم همه سختی ها و فشارها، باز هم مملکت امام زمان (عج) رو تنها نمی گذارند. مردم این خاک رو با تمام وجود دوست داریم.
  • امیر علی فهامه ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    درود بر ملت انقلابی ایران
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    من به خاطر حمایت از مذاکرات رفتم.
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    هیچ فایده نداره اکثر جوانان نا امیدن
  • حمید ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    نا امید شیطونه و بس
  • علیرضا اهواز ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    سختی و فشار اقتصادی و سیاسی که هیچه , ما اهوازی ها توی توفان گرد و غبار خیلی باشکوه تر از روزای قبل اومدیم و نشون دادیم انقلاب و نظاممون رو با هیچی عوض نمی کنیم حتی بهترین امکانات دنیا ... تا اون روز خوبی که خواهد اومد پای انقلاب و رهبری هستیم ؛ اون روز نزدیکه ان شاءالله ...
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    رهبری هزار بار گفته مسولین قدرمردم روبدونن هیچ مردمی تو دنیا با این همه هجمه باز پشت دولتش نایستاده بجز ایرانی ها ولی کو حرف گوش کنی مسولین یک بار عملی بگن کجا حرف رهبر رو عملی کردن؟!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    انقلابی بودن مسلمان بودن شیعه بودن در راه حق بودن سختی داره. پیامبر و امامانمون این همه سختی کشیدن برا چی؟ برا اینکه تو راه حق بودن. جلوی ظالم وایسادن هزینه داره با جان و دل قبول میکنیم سختیارو.
  • علیرضا اهواز ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    نظرت واسه خودت محترمه
  • سپهرساتوربه دست دربه دربه دنبال خاتمی ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    سیدمحمد خاتمی چرا نیومدشرکت کند مگر انقلاب و نظام را دوست ندارد
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    ان شالله پرچم این انقلاب بزودی به دست صاحب اصلی این انقلاب توسط رهبری خواهد رسید.
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    ۱۱:۲۳ اینقدر از مردم فاصله نگیر.
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    به هر دلیلی که رفتید کار خوبی که رفتید وحدت ما ان شالله توافق خوب رو در پیش داره.
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    این مردم حقشون نیست که مفسدان اقتصادی و سیاسی و اجتماعی راحت زندگی کنند و ول ول بچرخند !!!
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    مثبت اشتباهی زدم
  • آرش خوشرفتار و فانی در خدا ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    این حماسه خارق العاده و محیرالعقول ملت همیشه در صحنه آب دهانی بود که ملت ایران درصورت آرمان ستیزان و سازشکاران و وطن فروشان و منافقان و غرب زدگان انداخت
  • سیده ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    به شما هموطنان غیورم می بالم و افتخار می کنم.
  • MohammaD ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    مشکلات اقتصادی اجتماعی که مقصرش نظام نیست...خودتان هم بهتر میدانید..اومدن تا بگن از امریکا و همپیمانانش نمیگذرند...
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    شما از زبان جوانان صحبت نکن...
  • امیر تبریز اوغلی ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    مرگ بر امریکا
  • یک جوان امیدوار ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    ما برای به دست آوردن دنیا انقلاب نکردیم... که حتی از دست بره هم نا امید بشیم...
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    داش نترس وی پی ان ت رو خاموش کن بیا یا از امریکا چطوری شرکت کردی ؟ نکنه با اوباما بودی .ناشناس ناشناس یا با اونا یا با ما
  • حاج عمو ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    سلام:کمترین کار برای این مردم با وفا مردن است.واقعا مردم سنگ تمام گذاشتند ونشان دادند که پای انقلابشان ایستاده اند.دشمن نادان ما بداند حریف این مردم نمی شود.
  • سیب کال ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    خیلی عالی بود...خیلی عالی بود در یک هوای دل انگیز بارانی...خیلی راهپیمایی امسال باشکوه بود. چشم دشمنان کور:))
  • سجاد ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    مردم ایران عشقند
  • کاپیتان ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    چون یکی ساتور به دست در به در دنبالشه!
  • کاپیتان ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    ایضا" ترکیه ;)
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    فلسطین مصداق توافق چند مرحله‌ای است که پس از ده‌ها مرحله هنوز به نتیجه نرسیده است
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    آخ گفتی
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    الھی آمین
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    از مس‏‏ئولان قضائی عدالت و شچاعت میخواھیم خدا و مردم حمایتتان خواھند کرد
  • حسین ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    من هم بچه لرستان شهرستان بروجردم . مردم شهر و استانم گل کاشتن . اینقدر شلوغ بود که چترمو بستم رفتم زیر چتر مردم
  • حسین ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    اینایی که منفی میدن مثل قوم موسی هستند که تا کم می خورند گوساله پرست میشن و به امام و وطن خودشون پشت میکنند - زیاد بودند چنین افرادی در لشگر ابن مرجانه ملعون که اول نامه فرستادند بعد برای چند سکه و مال دنیا سر امام خود را بریدند . ننگ بر کسی که ایرانی باشد شیعه علی(ع) باشد خون آریایی در رگش باشد و به کشور و خاک خود خیانت کند ومنتظر باشد تا دشمنش برای او تصمیم بگیرد
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    بازم دم مردم گرم فقط خداکنه مسئولان قدرشناس باشن.
  • ریاستی ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    مسیولین باز نوبت شما رسید تا ببینیم تا کی از امانت مردم باسداری میکنید!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس