کد خبر 386230
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی(ره)در قرن بیستم زلزله‌ای را بوجود آورد که در نتیجه آن، رایحه‌ای از اسلام‌خواهی در جهان به وزیدن گرفت.

به گزارش مشرق، محمدرضا باهنر همزمان با جشن‌های گرامیداشت دهه فجر در جمع مردم مهدیشهر با اشاره به این‌که «در طول سال‌های 1320تا 1357دنیا بین دو ابرقدرت شرقی و غربی تقسیم شده بود» افزود: در بهمن 57 امام خمینی(ره) با بصیرت و آگاهی مردم ، انقلابی بوجود آورد که اساس آن را بر«نه شرقی و نه غربی،جمهوری اسلامی» بنیان نهاده بود. امروز این انقلاب با تمام قوا مسیر خود را ادامه می‌دهد و هر روز به رشد و تکامل می‌رسد. امام خمینی(ره) دین را به میدان مبارزه آورد و امروز بزرگترین دغدغه سردمداران استکتبار جهانی دین‌داری مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به افتخارات رزمندگان جمهوری اسلامی ایران از جمله حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در تشریح دستاوردهای مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در سال‌های قبل از انقلاب در حوزه بهداشت در رتبه بیستم آسیا بودیم در حالی‌که امروز با لطف و عنایات خداوند و همت و تلاش دانشمندان، در رتبه سوم آسیا قرار داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از روند تولید خودروی ملی در ایران اظهار کرد: با این‌که چند سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، روند تولید خودرو نباید این‌گونه باشد، البته مرگ دست خداست ولی مسولین باید در این خصوص فکری کنند.

وی با توجه به اظهارات مسوولین در خصوص مشکلات اقتصادی، ابراز عقیده کرد: امروز فقط 30درصد مشکلات اقتصادی مملکت مربوط به تحریم است و قطعاً 70درصد مربوط به بی‌تدبیری و عدم مدیریت مسولین است.

نماینده مردم تهران در پایان با اشاره به این‌که «هرچه فاصله ما از آغاز انقلاب بیشتر شود، وظیفه ما دشوارتر می‌شود» افزود: بی‌شک در این برهه زمانی، وظیفه سنگین تری بر دوش ما خواهد بود؛ چراکه باید چیستی و چرایی انقلاب را برای نسل‌های امروزی و نسل‌های بعدی بازگو و منتقل کنیم.

وی به نقش بی‌بدیل امام راحل و شهدای انقلاب در انقلاب اشاره کرد و گفت: همه ما وظیفه سنگینی در قبال امام و شهدا خواهیم داشت.

وی با بیان این‌ ادعا که «نزدیک به یک میلیون از 3 میلیون نیروی انسانی مجموعه کارکنان دولت مازاد بر نیازند» افزود: از همین رو دولت نمی‌تواند خدمات مطلوبی به آن‌ها بدهد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس