کد خبر 343695
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲

برخورد شدید خودروی ون با حفاظ های فلزی و واژگونی آن در بزرگراه جلال آل احمد یک کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، وقوع این حادثه رانندگی در ساعت 7:28 دقیقه صبح امروز توسط رانندگان عبوری به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی آتش نشانی هم بلافاصله برای یاری رساندن به مصدومین احتمالی آتش نشانان ایستگاه های 10 و 77 را اعزام كرد.

به گفته افسر آماده منطقه 2 عملیات آتش نشانی، براثربرخورد خودروی ون با گاردریل بزرگراه و نیمه واژگون شدن آن، هر 5 نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه شامل 2 مرد و 3 زن آسیب دیدند که یک زن 25 ساله از این افراد به علت شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد و بقیه سرنشینان هم زخمی شدند.

نادر رحمان زاده افزود: این خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه جلا آل احمد در حركت بود كه به علت نامعلومی ابتدای خیابان حاجی پور از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با حفاظ های آهنی بزرگراه، به حالت نیمه واژگون درآمد.

وی با اعلام این که تمامی سرنشینان این خودرو در داخل خودرو گرفتار شدند، تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات مخصوص هر 5 سرنشین مصدوم را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی با اشاره به تائید فوت سرنشین زن توسط عوامل اورژانس، افزود: نیروهای آتش نشانی بعد از ایمن سازی صحنه تصادف، خودروی واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و به جای امنی منتقل كردند.
این افسرآماده آتش نشانی با اعلام این که علت وقوع این حادثه مرگبار رانندگی توسط عوامل راهور درحال بررسی است، ابراز داشت: جنازه فرد کشته شده برای انجام مراحل قانونی به عوامل انتظامی مستقر در محل حادثه سپرده شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس