کد خبر 387335
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

یک نماینده مجلس با انتقاد از شیوه دولت در پاسخ به منتقدان وزرا گفت که نباید وزیر درجه ۱ و ۲ داشته باشیم.

به گزارش مشرق، ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رفتار دوگانه دولت درقبال منتقدان به اعضای کابینه، گفت: آقای رئیس‌جمهور باید تفاوت بین دلسوزان و منتقدان با کسانی که به دنبال کار سیاسی هستند و درصدد فضاسازی برای دولت می‌با‌شند را درک کرده و تشخیص دهد.

وی افزود: رئیس‌جمهور در مصاحبه‌های خود عنوان می‌کند دولت ما دولت انتقادپذیر است اما در عمل زمانی که انتقاد منصفانه‌ای از سوی دلسوزان مطرح می‌شود، اتفاق دیگری می‌افتد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان اظهار داشت: دولت در عرصه نظام بین‌الملل نماینده نظام جمهوری اسلامی و این اختیاری است که از طرف مردم به وی تفویض شده و اگر انتقادی هم مطرح می‌شود از سر دلسوزی و خیرخواهی است.

جراره همچنین خاطرنشان کرد: انتظار ما از دولت این است که بر روی انتقادات بررسی‌هایی داشته و انتقاد منصفانه و غیرمنصفانه را از یکدیگر جدا کند و بین آنها تفکیک قائل شود؛ به گونه‌ای نباشد که ما در کابینه وزیر درجه یک و درجه دو داشته باشیم و نگاه دولت به وزرا باید نگاهی واحد و یکسان باشد.

وی با اشاره به عملکرد وزارت بهداشت طی یک سال و نیم گذشته، اظهار داشت: ما شاهدیم در این بخش فعالیت‌های خوبی انجام شده که البته ریل‌گذاری آن توسط مجلس شکل‌گرفته اما در مجموع دولت توانسته تا حدودی قوانین این حوزه را اجرایی و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کند.

جراره با بیان اینکه نقطه قوت دولت را می‌توان توجه به حوزه بهداشت و درمان دانست، ابراز امیدواری کرد که مشکلات موجود در این حوزه سریعا برطرف شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس