«جیم نانسی» مجری شبکه سی‌ان‌ان که اخیرا در جریان دعوای توئیتری به شدت از حامیان اسرائیل انتقاد کرده بود، پس از ۳۴ سال کار از این شبکه آمریکایی اخراج شد.

مجری «سی‌ان‌ان» پس از انتقاد از اسرائیل برکنار شد
به گزارش مشرق، به گزارش پایگاه «الگمینر»، هفته گذشته بود که «جیم نانسی» مجری باسابقه شبکه سی‌ان‌ان در یک گفتگو و بحث توئیتری درباره حملات به مجله «شارلی ابدو» با حامیان رژیم صهیونیستی به بحث جدی پرداخت و در بخشی از این انتقاد، به طرفهای حامی تل آویو گفته بود: «جوان، بهتر است خودت را کنترل کنی. تو و تیم تان در اسرائیل تعدادی فرد لنگ و فلج را برای گله خودتان انتخاب کنید».

چند روز پس از این قضیه و با فشار انتقادات از وی درباره اظهارات توئیتری اش خطاب به حامیان رژیم صهیونیستی، جیم نانسی از خداحافظی با شبکه سی ان ان خبر داد. وی در توئیتر خود نوشت: «پس از 34 سال کار در سی‌ان‌ان، اکنون زمان خداحافظی رسیده است» اما به توضیحی درباره علت خداحافظی اشاره نکرد.

با وجود ادعاها درباره آزادی بیان در رسانه‌های غربی، علاوه بر خداحافظی این مجری سی‌ان‌ان باید از بی‌بی‌سی هم یاد کرد.

هفته گذشته «تیم ویلکاکس» مجری سرویس جهانی بی‌بی‌سی پس از انتقاد جزئی از صهیونیستها در جریان گفتگوی زنده تلویزیونی با یک زن شرکت‌کننده در مراسم یادبود قربانیان حملات اخیر در پاریس مجبور به عذرخواهی رسمی شد

این در حالی است که در روزهای اخیر و در پی اقدام نشریه «شارلی ابدو» به انتشار کاریکاتورهای موهن جدید در شمارگان میلیونی، مقامات غربی از جمله «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا، «دیوید کامرون» نخست‌وزیر انگلیس و «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه از این اقدام دفاع کرده و آن را حقی بر اساس آزادی بیان توصیف کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    معنی آزادی بیان خخخخخ خداییش کسی که این دروغ "آزادی بیان" را در غرب نفهمه باید خودش رو نشون بده به دکتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس