کد خبر 397918
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶

جشن انجمن حاميان كودكان كار و خيابان منطقه آق تپه كرج با حضور كودكان تحت پوشش مراكز، مددكاران، داوطلبان مددكار و تعدادي از هنرمندان كشور در محمد شهر كرج برگزار شد.

 به گزارش مشرق، به مناسبت نزديك شدن به روزهاي پاياني سال و فرارسيدن عيد نوروز جشن با شكوهي با حضور  كودكان تحت پوشش مراكز، مددكاران، داوطلبان مددكار و تعدادي از هنرمندان كشور ديروز در محمد شهر كرج برگزار شد.

در اين جشن كه باحضور حدود 400 كودك كار و بي بضاعت برگزار شد برنامه هاي ويژه اي برپا و از سوي بنياد ملت هداياي نوروزي به اين كودكان اهدا شد.

در اين برنامه نيوشا ضيغمي بازيگر جوان كشور و سفير انجمن و مريم ميلاني كارگردان فيلم هاي كودكان و نوجوانان حاضر شده و ساعاتي را با اين كودكان گذراندند.

حدود 100 داوطلب و مددكار نيز در اين جشن به همراه كودكان حضور داشتند و برنامه هاي مفرح مانند دف زني و تئاتر كودكان برگزار و مسابقاتي براي ايجاد لحظات شاد براي كودكان به اجرا درآمد.

جشن پايان سال انجمن حاميان كودكان كار و خيابان آق تپه كرج

در پايان اين جشن كه در تالار دشت بهش محمد شهر كرج برگزار شده بود از كودكان پذيرايي و هدايايي به رسم يادبود به آنان اهدا شد.

انجمن حامیان کودکان کار و خیابان در سال 1381 با مجوز رسمی وزارت کشور و موافقت اصولی بهزیستی آغاز به کار کرد. این انجمن هم‌چنین در سال 1390 موفق به دریافت گواهینامه‌ی بین‌المللی SGS از ژنو شد.

جشن پايان سال انجمن حاميان كودكان كار و خيابان آق تپه كرج

این انجمن تشکلی است مردمی، غیر دولتی ، غیر سیاسی و غیر انتفاعی که فرصتی فراهم کرد تا افرادی که سال ها تجربه کار در زمینه ترویج پیمان نامه حقوق کودک داشتند دست به حرکتی عظیم بزنند. هدف این تشکل نه تنها تحت پوشش قرار دادن کودکان آسیب دیده )اعم از کار، خیابان، پناهنده، محروم، نیازمند و دور مانده از آموزش) است بلکه آشنا نمودن آحاد جامعه با این معضل اجتماعی و جلوگیری از رشد بی رویه آن نیزدرسرلوحه کار این انجمن قراردارد.

جشن پايان سال انجمن حاميان كودكان كار و خيابان آق تپه كرج


منبع: انجمن حاميان كودكان كار و خيابان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس