کد خبر 381316
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹

تلویزیون المیادین لبنان خبر داد که جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز مناطق مرزی با لبنان به پرواز درآمدند.

 به گزارش مشرق، تلویزیون المیادین لبنان خبر داد که جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز مناطق مرزی با لبنان از جمله مزارع شبعا و کفر شوبا به پرواز درآمدند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه از حضور چشمگیر نیروهای حزب الله در مرزهای جنوبی لبنان خبر داد و تاکید کرد که دقایقی بعد از اعلام خبر حمله هوایی اسرائیل بر شهرک «قنیطره» سوریه توسط حزب الله، نیروهای این حزب در مرزهای جنوبی حضوری چشمگیر پیدا کرده و به حالت آماده باش درآمدند.

حزب الله لبنان غروب امروز با صدور بیانیه‌ای خبر هدف قرار گرفتن گروهی از رزمندگان مقاومت در منطقه «قنیطره» سوریه را تایید کرد و افزود: گروهی از مجاهدان حزب الله در جریان بازدید میدانی در شهرک «مزرعة الامل» قنیطره سوریه مورد هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

این شبکه تلویزیونی بعد از ظهر امروز به نقل از یک منبع «ویژه» اعلام کرد که یک بالگرد اسرائیلی، روز یکشنبه، دو موشک به نقطه‌ای در جنوب سوریه شلیک کرد. این بالگرد رژیم صهیونیستی نقطه‌ای در شهرک «مزرعة الامل» در منطقه قنیطره در جنوب سوریه را هدف قرار داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسن ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    دلیل حمله چی بود آخه ؟ ایندفه دیگه بدجور پشت اسراییل و آمریکا خارش میکنه .... اسراییل باید بدونه حزب الله مثل سوریه نیست ... حزب الله خط قرمز ما ایرانیان هستش
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    ایشالله این بار اخرشون باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس