کد خبر 386698
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴

هادی العامری اعلام کرد: نیروهای بسیج مردمی و امنیتی توانستند شمال منطقه المقدادیه و دیگر مناطق استان دیاله را به طور کامل از وجود عناصر داعش پاکسازی کنند.

به گزارش مشرق، هادی العامری اعلام کرد: نیروهای بسیج مردمی و امنیتی توانستند شمال منطقه المقدادیه و دیگر مناطق استان دیاله را به طور کامل از وجود عناصر داعش پاکسازی کنند.

فرماندهان و مسؤولان نظامی و سیاسی عراق در مراسمی با عنوان «دیاله عاری از تروریست ها» تاکید کردند که عراق نیازی به حضور نیروهای بیگانه ندارد.

هادی العامری به خبرنگار شبکه العالم گفت: موصل و الانبار را نیز آزاد خواهیم کرد و این گروه های مکار در خاک عراق شکست خواهند خورد. محال است که این گروه ها بتوانند در برابر اراده ملت غیور عراق پیروز شوند، ملتی که دوستدار حسین و علی (علیهما السلام) هستند.

این مراسم در پایگاهی برگزار شد که قبلا اعضای گروهک تروریستی منافقین در آنجا مستقر بودند. برخی از نمایندگان مجلس عراق تاکید کردند که برگزاری این مراسم در این پایگاه با هدف تبدیل استان دیاله و مناطق آن از کانون فتنه و فساد به مرکز وحدت ملی است.

محمدناجی عضو پارلمان عراق نیز در این خصوص به شبکه العالم گفت که عملیات نیروهای بسیج مردمی و نیروهای مسلح از این منطقه که مقر گروهک منافقین بود آغاز شد و امروز این مناطق کاملا آزاد شده است.

مسؤولان نیروهای بسیج مردمی عراق تاکید کردند که عملیات و رویارویی آنها با گروه تروریستی داعش با هدف آزادسازی استان صلاح الدین خواهد بود.

در همین حال، سرتیپ عبدالامیر الزبیدی فرمانده ستاد عملیات دجله به شبکه العالم گفت: نیروهای بسیج مردمی پشتیبان نیروهای مسلح هستند و در درگیری های اخیر علیه گروه داعش بسیار عالی عمل کردند.

معین الکاظمی رئیس کمیته نیروهای بسیج مردمی نیز در مصاحبه با خبرنگار العالم اظهار داشت: نیروهای مردمی در حال آماده شدن برای عزیمت به مناطق العلم، الدور و التکریت هستند تا سراسر استان صلاح الدین را آزاد کنند.


منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس