کد خبر 382986
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

رئیس سازمان بدر عراق گفت که تا چند ساعت دیگر، بشارت پاکسازی دیالی از دست داعش را به ملت عراق خواهد داد.

به گزارش مشرق، سازمان بدر عراق که در حال نبرد با تکفیری‌های داعش است، اعلام کرد که تا چند ساعت دیگر خبر خوش آزادی «دیالی» از دست تروریست‌ها را اعلام خواهد کرد.

«صادق الحسینی» رئیس کمیسیون امنیتی در شورای استانی «دیالی» در گفت‌وگو با «السومریه نیوز» گفت که «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر در هنگام بازدید از منطقه «المنصوریه» در 45 کیلومتری شرق «بعقوبه» گفت: «طی چند ساعت آینده پاکسازی دیالی از داعش را به ملت عراق می‌دهیم».

به گفته الحسینی، رئیس سازمان بدر در ادامه فداکارهای‌ نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در مقابله‌ای سرنوشت ساز با داعش در مهمترین پایگاهش در استان دیالی را ستود و گفت: نیروهای بسیج مردمی با دادن خونهای پاک خود برای حمایت و دفاع از امنیت و ثبات کشور، خود را ثابت کردند. این نیروها با افراطی‌ها کنار نخواهند آمد و نبرد انها در هر قطعه‌ای از زمین عراق که تروریسم در آن راه پیدا کرده باشد، ادامه خواهد یافت.

سرتیپ ستاد «جمیل الشمری» فرماندهی پلیس استان دیالی صبح امروز (شنبه) از آزادی 6 روستا طی یک عملیات گسترده در شرق بعقوبه و کشته شدن 10 تکفیری داعش خبر داده بود.

شورای شهری در منطقه «المقدادیه» استان «دیالی» نیز عصر جمعه (دیروز) از آزادی سد آبی «الصدور» در شمال این منطقه خبر داده و اعلام کرده بود که درگیری‌ها در اطراف این سد همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس