کد خبر 381449
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

مهاجم پرتغالی رئال مادرید با گلزنی مقابل ختافه رکورد رائول گونزالس را هم پشت سر گذاشت.

به گزارش مشرق، رئال مادرید روز گذشته (یکشنبه) موفق شد در خانه ختافه با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد. دو گل قوهای سپید را کریستیانو رونالدو وارد دروازه تیم میزبان کرد. او اکنون شمار گل‌های زده خود مقابل ختافه را به عدد 15 رساند تا این تیم دومین قربانی گل‌های او در لیگا باشد. فقط سویا است که با 16 گل خورده از رونالدو، رکورد بدتری نسبت به ختافه دارد.

رونالدو اما با گل‌هایی که به ختافه زد، با رکورد لیونل مسی مساوی کرد و رکورد رائول گونزالس، مهاجم پیشین رئال مادرید را شکست. مهاجم پرتغالی رئال در نیم فصل، 28 گل وارد دروازه حریفان کرده است تا با رکورد گل‌هایی که مسی در فصل 13-2012 به ثمر رسانده بود، مساوی کند. این در حالی است که رئال مادرید یک دیدار معوق مقابل سویا در سانتیاگو برنابئو دارد و رونالدو می‌تواند با گلزنی در آن دیدار رکورد مسی را نیز پشت سر بگذارد.

رونالدو پیش از این دیدار، 87 گل خارج از خانه برای رئال مادرید به ثمر رسانده بود که با رائول گونزالس، اسطوره این تیم در شرایط مساوی قرار داشت. دو گلی که بهترین بازیکن جهان در سال 2014 وارد دروازه ختافه کرد، او را به تنهایی در صدر بهترین گلزن رئال مادرید در دیدارهای خارج از خانه قرار داد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ساینا ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    اول لئو رکوردو شکست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس