کد خبر 382532
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

نامه رهبر انقلاب اسلامی ایران خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی توجه رسانه های غربی را به خود جلب کرد. مجله فارین پالیسی آمریکا در مطلبی که به این نامه اختصاص داد، آن را غیرمنتظره خواند.

به گزارش مشرق، در این مطلب با اشاره به نامه مذکور که محتوای آن در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، خطاب قرار گرفتن جوانان اروپایی و آمریکایی از سوی رهبری ایران «بسیار غیرمنتظره» ارزیابی شده است.

بر این اساس رهبری ایران پس از حملات تروریستی اخیر در فرانسه، جوانان اروپایی و آمریکایی را مستقیما مورد خطاب قرار داده و با آنها سخن گفته است. در این نامه از جوانان غربی خواسته شده در واکنش به سیل پیشداوری ها و تبلیغات منفی علیه اسلام به شناخت مستقیم و بی واسطه از این دین دست یابند.

رهبر انقلاب اسلامی ایران همچنین از جوانان غربی خواسته است با مطالعه قرآن و زندگی پیامبر اسلام واقعیات این دین را شخصا درک کرده و اجازه ندهند این واقعیت با اغراض و اهداف آلوده و از طریق تروریست های تحت استخدام به آنها شناسانده شود.

این مجله آمریکایی همچنین به دیدگاه منفی ایران نسبت به قدرت های غربی اشاره کرده و سخنان رهبر انقلاب در مورد اهداف استعمارگرایانه غرب به ویژه پس از اعتراضات ماه آگوست در شهر فرگوسن آمریکا را مورد تاکید قرار داده است.

این گزارش همچنین از استقبال گسترده کاربران شبکه های اجتماعی از جمله توییتر از این نامه خبر داده و نوشته است دهها نفر از کاربران این شبکه ها به بازنشر و به اشتراک گذاری آن پرداخته اند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس