کد خبر 380383
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

دبیر همایش اصلاح‌طلبان از حاضران همایش درخواست کرد هیچ برخوردی هیجانی و احساسی در طول همایش نداشته باشند.

به گزارش مشرق، قلی‌زاده دبیر همایش اصلاح‌طلبان ضمن ارائه گزارشی از نحوه برگزاری این همایش، گفت: شورای تامین، پلیس امنیت، کانون توحید و نیروی انتظامی برای برگزاری این همایش با ما همکاری کردند و کوچک‌ترین «نه» برای برگزاری این همایش برای ما نیاوردند.

وی ادامه داد: در مطبوعات اشکالاتی در خصوص حضور میهمانان پیش آمد که باید توضیحاتی ارائه کنم؛ در خصوص دعوت از میهمانان ما یک ماه پیش تصمیم گرفتیم که از شخصیت‌های ملی دعوت به عمل آید تا اگر دعوت ما را پذیرفتند، برای آنها مدت زمان سخنرانی تعیین کنیم.

قلی‌زاده افزود: ما بعد از گرفتن مجوز در روز یکشنبه هفته گذشته دعوت‌نامه‌های این شخصیت‌ها را کتبا به دفتر آنها ارسال کردیم و از افرادی همچون محمد خاتمی به عنوان سخنران اصلی، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، محمدرضا عارف، اسحاق جهانگیری، حجت‌الاسلام ناطق‌نوری و حتی علی مطهری برای حضور در همایش دعوت کردیم.

دبیر همایش اصلاح طلبان گفت: البته از آقای ناطق‌نوری تشکر می‌کنم که گفتند از وی برای حضور در این همایش دعوتی نشده است؛ ما تا 3 روز پیش دعوت‌نامه رسمی برای هیچ عهدی نفرستادیم، اما از مدت‌ها پیش در مطبوعات اعلام کردیم که اگر صلاح دانستند در همایش حضور یابند و ما برای هر تشکلی یک کارت دادیم.

وی یادآور شد: دعوت از احزاب اصلاح‌طلب و همه احزاب اصولگرای اصیل  در دستور کار این همایش بوده تا در یک ارتباط صحیح و به دور از تصویرسازی از گذشته و به دور از نبش قبر کردن و رفع مشکلات مردم و حفظ منافع ملی تلاش کنیم.

قلی‌زاده یادآور شد: نخستین صداقت در اندیشیدن، گوش کردن صدای مخالف و صدای کسانی است که کاملا یکدیگر را قبول ندارند.

دبیر همایش اصلاح‌طلبان با بیان اینکه چند نکته دیگر را باید متذکر شوم که از حاضران درخواست می‌کنم به آن توجه داشته باشند و آن را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: خارج نشدن از موضوع با رعایت نکات امنیتی و قانونی، ارائه ندادن شعار خارج از موضوع و اینکه پلاکاردی بلند نشود و هیچ برخورد هیجانی و احساسی صورت نگیرد، از موضوعاتی است که باید توسط حاضران رعایت شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    آوردن وسایل قابل پرتابم ممنوعه؟
  • امیر ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    و هرگونه اشیاء فلزی نظیر کلید، سگک کمربند، ناخن گیر، پنجه بکس، تیزی و ..... .!؟
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    عهدی نه مجید جان، احدی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس