کد خبر 380384
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: هر تصمیمی که به نفع نظام و کشور باشد می‌گیرم و هیچ ابایی از تصمیم خود برای انتخابات مجلس ندارم.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ستاد انتخاباتی شما در استان‌ها تشکیل شده است، گفت: خیر ما مخالفیم که ستادهای انتخاباتی از الان تشکیل شود و برای همه یک مساله است و چه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان وظیفه خود می‌دانند مردم را برای مشارکت حداکثری دعوت کنند.

وی در مورد سفرهای استانی خود نیز گفت: سفرهای استانی من فقط در حد حضور در دانشگاه‌هاست.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با محوریت آقای خاتمی شرکت می‌کنید، گفت: خیر من شرکت نمی‌کنم؛ ما خودمان شورای مشورتی داریم.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شما به مرد انصراف‌های انتخاباتی مشهور شده‌اید به دلیل انصراف در انتخابات‌های مختلف، آیا در انتخابات مجلس آینده نیز انصراف می‌دهید، گفت: برای صلاح و نفع نظام و کشور هر تصمیمی صلاح باشد می‌گیرم و هیچ ابایی هم ندارم.

عارف همچنین درباره نطق روز یک‌شنبه علی مطهری و اتفاقات بعد از آن، اظهار کرد: ما مجلسی می‌خواهیم که نماینده بتواند در چارچوب آیین‌نامه داخلی فقط نظرات خودش را بگوید و نمایندگان دیگر هم اگر نظری دارند پاسخ بدهند. برخورد فیزیکی در شان مجلس ما نیست.

معاون اول دولت اصلاحات هم‌چنین درباره انتخابات آینده مجلس و احتمال سرلیستی او تاکید کرد: من بارها گفته‌ام که ما 290 یا 310 سرلیست داریم و همه ما سرلیست هستیم. در مورد ریاست مجلس هم هنوز معلوم نیست چه کسی وارد مجلس می‌شود و فعلا نمی‌توان درباره ریاست مجلس صحبتی کرد. چون این مساله‌ای است که نمایندگان مجلس درباره آن تصمیم خواهند گرفت.

او در پاسخ به سوالی درباره اختلافش با برخی اصلاح‌طلبان تصریح کرد: من با هیچ یک از اصلاح‌طلبان اختلافی ندارم و حتی با اصولگرایان هم مشکلی ندارم و مخلص همه هستم.

وی در پاسخ به سوالی درباره شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: همه تشکل‌ها و هر کس در جایگاه خودش موثر است و احزاب و گروه‌ها در عمل نشان می‌دهند نقش‌شان چقدر است.

عارف در پایان درباره عملکرد دولت برای رفع حصر اظهار کرد: همه بخش‌ها حاکمیت و دولت باید با هم تعامل داشته باشند و امیدواریم این مساله را در یک فضای صمیمی از طریق شورای عالی امنیت ملی به نفع امنیت ملی حل کنند. قطعا اقداماتی در این مورد صورت گرفته و دعا می‌کنیم هر چه زودتر به نتیجه برسد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    دمت گرم
  • امیر تبریز اوغلی ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    توبه کن وافساد طلب نباش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس