کد خبر 385874
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

سخنگوی باشگاه استقلال از همبستگی و اراده اعضا هیات مدیره برای حل مشکلات جاری باشگاه و جلب رضایت هواداران خبر داد.

به گزارش مشرق، سید سعید افجه ای در رابطه با جلسه روز گذشته هیات مدیره گفت: در ابتدا وظیفه خودم می دانم آغاز دهه فجر و برد دلچسب برابر سپاهان را تبریک بگویم. جلسه روز گذشته در غیاب آقایان نجف نژاد و پورحیدری برگزار شد و دیگر اعضا در این جلسه حضور داشتند. در ابتدا جلسه مصوبه های قبلی هیات مدیره مورد بررسی قرار گرفت. ما همواره صورت جلسه های قبلی را مرور می کنیم تا وضعیت مصوبات قبلی را بررسی کنیم.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال در باره پیگیری مسائل مالی در جلسه روز گذشته افزود: موضوع بعدی پیگیری تامین منابع مالی باشگاه بود. اصل مطالبات باشگاه استقلال که ما را از این مشکلات عبور خواهد داد، مطالبات ما از سازمان لیگ است. آقای افشارزاده جلسه ای با آقای تاج نیز در همین راستا برگزار کردند اما سازمان لیگ تا به امروز پرداختی به ما نداشته است. سازمان لیگ نزدیک به 15 میلیارد از قرار داد خود با حامی مالی تبلیغات میدانی را تا نیم فصل اول لیگ برتر دریافت کرده است اما باشگاه استقلال دریافتی بسیار نا چیزی از این در آمد سازمان لیگ داشته است. ما به این پول برای تسویه مطالبات خود با بازیکنان و دیگر شخصیتهای حقیقی و حقوقی طرف قرار دادمان شدیدا نیاز داریم اما سازمان لیگ علی رغم دریافتی هایی که داشته است محکم می گوید پولی در بساط ندارد و این موضوع برای ما چالش سختی ایجاد کرده است. این پول حق مسلم باشگاه استقلال و هواداران آن است و از اصلی ترین راه های در آمد باشگاه است. البته سازمان لیگ برای حق پخش نیز مطالباتی از صدا و سیما دارد که طبق گفته های آقای تاج سازمان لیگ تا به امروز دریافتی از این سازمان نداشته است و امیدواریم هر چه سریعتر و قبل از پایان سال، سازمان صدا و سیما این پرداختی را انجام دهد تا باشگاه استقلال نیز از این درآمد سازمان لیگ، عایدی برای حل مشکلات خود داشته باشد.

وی ادامه داد: در جلسه روز گذشته در رابطه با مسائل مالی تبادل نظر و تعامل با حامی مالی باشگاه و نماینده محترم ایشان در هیات مدیره داشتیم. ان‌شاالله در آینده نه چندان دور علی الحساب هایی را از آنها دریافت می کنیم. اما نکته ای که باید یاد آوری کرد این است که از روزی که ما وارد باشگاه شده ایم، قرار بر این بوده است تا پایان فصل 35 میلیارد بودجه برای اداره باشگاه فراهم و در اختیار هیات مدیره قرار بگیرد. ما تا الان نزدیک 14 میلیارد دریافتی داشته ایم که البته بخش قابل توجهی از این دریافتی صرف پرداخت بدهی های مدیران قبلی از جمله بازیکنان خارجی شده است و ما نزدیک به 10 میلیارد دریافتی داشته ایم که کمتر از یک سوم بودجه در نظر گرفته شده است و وظیفه ما است این موضوع را به هواداران بگوییم. این مشکلات مالی ادامه کار را برای هیات مدیره بسیار سخت کرده است. ما وظیفه سنگینی داریم و باید مطالباتمان به خصوص آن دسته از مطالبات که از زمان مقرر خود گذشته اند را هر چه سریعتر پرداخت کنیم. تمام نیروی خود را گذاشته ایم تا این مشکلات را حل کنیم و در کنار این از تمامی طرفهای قرار داد انتظار داریم با صبر و شکیبایی ما را در این مسیر همراهی کنند. به زودی آقای افشارزاده نیز به دیدار وزیر محترم ورزش خواهند رفت تا هر چه سریعتر مشکلات استقلال حل شود.

افجه ای در ادامه درباره جلسه روز گذشته ادامه اضافه کرد: موضوع بعدی مساله پیشکسوتان بود که با حضور و ارائه گزارش آقای علی جباری همراه بود. اعضا هیات مدیره اعتقاد قلبی دارند که باید احترام پیشکسوتان باشگاه استقلال حفظ شود و امورات آنها در حد توان هیات مدیره مرتفع شود. اما موضوع اصلی گفت و گو بیماری پیشکسوت عزیز آقای کارگر جم بود که هم اکنون در بستر بیماری هستند و مقرر شد در اسرع وقت برای پرداخت بخشی از هزینه های درمان ایشان اقدام شود. ان‌شاالله با دعای خیر مردم ایران بهبودی کامل برای این پیشکسوت عزیز هر چه سریعتر حاصل شود.

سخنگو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان صحبتهای خود در باره جلسه هیات مدیره روز گذشته اظهار کرد: بخش بعدی جلسه روز گذشته استماع گزارش معاونت حقوقی بود و پس از آن برای تسریع در امور خصوصی سازی گزارش ذی حسابی قرائت شد. اراده هیات مدیره از ابتدا حل مشکلات واگذاری باشگاه است و تلاش خواهیم کرد تا این امر هر چه سریعتر انجام شود.

افجه ای در پایان در پاسخ به این سوال درباره پرونده هندریک هلمکه گفت: در یک یا دو روز آینده جلسه ای در درفتر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور کمیته پزکشی باشگاه استقلال و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و مسئولین ذی ربط برگزار خواهد شد و پس از بررسی و موشکافی قضیه نتیجه این جلسه به هواداران و اصحاب رسانه اعلام خواهد شد. بدیهی است در صورت مشاهده قصور از هریک از طرفین، مدیریت باشگاه استقلال برخوردی جدی با مقصرین احتمالی این موضوع خواهند داشت.
منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس