کد خبر 380201
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

واژگونی ناگهانی یک کامیون باربری بر روی یک دستگاه خودروی سواری، به خیر گذشت.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 14:31 دقیقه دیروز، بلا فاصله آتش نشانان ایستگاه 60 و گروه امداد و نجات 11 را به سمت محل حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یاسینی اعزام کرد.

علی جعفری رئیس ایستگاه 32 که فرماندهی عملیات را بر عهده داشت در این باره ابراز کرد: یک دستگاه خودرو کامیون که حامل چندین تن بار سیب بود در کنار بزرگراه بدون سرنشین پارک شده بود که ناگهان به علت نامعلوم به حرکت درآمده و پس از برخورد با گاردریل وسط بزرگراه بر روی یک خودرو با یک سرنشین که در همان مسیر در حال حرکت بود واژگون شده بود.

وی افزود: گروهی از آتش نشانان بی درنگ عملیات مقدماتی کمکهای اولیه را بر روی راننده خودرو سواری که قبل از رسیدن نیرو از داخل خودرو خارج شده بود انجام دادند و گروهی دیگر اقدام به قطع سامانه برق خودرو، جلوگیری از نشت بنزین و ایمن سازی محل حادثه کردند و در نهایت پس از تخلیه بار کامیون و انتقال خودرو ها و همچنین ایمن سازی کامل محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.
{$sepehr_album_22113}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه خبری 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد رنجبر خنج ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    خوب شد عزراییل ایرانی پراید نبودش زیر این ماشین وگرنه خونواده ای عزادار میشد مسئولین سایپا برای سود بیشتر شده اند قاتل مردم و مسوئولینی هم که برای اینکه مثلا چند نفر کار دار بشند چن نفرو هم میکشن تا امار بیکاری بیاد پایین عجب برنامه ای چیدن برا این معل بیکاری
  • فریدمشهد ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    ال90 بود که طاقت نتونست بیاره!!!! شما پراید یا پزو را بذارین زیر همین بارمیبینید اصلا کامیون معلق رو هوا میمونه!!! بنازمت سایپا و ایران خودرو.
  • هبوط آدم ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    اون هیوندا هم که دخترا توش سوختن پراید بود نه؟!
  • ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    اگه بجز ال90 هر ماشین داخلی دیگه ای بود الان باید بخاطر مرگ هموطنمون ابراز تاسف میکردیم
  • زمینی ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    اولا که هیوندا نبود و هوندای بیست سال پیش بود، ثانیا از توی همون سه نفر تونستن جون سالم بدر ببرن، ثالثا قضیه سوختن و آتش گرفتن با برخورد و ایمن نبودن زمین تا آسمون فرق داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس