معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به منتقدان دولت تدبیر و امید اعلام می کنیم که دشمنی با نظام و انقلاب دشمنی با خودشان است، چرا که دولت و نظام به دنبال رشد انسانیت و فضایل اخلاقی هستند و هرفردی که بخواهد با این ها مبارزه کند خود را از بین برده است.

به گزارش مشرق، 'اکبر طاهایی' شامگاه دوشنبه در جشن بزرگ کارگری استان همدان به مناسبت ایام الله دهه فجر افزود: حفظ سرمایه های انقلاب در گرو وحدت و همدلی است که این وحدت با نقد و هم افزایی حاصل می شود.

وی اظهار کرد: این وحدت با نقد و هم افزایی حاصل می شود نه با نفی! چرا که گفتمان امام راحل(ره) نیز نقدی بود که به دور از نفی باشد.

وی با بیان این که شعار تدبیر و امید دولت یازدهم برگرفته از آیات قرآن کریم است ، عنوان کرد: دولت با وضع موجود اقتصادی توانست به هشت میلیون نفر از اقشار ضعیف جامعه دفترچه سلامت ارایه کند و طرح تحول نظام سلامت را اجرایی کند چرا که پیش از این به دلیل هزینه های بالای درمان، فقرا در بیمارستان های کشور هویت نداشتند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: از زمان رییس جمهوری شهید رجایی تاکنون را مقایسه کنید تا تغییرات ایجاد شده در کشور را ببینید.

وی ادامه داد: دولت یازدهم باید بهتر از دولت های پیشین باشد که این نیز از آموزه های انقلاب است.

وی افزود: دغدغه محوری رهبر معظم انقلاب موضوع اشتغال است به گونه ای که اشتغال را به اتاق جنگ تشبیه کرده اند.

وی گفت: پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی بویژه نانو تکنولوژی از افتخارات کشور به شمار می رود.

در این آیین از کارگران و واحدهای تولیدی نمونه استان نیز تقدیر شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • صادقی ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    آقای محترم دشمنی با دولت قبل و جوسازی علیه دولت قبل دشمنی با انقلاب نمی باشد مگر رهبری به شما نگفت دست از تخریب دولت قبل بر دارید دستاوردهای دولت قبل برای همه مردم آشکار است و همه منتظر باز گشت دکتر احمدی نژاد هستیم
  • گمنام ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    آقای معاون وزیر ، این حرف شما دارای مغلطه است دقت کنید : " معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به منتقدان دولت تدبیر و امید اعلام می کنیم که دشمنی با نظام و انقلاب دشمنی با خودشان است " در ابتدا واژه ی " منتقدان " را بکار میبرید و سپس واژه ی " دشمنی" !!! لازمه بدونید " منتقد " با " دشمن و معاند " تفاوت دارد. و الزاما هر کسی منتقد شد معاند نیست. متاسفانه دولت اعتدال و بما هو اعتدال ، دشمنان را دوست و منتقدان متعهد دلسوز را دشمن میپندارد!! خدا بصیرت به هممون عنایت کنه ان شا الله.. ضمنا در این فرمایش شما تاکتیکی از تاکتیک های جنگ روانی هم بکار برده شده ، نکنه شما در محضر وزیر محترم مربوطتون در "جایی" اصول عملیات روانی و جنگ روانی تلمذ میکردید؟؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس