کد خبر 385926
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

به نظر می‌رسد داستان جذب بازیکن آلمانی- برزیلی خیلی مسئله ساده ای نباشد و جذب این بازیکن پشت پرده دارد.

به گزارش مشرق، درست است که هلمکه بازیکن آلمانی- برزیلی قراردادش با استقلال فسخ شد و این بازیکن حتی یک دقیقه به صورت رسمی برای آبی پوشان بازی نکرد و رفت اما مسئله این است که چطور بازیکنی که مصدومیت داشته و در آزمایش ها هم نشان داده شده که این بازیکن پیش از حضورش در استقلال دچار این مصدومیت بوده مورد تایید کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

سوال این است که وقتی هیات فوتبال می خواهد قرارداد بازیکنی را ثبت کند باید نسبت به صحت سلامتی بازیکن تاییدیه پزشکی را در بین مدارک ببینید و تایید کند اما در مورد هلمکه ظاهرا مسئله پیچیده است. در حالی که این بازیکن برای بررسی‌های نهایی از کادرپزشکی استقلال دور می شود و شرایط طوری رقم می خورد که هلمکه بیرون از مجموعه استقلال مورد تست پزشکی قرار می گیرد تا جذب باشگاه آبی ها شود!

روز گذشته یکی از مباحث مهم در هیات مدیره استقلال همین بحث چگونگی جذب هلمکه بوده است. آزمایشات قبل از حضور این بازیکن در استقلال نشان می دهد که او با مصدومیت میسنیک پا و دو کیست پشت زانویش روبه‌رو بوده است و اینکه این بازیکن چطور توانسته تاییده پزشکی فدراسیون فوتبال را بگیرد یکی از سوالاتی است که مدیران استقلال هم هنوز جوابی برای آن پیدا نکرده اند.

قرار است روز پنجشنبه جلسه ای در همین خصوص با حضور نماینده کمیته پزشکی استقلال و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال برگزار شود و مشخص شود که چرا باید استقلال بابت بازیکن مصدومی که در جریان یک بازی دوستانه معلوم می شود او تا چه اندازه مصدومیت جدی دارد و حتی یک دقیقه هم در بازی رسمی برای این تیم به میدان نرفته مبلغ 490 میلیون تومان خسارت بابت فسخ قرارداد بدهد.

البته هنوز باشگاه استقلال پولی بابت فسخ قرارداد به هلمکه نداده است اما اگر روزی برسد که هلمکه بابت همین مسئله از استقلال به فیفا شکایت کند چه کسی پاسخگو است؟

به راستی چه کسی پای هلمکه مصدوم را به استقلال باز کرده و چرا این بازیکن به راحتی مورد تایید قرار گرفته است؟!
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس