کد خبر 380724
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

نتایج یک گزارش که روز گذشته منتشر شد نشان می‌دهد که سهم دانش آموزان مدارس عمومی آمریکا که نیاز به ناهار رایگان دارند، به بیش از ۵۱ درصد افزایش یافته است.

 به گزارش مشرق، رویترز اعلام کرد: "بنیاد آموزش جنوبی" در گزارشی ضمن اشاره به افزایش فقر در بین دانش آموزان مدارس عمومی آمریکا افزود: سهم دانش آموزان این مدارس که نیاز به ناهار رایگان دارند، به 51 درصد رسیده است.

این گزارش افزود: این مشکل در می سی سی پی شدیدتر از سایر مناطق آمریکا بوده است و 71 درصد دانش آموزان به کمک نیاز دارند.

این بنیاد نتایج بررسی خود را پس از تجزیه و تحلیل آمارهای فدرال در سال 2013 میلادی مربوط به کودکانی که در خانوارهای کم درآمد زندگی می کنند، به دست آورده و منتشر کرده است.

این بنیاد در ادامه افزود: سهم دانش آموزان فقیر در مدارس آمریکا طی دهه‌های گذشته با رشد روبه‌رو شده است. بنیاد آموزش جنوبی به این واقعیت اشاره کرده است که اکثر دانش‌آموزان آمریکایی اکنون از خانوارهای کم‌درآمد هستند. دانش آموزان فقیر نیازهای بیشتری دارند و باید حمایت بیشتری را نسبت به گذشته دریافت کنند.

این بررسی همچنین نشان می‌دهد که بیش از 48 درصد دانش‌آموزان مدارس عمومی آمریکا از خانوارهای کم‌درآمد هستند. در سال 2000 میلادی، حدود 40 درصد دانش‌آموزان مدارس عمومی آمریکا از خانوارهای کم‌درآمد بودند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    0 0
    کور باد چشم و قلبی در دنیا و اخرت که فقر را در ایران تیتر نمی زند - چون به نفعش نیست
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    فردا مشرق تیتر نزند فقر میان مهدکودکیهای امریکا صلوات.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس