فرزند شهید اندرزگو از علی مطهری خواست تا با تجدید نظر در مواضع خود به زینتی برای شهید مطهری تبدیل شود.

به گزارش مشرق، سیدمحسن اندرزگو، فرزند شهید سیدعلی اندرزگو، با اشاره به سخنان حاشیه‌ساز علی مطهری درباره مسئله حصر و فتنه 88، با تأکید بر "بنده مدت‌هاست با شنیدن این مواضع آقای علی مطهری افسوس خورده و نگران آینده و اعتبار پدر ایشان هستم" خاطرنشان کرد: از مدت‌ها پیش بر آن بودم تا پاسخی به علی مطهری بدهم، اما همواره به‌احترام پدر بزرگوارشان شهید آیت‌الله مرتضی مطهری سکوت و برای هدایت آقای علی مطهری دعا می‌کردم، اما بعد از اتفاق دیروز در مجلس مصمم شدم تا در این باره سخنانی بگویم، چرا که دیدم به نظامی که حاصل خون پدران بنده و علی مطهری و سایر شهدای انقلاب است، جسارت‌های متعددی صورت گرفت.

وی افزود: اولین حرف من به جناب آقای علی مطهری آن است که برادر عزیز، قطعاً می‌دانید که آنچه امروز موجب شده رسانه‌های ضدانقلاب و برخی رسانه‌های حامی فتنه داخل حرف و عکس شما را به تیتر یک خود تبدیل کنند، نه صرفاً به‌خاطر شخص شما و حرف‌های شما، بلکه انتساب نسبی شما به یکی از بزرگان انقلاب، یعنی شهید آیت‌الله مرتضی مطهری است و حضرت‌عالی به‌یقین می‌دانید که اگر چنین نسبتی در میان نبود، هیچ‌گاه شما و حرف‌های‌تان در رسانه‌های ضدانقلاب و حامی فتنه برجسته نمی‌شدید؛ چه آنکه حتماً خودتان نیز اذعان دارید که حرف‌های شما نه یک سری مطالب مستند و جدید، بلکه ادعاهایی تکراری است که دائماً از سوی رسانه‌ها و عناصر به‌اصطلاح اپوزیسیون نیز مطرح شده است.

فرزند شهید اندرزگو خطاب به علی مطهری ادامه داد: با توجه به آنچه عرض کردم، اولین توصیه برادرانه و خاضعانه بنده به شما آن است که بیایید مصداق حدیث شریفه امام صادق(ع) مبنی بر: کونوا لنا زیناً ولاتکونوا علینا شیناً (زینت و آبروی ما باشید، نه باعث شرمندگی ما) برای پدرانمان (شهید اندرزگو و شهید مرتضی مطهری) زینت باشیم، نه آنکه با مواضع خود که در راستای  مواضع ضدانقلاب و دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی بیان می‌شود، آنها را در پیشگاه خداوند متعال و مردم انقلابی ایران شرمگین سازیم.

سیدمحسن اندرزگو، تأکید کرد: جناب آقای علی مطهری، توصیه بعدی من به شما آن است که نگاه کنید و ببینید اینک در کدام جبهه ایستاده‌اید و چه‌کسانی از مطالب شما خوشحال می‌شوند؟ شما درباره حصر از کسانی حمایت می‌کنید که پس از انتخابات سال 88 که به‌جهت مشارکت بی‌نظیر مردمی،‌ می‌رفت تا به اعتبار و حیثیت بی‌نظیری برای ایران میان ملت‌های جهان تبدیل شود، با ادعای دروغ و به خیابان کشاندن مردم، 8 ماه ناآرامی و فتنه را در کشور رقم زدند و موجب خسارات جانی، مالی و اعتباری غیرقابل حسابی برای کشور و ملت بزرگ ایران شدند.

این فرزند شهید اندرزگو افزود: شما (علی مطهری) با برداشت‌های شخصی و تفسیرهای کاملاً‌ غلط و غیرحقوقی از قانون اساسی، درخواست رفع حصر افرادی (موسوی و کروبی) را مطرح می‌کنید که قطعاً با توجه به جنایات آشکار و لطمات فراوانی که اینها به کشور و نظام وارد کردند، "حصر" کمترین اقدامی بود که شورای عالی امنیت ملی می‌توانست برای آنان مدنظر داشته باشد.

وی تصریح کرد: آقای علی مطهری، حتماً با این جمله حضرت امام(ره) که فرمودند: "حفظ نظام اوجب واجبات است" آشنا هستند؛ و قطعاً دیدند که در ماجرای فتنه 88 آقایان موسوی و کروبی با همین نظامی که حفظ آن از اوجب واجبات است، چه کردند و چه اقداماتی انجام دادند. آش آقایان موسوی و کروبی در اقدام علیه نظام آن‌قدر شور شد که سلطنت‌طلبان، منافقان، رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و جمیع مستکبران تمام‌قد به میدان آمده از فتنه‌انگیزی‌های آنان حمایت کردند.

سیدمحسن اندرزگو با بیان اینکه موسوی و کروبی، با آبروی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران بازی کرده آن را به تاراج بردند که شهید بزرگوار مرتضی مطهری و شهدای ایثارگر و گران‌قدری همچون شهید سیدعلی اندرزگو در این راه جان خود را فدا کردند، تأکید کرد: بنده با خیرخواهی و ارادت نسبت به آقای علی مطهری به‌جهت انتساب ایشان به شهید کم‌نظیری مانند شهید مطهری، از ایشان می‌خواهم بار دیگر در روشی که در پیش گرفته تأمل کرده و ببینند در کدام صف ایستاده‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خدایا به ابروی استاد مرتضی مطهری این فرزند ناخلف را یا هدایت کن یا هلاک
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خداوند انسانها را از نابینایی و کری خارج کند ایشان مصداق واقعی آیه های اولیه سوره بقره شده و هر روز بر مرضهای درونی اش اضافه می شود. خدا هدایتش کند.
  • سشیثلا ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    جناب آقای اندرزگو کسی که خواب هست رو می شه بیدار کرد ولی اونی که خودشو به خواب زده نه به نظر شما آیا آقای مطهری نمیبینه واقعیت رو یا نظر حضرت آقا رو نمیدونه خودش نقل کرد که حضرت آقا چی گفتن خدایا دشمنان نظام اگر قابل هدایت نیستند نیست و نابودشان بگردان
  • افرا ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    علی مطهری بجای انکه وجودش درمان باشد خود به غده ای چرکین تبدیل شده که از ان دوستان هم رنج می برند .
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ایشان زینتی گرانبها برای پدر بزرگوارش است شاید پدرش را هم به همین دلیل(شجاعت و صراحت) شهید کردند.شما چه کردید آقای اندرزگو:گوشه عافیت طلبی را برگزیده‌اید؟ کمی هم به فکر انقلاب و راه پدرتان باشید.
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    فرزندشهید این حرف های شما به مطهری برای خداگفته شده یا برای اینکه دیده شوید
  • مهدی 90085 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آقا سید این بنده خدا خودش هم نمیدونه با خودش چند چنده ؟؟؟؟؟؟؟؟ تاچند وقت دیگه اصلاح طلبهاها میگن بابا این از طرف ما نیست نمیدونم شاید شیشه .......!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    گوشه نشینی بهتر از آب ریختن در آسیاب دشمن است درضمن شجاعت و صراحت با گستاخی و حتاکی متفاوت است
  • بهمن ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    سلام سید جان؛ای فرزند خلف پدر،انشاالله که نصایح شما درایشان کار ساز باشدوهمچون فرزند نوح راه خاندان خودرا گم نکند.شادی روح شهید مطهری وشهید اندرزگو صلوات
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اقای اندرزگو شما چه کردید؟ چرا امریکا و اسرائیل و بی بی سی و همجنس بازان شبکه من و تو از شما تقدیر نمیکنند؟
  • saeed ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    چیه انتظار داری بیاد مثل جلبکا سلط اشغتل اتیش بزنه یا جو و ارامش کشور رو بهم بزنه یا مثل مطهری اب تو اسیاب دشمن بریزه و یا از انقلاب سهم خواهی کنه تا شما بهش عافیت طلب نگید؟؟؟؟اهان یادم نبود شما شعارتون زنده باد مخالف مرده منه!!!!!فقط یه سوال شما همه حرفای مطهری مثل ساپورت و برداشت پول توسط دولت و.... رو قبول دارید؟؟؟
  • سید ساداتی ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    از فضل پدر تو راچه حاصل .فرزند ناخلف و بی بصیرت .
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    علی مطهری مثلا چی کار کرده برای انقلاب !؟
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آقای ناشناس 17: 18 مردم و خانواده شهدا از مطهری می خواهند با دشمنان شهدا هم نوا نشود - قاتلین شهداء را مرور کنید حایلی بین آن ها جبهه حق (شهدا) وجود دارد که نور آن متبلور است آقای مطهری دارند به قتله شهدای انقلاب اسلامی همراز و همداستان می شوند
  • وطن پرست ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    سلام اولن من طرف هیچ گروه نیستم اما اعتقاد دارم جریان انتخابات 88 یک فتنه بود و مسببان باید مجازات شوند بخصوص موسوی که 8 سال نخست وزیر بود و مرد قانون بود و از سابقه ریاستش خجالت نکشید با این حرکاتش بخدا من برای موسوی قبل انتخابات ارز ش قایل بودم ولی خدا را شکر که این فرد با کاندید شدن شخصیت اخلاقی اجتماعی و سیاسی خود را نشان داد باور بفرمایید ایشان مشکل رفتاری دارد و ایشان چگونه 8 سال کشور را اداره کردند.و ایشان فکر کردند که مردمی که دنبالشن واقعن طرفدارش می باشند زهی خیال باطل اون افراد هر کس یک اندیشه ای داشت یکی دنبال آزادی سکس یکی آزادی موسیقی یکی آزادی سیاسی و غیره .من نه بسیجی هستم نه بچه آخوند یک فرد آزاد و فارغالتحصیل ارشد دانشگاه اصفهان
  • صبا ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    نرود میخ آهنین بر سنگ خارا . این فرد خود را به خواب زده و متوهم است. خیلی تلاش نکنید آدم نمی شود. به خاطر جذب آرا انسانیت و ملیت خود را به دشمنان ایران به ثمن ناچیز فروخت و خسر الدنیا و الآخره شده است.
  • ناشناس ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    انشاءالله خداوند خودش علی مطهری رو از گمراهی نجات بدهد و به راه راست هدایت کند.
  • حسین ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آقا بیخود بحث نکنید خلایق هر چه لایق بخدا من به این ضرب المثل ایمان صدرصد دارم .
  • امیر ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    نمی دانم چرا علی اقا اینقدر اصرار دارد سر آقایان موسوی و کروبی را بالای دار ببیند؟
  • حامد ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خدا کسی رو هلاک کنه که برای مومن مسلمان آرزوی مرگ میکنه...مطهری اگربرحق هم نباشه یک مخالفه ببینید فقط یک 1 ایشون نه دراین مورد بلکه درتمام مسائل مجلس یک ژست وموضع متفاوت داشته که باعث طراوت و پویایی بوده . ازچی می ترسید شما با این بقول خودتون اکثریت! بذارید دست کم یک صدای مخالف بیاد اگر به خودتون مطمئنید
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    ماشالله هم مفسر قران هستین هم بیماری رو تشخیص میدین هم خود را محور حق میپندارین از کجا معلوم شما درست میگی اخوی؟ اگر میتونین با استدلال حرفش رو رد کنین
  • ناشناس ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    بهتر این است که قانون حاکم باشد قانون فقط قانون
  • سید ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    ناشناس عزیز شما از شهید اندرزگو چه میدانید؟؟چند صفحه درباره ی زندگی ایشان مطالعه کردید؟البته صراحت و شجاعت نیکو خصلتی است ولی در چه راهی؟؟به چه قیمتی؟ به بهای رفتن در اردوی همانهایی که چشم دیدن شهید مطهری رو نداشتند؟جنگ زرگری کدام است ؟راه مشخص هدف مشخص فصل الخطاب کلام ولایت مطلقه فقیه است والسلام.
  • ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    فعلا که در اردوی اونها داره شمشیر میکشه حال خواسته یا ناخواسته.
  • یه بنده ی خدا ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    کاش همه ی آقا زاده ها مثل فرزند شهید اندرزگو(ره) و... در مسیر انقلاب و امام و حضرت آقا بودن البته خیلیاشون هستند ولی بعضی هاشون که همه میدونیم نیستن خداریشه شونو بکنه بحق سیدالشهداء علیه السلام
  • سیستانی ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    کاری به حرفهای چپ وراست درباره فتنه ندارم!اماتنهاعاملی که یقین حاصل میکنم فتنه کارقدرتهای خارجی بود،مواضع استکباردرباره جریان سال 88 میباشد!برای حقیرخیلی تعجب اوربودکه چرارسانه هایی که تاقبل ازسال 88 بشدت علیه همین اقایانی که خودشان رارهبرجلبک سبزمعرفی کرده بودند،موضع ضدیت داشتند،به یکباره تغییرموضع دادندوبلندگوی ستادتبلیغاتی انهاشدند!ادمهای معلوم الحال جامعه که درهرکوی ودیاری برای مردم ان منطقه شناخته شده بودندنیز پیاده نظام جلبک شدند!خلاصه اینکه همه کسانی که به نوعی زخم خورده انقلاب بودند،دورفتنه گران جمع شدندوندای براندازی جمهوری اسلامی سردادند!به فرض محال ،حتی اگرنیت اقایان براندازی نظام نبود،بایدپاسخ دهندکه چراانگلهای جامعه رادرخارج وداخل کشوردورخودشان جمع کردند؟"اقای مطهری که خودشان راپیرورهبری معرفی میکنند،چرابعدازشنیدن نظرقاطع حضرت اقادرباره فتنه وفتنه گران،بازهم برمواضعی اصرارمیکندکه بطورمستمراززبان ضدانقلاب فراری ورسانه هایی که سابقه دشمنی انهاباانقلاب اسلامی ثابت شده میباشد،دارند؟
  • شفق ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    قاتلان مدرس امروز برای علی فریمانی کف و سوت میزنند. ایشان نمیخواهد حتی یک لحظه هم در این مورد فکر کند؟
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    شجاعت رو با حماقت اشتباه گرفتی ناشناس. اسم هر گستاخی را نمیشه شجاعت گذاشت که اگه اینطوره باید بگید داعش خیلی شجاعه.
  • فامیل ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    پسر کو ندارد نشان از پدر ........ که با این در اگر در بند در مانند در مانند
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    پسر اندرزگو خدا روح پدرت را شاد کند
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    آهای ناشناس! از کی تا حالا به خرمهره زینت می گویند؟! احتمالا منظورت از عافیت طلبی شرکت نکردن در بلوا و آشوب 88 است!
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    فرزند شهید اندرزگو دمت گرم
  • حمید ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    حماقت مطهری نهایت ندارد. کاش خود را وامدار خاندان هاشمی نمی دانست .ایشان علیه نظرات رهبری علیه شورای نگهبان وعلیه سپاه وعلیه بسیج حرف میزنه اما تا حالا دیدید علیه مافیای این خاندان حرفی بزنه
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    فرزند شهید اندرزگو چه فهم و شعوری دارد ماشاالله
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    همین دیگه مطهری فکر می کنه با بهانه و غر زدنهای بیجا میتواند مثل پدرش نکته سنج جلوه کند! ولی آن کجا و این کجا!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس