کد خبر 386738
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

کشته شدن معاذ کساسبه خلبان اردنی توسط گروهک تروریستی داعش موجی از خشم و نارضایتی را در میان عشایر اردنی برانگیخت، و به همین دلیل نیروهای امنیتی اردن در زادگاه وی به حال آماده باش درآمدند.

به گزارش مشرق، صدها تن از جوانان خشمگین عشایر در شهر کرک زادگاه این خلبان اردنی واقع در جنوب این کشور در برابر ساختمان استانداری جمع شدند.

نیروهای پلیس از بیم وقوع درگیری و اقدامات خشونت آمیز، گذرگاههای این شهر را به محاصره خود درآوردند.

به گفته شاهدان، حالتی از حزن و اندوه بر ساکنان شهرکرک بطور کلی و روستای "عی" زادگاه کساسبه بطور خاص سایه افکنده است .

"محمد عادل کساسبه" از ساکنان روستای "عی" اظهار داشت: شماری از جوانان سعی کردند به یکی از ساختمانهای استانداری یورش ببرند و وسایل موجود در آن را از بین ببرند اما شیوخ عشیره کساسبه و عشایر برارشه در شهر مانع از این کار آنها شدند و تاکید کردند که املاک عمومی دشمن آنها نیست بلکه به آنها و اردنی ها تعلق دارد.

گروه تروریستی داعش دیروز فیلمی را از زنده سوزاندن معاذ الکساسبه خلبان 27 ساله اردنی منتشر کرد.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    خود کرده را تدبیر نیست!
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    دروغ بزرگ! این خلبان زنده هست و سوزانده نشده! فیلم تار نشون داده میشه تا اصویر واقعی شخصی که جای خلبان هست لو نره! خلبان در یک تبانی و برنامه از قبل طراحی شده خودش از هواپیما بیرون میپره تا اسارتش خبر ساز بشه و مردم باور کنن که اردن از تکفیریها حمایت نمیکنه و نقش پلیدش در سوریه مثل ترکیه لو نره. این بازی سوزاندن و.... هم برای انحراف افکار عمومی از دستهای پشت پرده اردن در حمایت از تکفیریها هست.
  • اصلاح طلب امت جدش ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    خود کرده چیه رفیق . دستگاه اطلاعاتی اردن بااین دستور به داعش می خواهند پتانسیل ها رهبران و نیروهای آماده مبارزه رو شناسایی و معدوم کنند چون بعدش تصمیم به اقدامی دارند که باشورش عمومی همراهه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس