کد خبر 383058
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

پس از ماه‌ها آرامش حاکم بر جبهه عملیاتی «ریف لاذقیه» در شمال غربی سوریه این جبهه شاهد درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش سوریه و گروه‌های مسلح در محورهای مختلف عملیاتی ظرف ۴۸ ساعت گذشته بود.

به گزارش مشرق، پس از ماه‌ها سکوت و آرامش حاکم بر جبهه عملیاتی ریف لاذقیه، در شمال غربی سوریه هفته گذشته محورهای مختلف این جبهه شاهد درگیری‌هایی بین نیروهای ارتش سوریه با گروه‌های مسلح بود که این درگیری‌ها طی دو روز گذشته به اوج خود رسیدند.

بنابر گزارش‌های میدانی رسیده از شمال غربی سوریه 48 ساعت گذشته با افزایش و گسترش حملات توپخانه‌ای ارتش سوریه علیه مواضع و مقرهای گروه‌های تروریستی مسلح در تپه‌ها و جنگل‌های این منطقه میزان درگیری‌ها بین دو طرف به شکل قابل ملاحظه‌ای تشدید شده و افزایش یافته است.

در این ارتباط منابع میدانی سوری گزارش دادند که نیروهای ارتش سوریه مستقر در این محور عملیاتی یک گروه مسلح اطراف قله «نبی یونس» را هدف قرار داده و تمام عناصر آن را به هلاکت رساندند.

به موازات این عملیات یگان دیگر ارتش سوریه نیز یک گروه تروریستی دیگر در روستاهای «تپه دورین» و «کتف الغدر» را هدف قرار داد که تمام عناصر این گروه نیز کشته و زخمی شدند، در میان کشته‌های نبردهای کتف الغدر 3 سرکرده گروه تروریستی موسوم به «العادیات» نیز مشاهده می‌شد.

این درحالی است که نیروی هوایی ارتش سوریه نیز مواضع گروه‌های تروریستی در روستای «الفرز» را هدف گرفت تا در این عملیات نیز تمام مواضع گروه‌های مسلح در این روستا منهدم و عناصر آن کشته و زخمی شوند.

دیگر نیروهای ارتش سوریه نیز دو کاروان گروه‌های مسلح که اولی از کوه «النوبه» به سمت دشت «الازرق» در شهرک مرزی «سلمی» و دیگری از روستای «الکوم» به سمت روستای «غمام» در حرکت بود، را هدف گرفت و آن را به طور کامل منهدم کرد و تمام عناصر موجود در آن را به هلاکت رساند.

بالگردهای ارتش سوریه نیز در چندین عملیات مواضع گروه‌های مسلح در روستاهای «الکومه»، «جبل الاکراد» و «وادی برمسه» را هدف گرفته و ده‌ها تروریست را کشته و زخمی کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس