کد خبر 386764
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰

پادشاه اردن که در آمریکا به سر می‌برد پس از انتشار خبر اعدام هولناک «معاذ الکساسبه» سفر خود را نیمه کار گذاشته و به کشورش بازگشت.

به گزارش مشرق، «ملک عبدالله دوم» پادشاه اردن که در آمریکا به سر می‌برد پس از انتشار خبر اعدام هولناک «معاذ الکساسبه» خلبانی اردنی اسیر داعش سفر خود را نیمه کار گذاشته و به اردن بازگشت.

وی شب گذشته در نطقی تلویزیونی با ابراز ناراحتی خود نسبت به اعدام خلبان اردنی گفت: گروه داعش در زمره گروه‎های جنایتگار ضاله قرار دارد.

عبدالله دوم سوزانیده شدن معاذ الکساسبه خلبان این کشور به دست عناصر داعش را به مردم اردن و خانواده این خلبان تسلیت گفت و گفت: باید برای مقابله با سختی‎ها در یک صف قرار بگیریم.

پادشاه اردن اضافه کرد: در کمال ناراحتی و خشم خبر شهادت شهید قهرمان خلبان معاذ الکساسبه به دست گروه تروریستی بزدل داعش را شنیدیم. این اقدام توسط گروه جنایتکار و گمراهی انجام شد که هیچ ارتباطی با دین اسلام ندارد.

وی افزود: معاذ خلبان شجاع به خاطر دفاع از عقیده، وطن و امت خود جان خود را از دست داد و به دیگر شهدای وطن پیوست شهدایی که جان و خونشان را فدای اردن عزیز کردند. ما امروز و در پی این مصیبت در کنار خانواده شهید قهرمان معاذ قرار داریم و همچنین در کنار ملت و نیروهای مسلحمان قرار داریم.

ملک عبدالله دوم تاکید کرد: این حادثه مصیبت همه اردنی‌هاست. در این لحظات دشوار وظیفه تمامی مردان و زنان کشور این است که به صورت یکپارچه جوهره ملت اصیل اردن را در مقابله با سختی‌ها و مصیبت‌ها به نمایش بگذارند. این سختی‌ها و مصیبت‌ها جز بر توان، یکپارچگی و عزت ما نمی‌افزاید.

داعش دیروز آتش کینه خود را آشکار کرد و افراد مسلح وابسته به داعش، معاذ الکساسه خلبان اردنی را به آتش کشیدند و بدین ترتیب بار دیگر همه تعالیم اسلامی را که آن‌ها با این تعالیم بیگانه هستند به آتش کشیدند؛ اسلامی که توصیه کرده است با اسیران با مدارا رفتار شود.

گروه تروریستی داعش روز سه‌شنبه در یک فیلم ویدیویی که جهان را به لرزه درآورد، خلبان اردنی را زنده زنده به آتش کشید. عملیات زنده زنده سوزاندن افراد برای نخستین بار است که داعش از آن استفاده می‌کند.

{$sepehr_album_22965}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    اردن در صدر کشورهای اسلامی روابط دیپلماتیک با رژیم اسراییل هستش ....پادشاه احمق اردن خودش از حامیان اصلی داعش بوده و خواهد بود ... من به کشته شدن خلبان اردنی شک دارم! چرا که فکر میکنم اینها از یک نطفه هستند
  • پسر ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    بدبختا نمیدونن کار خودشون وقتی پایگاهای اردن در اختیار داعش
  • حامد رنجبر خنج ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    کلا صد نفرم به استقبالش نیومدن این نشون میده مردم ازش متنفرن اینا هم که اومدن مشتی پاجه خوارن
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    خداییش کپی لورنس عربستان هست ، کی فکرشو می کرد که زمام یک کشور اسلامی رو یک مزدور دورگه انگلیسی برعهده بگیره وتیشه به ریشه اسلام بزنه
  • عمر ناصر اهلسنت دشمن وهابیت ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    اقاعبدالله داعش که از خودتان است پایگاه برای انان درست کردی
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    ملک عبدالله یهودی زاده ی فراماسونر همان کسی که ذر خاک خودش به نیروهای داعشی آموزش نظامی داد و آن ها به سلاح و تجهیزات مجهز کرد حالا نسبت به اعمالشون ادای انزجار میکند ---- خدا سایش رو از سر اسلام و مسلمین کم کنه
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    این آقای ملک عبدالله همانطور که دیدید سبیلش را زده است اما همانطور که در تصاویر مشخص است قبلا ریش و سبیل داشت. اما چرا؟ چون می خواست به آمریکا برود. آمریکاییهها از سبیل خوششان نمی آید. محمدرضا پهلوی هم بعد از آنکه در سال 1327 ترور شد و بالای لبش درید برای پوشاندن محل جراحت مدعی سبیل گذاشت. اما وقتی می خواست به آمریکا برود مشاورانشگفتند که آمریکاییها از سبیل خوششان نمی آید! لهذا مجددا سبیلهایش را تراشید! و این یعنی اوج حقارت مردانی که اسمشان مثلا شاه است.
  • ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    این اردن با داعشی ها دستشون توی یک کاسه است پول این داعشی ها از عربستان ... نیرو از پاکستان و کشورهای دیگه ... آموزش ترور وتجاوز از اردن ... پشتیبانی لجستیک و تیمار در ترکیه و اسراییل .... کمک کننده همه آنها از آمریکا و انگلیس و فرانسه .... جمعشون جمع!!! پشتشون گرمه !!! این داعشیهای کثافت با این حقه میخواهند یک کاری کنند که کشورهای دیگه وارد کارزار مستقیم با سوریه بشوند همه میگویند چاقو دسته اش را نمیبره اما میبینیم که میبره ! این تروریستهای کثافت هر دفعه با کشتن چند آمریکایی اروپایی و ترکی و اردنی و عربستانی و ...میخواهند کاری کنند که کشورهای دیگر وارد خاک سوریه بشوند تا نقشه شان کامل گردد. نقشه شوم خاورمیانه جدید را اگر هم لازم بشه به زور اجرا کنند!!! بارالهی شر دشمنان اسلام را از سر مسلمین و سرزمینهای اسلامی بردار و مکر آنها را به خودشان باز گردان.
  • ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    اون کیه کنارش رو صندلیه کنار راننده که رانندش پادشاه اردنه؟ عجب آدم مهمیه.
  • ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    زمانه ملک و پادشاه گذشته است این مردم چقدر ساده لوحند
  • صدرا ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    یه جوری میگین انگار چه شخصیتی هست ! حالا اینقدر بدبخت شدیم که اومدن یه مزدور آمریکایی باید تیتر خبر بشه !!!
  • ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    اكثر افراد رده بالاي مافيايي داعش در اردن و زير نظر همين عبد الشيطان و به دستور آمريكا و اسراييل آموزش ديده اند
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    شاهه عقده ای خودش نشسته پشت فرمون
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    ملک عبدالله اردنی حامی اصلی داعش و جبهه النصره و منافقین ایران در منطقه است و این حرکتهای منافقانه او بیشتر یک نمایش است که به عنوان مهره آمریکا و انگلیس در منطقه بازی می کند.
  • امین ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    خودش کرده که لعنت بر خودش باد
  • رضا ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    ما چقدر بیکاریم که اخبار این دیوانه های بی دین را پیگیری می کنیم بیچاره مردم این کشورها که سران کشورشان دشمن دین و اعتقادانشان هستندو قاتل جانشان اینا خودشان سران داعش هستند
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    ملک عبدالله سفیانی.
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    باز حداقل بهتر از احمدی نژاده که بخاطر زلزله ورزقان و هریس عین خیالش نبود وهمبنطور به سفرش ادامه داد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس