یکی از مراجع تقلید گفت: وفاداری و حمایت مردم از نظام در پیروزی انقلاب وجود داشته، دشمنان در چنین روزهایی مردم را رصد می‌کنند تا میزان حمایت مردم را از انقلاب را اندازه‌گیری کنند، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یکی از این امور است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله ناصر مکارم‌ شیرازی در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید در نظر داشت که این انقلاب آسان به جایگاه کنونی نرسیده است بلکه با گذر از گردنه‌های سخت و مشکل توانسته، پیروز شود.

وی با بیان اینکه دشمنان پس از پیروزی انقلاب به انواع توطئه‌ها پرداختند گفت: جنگ تحمیلی هشت ساله از جمله این اقدامات است که در آن همه قدرت‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی مبارزه می‌کردند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: دشمنان در دوران کنونی به انواع توطئه‌ها و تهدیدات می‌پردازد که از جمله آنها می‌توان به تحریم اقتصادی، شیعه هراسی و‌ جنگ نرم اشاره کرد که با به کارگیری ابزارهای رسانه‌ای قصد دارند به اهداف شوم خود برسند.

وی عنوان کرد: مردم ایران باید در برابر این توطئه‌ها بصیر باشند، زیرا دشمنان سعی دارند با اعمال فشار و سختی بر مردم، آنها را از انقلاب دلسرد و خسته کنند.

آیت‌الله مکارم‌ شیرازی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: وفاداری و حمایت مردم از نظام در پیروزی انقلاب وجود داشته، دشمنان در چنین روزهایی مردم را رصد می‌کنند تا میزان حمایت مردم از انقلاب را اندازه‌گیری کنند که شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یکی از این امور است.

وی با بیان اینکه از بین بردن انقلاب اسلامی از جمله اهدافی است که دشمنان پیگیری می‌کنند گفت: اقداماتی که دشمنان در زمینه حکومت شیعی در عراق،‌ مقاومت در سوریه و حزب‌الله لبنان انجام می‌دهند، ‌در این زمینه است تا به اهداف شوم خود جامه عمل بپوشانند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: تاکنون نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شده و به برکت این نظام حزب‌الله لبنان و غزه تقویت شدند و دشمنان پذیرفتند که حکومت سوریه تغییر کردنی نیست.

وی با اشاره به وقایع اخیر یمن گفت: نباید اینگونه رویدادها را دست کم گرفت زیرا اتفاق یمن تصورات واهی دشمنان آشفته کرده است، بنابراین باید به حمایت از مکتب شیعه بپردازیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • نصراله اکبری ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
    0 0
    اشااله در22 بهمن ماه شرکت می کنیم ومشت محکمی به دهان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس