کد خبر 388589
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳

راهپیمایی سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح در تهران و سراسر ایران اسلامی آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، راهپیمایی با شکوه 22 بهمن، در تهران و همزمان در بیش از 1000 شهر و شهرستان و 5000 روستای سراسرکشور  از ساعتی دیگر آغاز می‌شود.

در تهران نیز مردم همیشه در صحنه از ساعت 9:00 صبح از مسیرهای ده‌گانه به سوی میدان آزادی حرکت می‌کنند.

حضور بیش از 400 میهمان خارجی از بیش از 30 کشور جهان، اجرای برنامه همسرایی 600 هزار نوجوان و جوان دانش آموز و بسیجی در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و در قالب گروههای سرود 1357 نفری در مراکز استانی و شهرستانی و گروه 22000 نفره در تهران از جلوه های ویژه مراسم امسال است.

از ساعت ده صبح، مراسم رسمی یوم‌الله 22 بهمن در میدان آزادی تهران و با تلاوت آیات قرآن و اجرای سرود رسمی جمهوری اسلامی و با حضور مسئولین لشکری و کشوری، سفرا و میهمانان خارجی در تهران آغاز می شود.

سقوط چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات نمایش هوایی ، اجرای سرود توسط رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران ، اجرای دو سرود توسط گروه سرود 22 هزار نفری جوانان دانش آموز در حضور ریاست محترم جمهوری.، قرائت قطعنامه سراسری یوم الله 22 بهمن1393 از دیگر برنامه های این روز است.

امسال، بیش از 265 خبرنگار خارجی و 1500 خبرنگار ، عکاس و عوامل تصویر برداری و خبری داخلی (در تهران ) وبیش از 2800 خبرنگار،عکاس و تصویربردار در تمامی استانهای کشور و اکثرشبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی از جمله 350 گروه خبری و تمام شبکه های برون مرزی و جام جم در تهران و تمام شبکه های استانی کشوردر مسیرهای راهپیمایی ، مراسم 22 بهمن را در سراسر کشور، پوشش خبری ـ تصویری خواهند داد.

همچنین بسیاری از شبکه های رادیویی و تلویزیونی کشورهای دیگر از جمله شبکه تلویزیونی کویت -المنار- الاخبار-آناتولی- تلویزیون ملی تونس-الجزیره قطر-رادیو فرانسه-رادیو سوئد پژواک-شبکه2نروژ– شین هوا چین -فوجی و آساهی ژاپن- شبکهzdf (زد دی اف )آلمان-خبرگزاری ای اف ای اسپانیا –خبرگزاری تیما انگلستان -کانال دی ترکیه-(سی بی اس ) cbs و شبکه ای پی AP - روزنامه های فیگارو ، نوول کمرا وان فرانسه – فاکس نیوز و ای بی سی نیوز و سی ان ان و ان پی آر آمریکانیز آمادگی پخش گزارشات خبری را داشته اند و با استقرار در مسیرهای راهپیمایی و میدان آزادی خبر رسانی خواهند کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس