کد خبر 381191
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

شماره‌ی 135 ماهنامه همشهری‌پایداری با انتشار پرونده‌ی بررسی واقعه هویزه و شهادت سید حسین علم الهدی و 52 نفر از یارانش با عنوان «هویزه؛ ‌دانشگاه فرزندان روح الله»، به چاپ رسید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شماره‌ی 135 ماهنامه همشهری‌پایداری با انتشار پرونده‌ی بررسی واقعه هویزه و شهادت سید حسین علم الهدی و 52 نفر از یارانش با عنوان «هویزه؛ ‌دانشگاه فرزندان روح الله»، به چاپ رسید.

پرونده‌ی «هویزه؛ ‌دانشگاه فرزندان روح الله»، شامل مقاله‌ای از مجتبی نامخواه با عنوان «جنبش انقلابِ انسان» که درآمدی است بر مطالعه‌ی فعالیت‌های معرفتی ـ اجتماعی شهید سیدحسین علم‌الهدی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز گفت‌و‌گو با دکتر امیر زرگر؛ هم‌مدرسه و هم‌دانشگاهی شهید حسین علم‌الهدی است. همچنین در این پرونده، عبدالله طرفاوی روایتی از دیدار عشایر دشت آزادگان با امام خمینی(ره) در ماه‌های آغازین شروع جنگ و نقش شهیدان علم‌الهدی و قدوسی در آ‌نرا با تیتر «تکرار آن دیدار، حسین علم الهدی را کم داشت» بیان کرده است. «از دیار سربداران»، که ‌یادکردی از شهید محمد فاضل و حضور جهادگران سبزواری گروه «اخلاص» در هویزه است و گزارش «از تو تا هویزه، راهی نیست»،‌ دلنوشته‌ای برای زیارتگاه دانش‌مردان دفاع از هویزه، نیز در این بخش به چشم می خورد.

در شماره‌ی جدید مجله همشهری‌پایداری، پرونده‌ی یاد‌ ایام ویژه‌ی بررسی عملیات‌های کربلای‌4 و 5،  در گفت‌وگو با سردار خضرایی مدیر عامل باغ موزه دفاع‌مقدس، میزگرد کند‌ و‌ کاو ابعاد عملیات کربلای4 با حضور کیانوش بستاک و نادر زارع‌زاده و یادداشت‌هایی از علی درویش و محمد جانی پور و نیز اینفوگرافی‌ای از عملیات کربلای4 ‌درج شده است.

از جمله دیگر مطالب این شماره، می‌توان به مطلبی با عنوان سینه‌ای سرشار از تجربه‌ی جنگ؛‌ سردار شهید احمد سیاف‌زاده در نگاه سردار جعفر اسدی، ‌خنثی سازی بمبی در عمق 13 متری زمین شامل خاطرات مرحوم جواد شریفی‌راد از خنثی سازی بمب در سالهای دفاع مقدس،‌ میزگرد نقد و بررسی مستد اتاق جنگ با حضور محمد‌درودیان و مصطفی حریری، گفت‌و‌گو با اقبال واحدی درباره شهیدان واحدی و مطالب خواندنی دیگر اشاره‌کرد.

شماره 135 مجله همشهری پایداری با آثار و گفتاری غلامعلی رشید، ‌قاسم سلیمانی،‌ علی‌فضلی، محمد جعفر اسدی،‌ جواد خضرایی،‌ محمد درودیان،‌ بهزاد پروین قدس، کیانوش بستاک و علی درویش در 84 منتشر و عرضه گردیده است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.hamshahri mags.com مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس