کد خبر 382242
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد، انگیزه‌اش برای رقابت با همتای آرژانتینی‌اش در بارسلونا، در موفقیت‌‌های که کسب کرده تأثیربسزایی داشته است.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو اعلام کرد که او در تمام وجوه ورزشی دوران بازیگری‌اش ایده‌آل‌گراست و می‌خواهد تا جایی که امکان دارد به پیشرفت و بهتر شدنش ادامه دهد.

رونالدو در گفت‌وگو با نشریه فرانس فوتبال اظهار داشت: اگر من می‌توانم بیش از 60 بازی در یک فصل انجام دهم به خاطر این است که به خودم می‌رسم و مراقب خودم هستم. من خوب می‌خوابم و تغذیه خوبی دارم. من می‌خواهم بی‌عیب و نقص باشم، چون در غیر اینصورت امکان ندارد که ریتم فعلی بازی‌ام را حفظ کنم.

رونالدو 29 ساله ادامه داد: من در حال حاضر در حال کار کردن روی ضربات پای چپم، روی شتاب حرکاتم و زدن ضربات آزاد مستقیم هستم. این سه مورد در موفقیت‌های اخیر من سهم زیادی داشته‌اند و می‌دانم که باز هم به من کمک خواهند کرد، فقط بحث داشتن تواضع مطرح است و دانستن اینکه بدون تمرینات فشرده، امور پیش نمی‌رود. راهکار من کار کردن روی خودم و تمرین است.

رونالدو درباره رقابتش با لیونل مسی در بارسلونا هم گفت: من اطمینان دارم که رقابت میان من و مسی، همانطور که برای من خوب است به مسی هم انگیزه می‌دهد. این رقابت حتی به سایر بازیکنانی که می‌خواهند پیشرفت کنند هم انگیزه می‌دهد. مسی چهار بار توپ طلا را برده است و من سه بار. رقابت میان من و مسی به نفع دنیای فوتبال است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس