پخش‌کننده فیلم "زیباتر از زندگی" گفت: متاسفانه نهادها و سازمان‌هایی که باید از این فیلم حمایت کنند، از فیلم حمایت نکردند

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، فیلم سینمایی "زیباتر از زندگی" به کار گردانی انسیه شاه حسینی و تهیه کنندگی سعید سید زاده ، داستان زندگی شهید محمدحسین علم‌الهدی و رزمندگانی است که در عملیات نصر به کمک نیروهای مخلص ارتش، به یاری مردم روستاها در منطقه جنوب اهواز در دشت آزادگان می شتابند.

دراین فیلم حامدکمیلی در نقش شهید «حسین علم الهدی » ظاهر شده است و محمود پاک نیت، قربان نجفی، مهوش صبرکن و سیدجواد طاهری نیز سایر نقشهای فیلم را بر عهده دارند.

در این فیلم امیرکریمی به عنوان مدیرفیلمبرداری، محسن نامدار روزبهانی، محمود سمن آبادی گروه جلوه های میدانی، هادی اسلامی به عنوان جلوه های بصری و علی نیک رفتار به عنوان عکاس از عوامل و دست اندرکاران این فیلم هستند.

فیلم «زیباتراززندگی» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر منتخب دریافت سیمرغ در بخش سینمای دفاع مقدس شد و توانست سیمرغ بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و نیز عنوان بهترین فیلم را در بخش نگاه ملی این جشنواره کسب کند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : با آغاز جنگ تحمیلی، سید حسین علم الهدی فرمانده سپاه هویزه به همراه نیروهای مردمی به کمک مردم روستاها می‌شتابند. علی‌رغم مخالفت‌ها، نیروهای مخلص ارتش به کمک آنها می‌شتابند و در یک عملیات مشترک دوش به دوش هم بر دشمن حمله می‌کنند.

اکران عمومی "زیباتر از زندگی" از ۲۶ آذر در حالی در سینماهای تهران آغاز می شود که محسن صادقی مدیرعامل جبرائیل فیلم و پخش کننده فیلم «زیباتر از زندگی» از وضعیت نمایش این فیلم ابراز گلایه کرد و گفت: باوجود آنکه این فیلم یک فیلم ارزشی است و در حوزه دفاع مقدس ساخته شده است متاسفانه نهادها و سازمان ها که باید از این فیلم حمایت کنند از فیلم حمایت نکردند.

وی ادامه داد: به تمامی فیلمسازان در حوزه دفاع مقدس پیشنهاد می کنم از ساخت فیلم ارزشی منصرف شوند زیرا این فیلم ها در هنگام اکران در گلوگاه اکران دچار مشکل می شوند.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس