کد خبر 392250
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی خونین یک دستگاه لودر بر روی تپه‌ای شنی در جاده قدیم کرج خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در تشریح جزییات این خبر گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه لودر در ساعت 23:02 شب گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه 16 و نجات 5 را به محل حادثه واقع در جاده قدیم کرج، خیابان فربت اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه ادامه داد: پس از حضور عوامل آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک دستگاه لودر بر روی تپه‌ای شنی مشغول به کار بوده که ناگهان شن‌های زیر این لودر خالی شده و این دستگاه به سطح زمین سقوط کرده و به روی سقف واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه راننده جوان این لودر در درون کابین محبوس شده بود، گفت: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی اقدام به برش قطعات لودر کرده و راننده 30 ساله را که به شدت از ناحیه دو پا دچار آسیب دیدگی شده بودند، برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی اضافه کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 23:48 به عملیات خود خاتمه دادند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس