کد خبر 387459
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸

سال تحصیلی «کودکان کار» در قالب طرح پایلوت کشوری در دو مدرسه پسرانه و دخترانه منطقه ۱۲ تهران آغاز شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مراسم آغاز به کار سال تحصیلی «کودکان کار» امروز به صورت پایلوت کشوری در دو گروه دختر و پسر با حضور 160 دانش‌آموز در مدرسه دخترانه ایمان و مدرسه پسرانه شهید منتظری منطقه 12 تهران آغاز شد.

در این مراسم کودکان کار و بدون اسناد هویتی در قالب تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری، آموزش و پرورش و انجمن حمایت از کودکان کار در منطقه 12 تهران تحصیل علم و دانش را در فضای رسمی آغاز کردند.

در این مراسم، دانش‌آموزان با در دست داشتن شاخه‌های گل و بادبادک با کیف مدرسه و در فرم دانش‌آموزی، عزم خود را برای فتح قله‌های علم و دانش جزم کردند.

گفتنی است، این کودکان از ساعت 13 تا 17 در این مدرسه به صورت رایگان تحصیل می‌کنند.

دانش‌آموزان شرکت‌کننده در آغاز سال تحصیلی خود سوگندنامه‌ای را قرائت کردند که در متن این سوگندنامه آمده است: «خداوندا تو را سپاس که به ما سلامتی عطا کردی، از تو می‌خواهیم به معلمان، مربیان و بزرگان ما خیر، خوشی و سلامتی عطا بفرما. بارالها! روز به روز به دانش و علم من بیفزا. مهربانا! درود و سلام ما را به آخرین فرستاده خدا، پیامبر مهربانی‌ها ابلاغ فرما و ما در راه رسیدن به مهربانی‌ها، خوبی‌ها و اطاعتت کمک کن».


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس