کد خبر 385721
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

تمرین فوتبال استقلال امروز با حضور یکی از بازیگران سریال همه چیز آنجاست برگزار شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در راستای آماده سازی خود برای دیدار مقابل سایپا از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در زمین کمپ زنده‌یاد ححازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد. تمرین امروز با تاخیر 20 دقیقه‌ای آغاز شد و بازیکنان در وسط زمین مشغول گرم کردن بدن‌های خود با توپ بودند.

* قبل از شروع تمرین عمران‌زاده،‌ فروزان و محمود فکری با یکدیگر صحبت می‌کردند و از سوی دیگر بازیکنان در چند بخش تقسیم شده بودند که جاسم کرار نقش دروازه‌بان را ایفا کرد و هنگامی که بازیکنان به سمت او ضربه می‌زدند جا خالی می‌داد تا توپ‌ها گل شود.

* آرش برهانی با تاخیر چند دقیقه‌ای به محل تمرین رسید. این بازیکن پیش از ظهر امروز در مراسمی در یک مؤسسه خیریه حضور پیدا کرد و به همین علت در محل تمرین دیرتر حاضر شد.

* یکی از بازیگران سریال همه چیز آنجاست که نقش دوست سام درخشانی را بازی می‌کند امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و برای دقایقی با قلعه‌نویی گفت‌وگو کرد.

* سرمربی تیم استقلال قبل از آغاز تمرین امروز بازیکنان اصلی را دور هم جمع کرد و حدود 5 دقیقه با آنها در خصوص وضعیت بازیکنان و روند آماده‌سازی‌شان به صحبت پرداخت.

* جواد زرینچه برای دقایقی با رضا عنایتی گفت‌وگو کرد.

* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال در محل تمرین حاضر شده و پیرامون این موضوع صحبت می‌کردند که چگونه هلمکه با وجود مصدومیت به لیگ کشور مصر رفته است. آنها همچنین پیرامون اظهارات محمد مایلی‌کهن صحبت کرده و معتقد بودند مایلی‌کهن از قلعه‌نویی، درخشان و مربیان ایرانی حمایت خوبی انجام داده است.

* سجاد شهباززاده و میلاد فخرالدینی دو بازیکنی که دیروز با آبی‌پوشان تمرین نکردند امروز در کارهای تاکتیکی حضور داشتند.

* بازیکنان تیم استقلال هنگام گمر کردن بدن‌ای خود پیرامون مسائل مادی، وضعیت بدنسازی و بازی در ورزشگاه انقلاب کرج گفت‌وگو می‌کردند. در این لحظات جواد زرینچه با صدای بلند خطاب به استقلالی‌ها گفت آقایان ظاهرا فکر می‌کنید بازی یک هفته عقب افتاده است. شما چهارشنبه بازی دارید به همین زودی کم آوردید؟

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز پرداخته و سپس آقاوسط را پشت سر گذاشتند. در بخش بعدی کار ترکیبی و فوتبال در نیمی از زمین صورت گرفت. امیر قلعه‌نویی با لباس ورزشی تمرینات را پیگیری می‌کرد.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا برای دیدار با سایپا برگزار خواهد شد و آبی‌پوشان روز چهارشنبه در ورزشگاه انقلاب به مصاف سایپا خواهند رفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    کنایه ش کجا بود؟
  • افسانه عاملی ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    اسم بازیگر سینما چرا ننوشتید؟
  • سیروان ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    حالت تهوع دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس