آقای علی مطهری، از قانون سخن می‌گوید و توضیح نمی‌دهد که آیا سران و عوامل فتنه حاضر به پذیرش حکم قانون هستند؟! و اگر بودند، چرا درباره ادعای تقلب- که خود با عمل خویش و در مواردی با بیان صریح آن را تکذیب کرده‌اند- حاضر به پذیرش قانون و طی روال قانونی تصریح و شناخته شده نبودند؟

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان نوشت:

1-چرا در مراسم بزرگداشت حماسه حسینی(ع) که همه ساله در سراسر جهان‌اسلام برپا می‌شود و دهها میلیون نفر علیه قاتلان اباعبدالله الحسین(ع) به کوچه و خیابان آمده و جنایت وحشیانه آنان را محکوم می‌کنند، به طرفداران شمر و یزید و ابن‌سعد و ابن‌زیاد و حرمله و... اجازه داده نمی‌شود که در میان توده‌های عظیم و انبوه مردم عزادار حضور یافته و از خود دفاع کنند؟ و مثلا برای مردم توضیح بدهند که چرا در عاشورای سال 61 هجری، خون پاک فرزند رسول‌خدا(ص) و اصحاب و یاران او را برزمین ریخته‌اند؟ و چرا سرهای مطهر آنان را از بدن جدا کرده، خیمه‌ها را به آتش کشیده و زنان و کودکان  را به اسارت برده‌اند؟ شاید آنها برای آنچه در آن روز مرتکب شده بودند، دلیل قانع‌کننده‌ای داشته باشند؟! که اگر فرصت و امکان ارائه دلایل و نظرات خود را پیدا کنند، قضاوت مردم درباره آنها تغییر کند! از کجا معلوم که تقصیر اصلی با اردوگاه امام حسین(ع) نبوده است؟! و یا بخشی از گناه آن جنایت وحشیانه به خاطر برخی از اقدامات در همین اردوگاه نبوده باشد؟!

چرا با خواندن این چند سطر عصبانی شده و با خشم ابرو در هم کشیده‌اید؟! و نگارنده را احمق! و یا دستکم، دیوانه تصور می‌کنید؟! و این احتمال را پیش می‌کشید که شاید طرح‌کننده این سوال با اردوگاه یزید و ابن‌زیاد سر و سرّی داشته باشد؟!
حتما در پاسخ خواهید گفت؛

اولا؛ رذالت و خباثت شمر و یزید و ابن‌سعد به اندازه‌ای آشکار و بدیهی است که کمترین نیازی به اثبات ندارد و نه فقط یک یا دو یا ده یا صد، بلکه هزاران دلیل و سند غیرقابل انکار از جنایت وحشیانه‌ای که یزیدیان نسبت به خاندان رسالت و همه انسان‌ها از عصر عاشورا تا عصر حاضر مرتکب شده‌اند، حکایت می‌کند. به گونه‌ای که جزئی‌ترین ابراز تردید در آن، تنها می‌تواند ناشی از حماقت، دیوانگی و یا مأموریت و وابستگی تردید‌کننده تلقی شود.

ثانیا؛ خواهید گفت؛ که اردوگاه سیدالشهداء علیه‌السلام غیر از سخنان و بیانات حضرت اباعبدالله(ع) و برخی از یارانش که آنهم در همهمه و شیهه اسبان مهمیز خورده گم می‌شد، هیچ تریبون دیگری نداشت ولی در همان حال اردوگاه یزیدیان از تمامی تریبون‌های آن روز برای تبلیغ نظر و ادعای وارونه خود علیه اردوگاه حسینی(ع) برخوردار بود. سگ‌ها را گشاده و سنگ‌ها را بسته بودند.  بنابراین آنچه نیاز به بازخوانی دارد، مظلومیت مولای شهید ما حسین بن علی(ع) است و آنچه نباید به فراموشی سپرده شود- تا فرصت تکرار نیابد-  شرح و تفصیل جنایات وحشیانه یزید و شمر و عمرسعد و ابن‌زیاد و حرمله و... است. مگر آن حرامیان تاریخ، غیر از آنچه با صدای بلند و در همه جهان آن روز اسلام عربده کشیده‌اند، سخن ناگفته دیگری دارند که فرصت گفتن نیافته باشند؟!

ثالثا؛ شاید بگویید؛ مگر تاکنون در هیچیک از مراسم بزرگداشت حماسه حسینی(ع) شرکت نکرده و در سوگ او حضور نداشته‌ای؟! و مگر نمی‌بینی که در این مراسم فراگیر و در عزای سالار شهیدان، بیشتر از آنچه درباره مظلومیت مولای شهیدمان حسین بن علی(ع)  و علت قیام آن بزرگوار گفته می‌شود، از انگیزه یزیدیان در قتل مولای شهید(ع) و به اصطلاح دلایلی که برای ارتکاب آن جنایت بزرگ تاریخی آورده بودند، سخن در میان است. و تمامی آنچه درباره انگیزه اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام از قیام و انگیزه و چرایی ارتکاب آن جنایت از سوی حرامیان، گفته و نوشته می‌شود، مستند به اسناد غیرقابل خدشه و مکتوب و مضبوط است. بنابراین، چرا تصور می‌کنید و به دروغ حنجره پاره می‌کنید که یزیدیان فرصت اعلام نظر و دفاع از خود را نداشته‌اند و پیروان اباعبدالله الحسین(ع) درباره واقعه عاشورای سال 61 هجری، یکطرفه به قاضی رفته و شمر و یزید و ابن‌سعد و ابن‌زیاد و بقیه حرامیان را محکوم می‌کنند!

بسیار خوب! نگارنده از ادعای کاذب خود دست می‌کشد و استدلال شما را قاطع، غیرقابل خدشه و پذیرفتنی می‌داند. اما آنچه نگارنده، مطرح کرده است، فقط یک ادعای کاذب و سؤال جعلی است که منظور از طرح آن، شنیدن هزارباره استدلال‌ها و نظرات منطقی و مستحکم شما بوده است وگرنه، نگارنده نیز از ژرفای دل با شما عزیزان همراه و هم‌عقیده  است و برای مزید اطلاع شما، این توفیق حداقلی را دارد که با هربار نوشیدن آب، به ساحت مقدس اباعبدالله‌الحسین(ع) سلام و بر قاتلان آن امام مظلوم و شهید لعن و نفرین بفرستد. حتما می‌پرسید، در حالی که پاسخ ادعای کاذب و پرسش جعلی خود را می‌دانی از طرح آن چه انگیزه‌ای داشته‌ای؟! جواب آن است که  دیروز یکی از نمایندگان مجلس که مدعی است هوشمند! و عاقل! و غیروابسته است، سؤال مضحک فوق را که پاسخی بدیهی دارد، برای تبرئه سران فتنه آمریکایی، اسرائیلی 88 و پاک‌کردن داغ ننگ وطن‌فروشی آنان بر زبان آورده و این واقعیت را نادیده گرفته است که اصحاب فتنه نه فقط از دهها رسانه و سایت اینترنتی داخلی برای پمپاژ ادعای دروغ تقلب و تلاش برای براندازی نظام برخوردار بوده‌اند بلکه تمامی‌ رسانه‌های پردامنه دشمنان بیرونی نظیر بی‌بی‌سی‌ فارسی، صدای آمریکا، العربیه فارسی، یورو نیوز فارسی، رادیو زمانه، رادیو و تلویزیون اسرائیل، شبکه‌های تلویزیونی کشورهای عربی و دهها شبکه تلویزیونی فارسی زبان در آمریکا و اروپا، شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، توئیتر و... نیز در خدمت همین پادوهای وطن‌فروش بوده است. ضمن آن که آزادانه هر از چند روز بیانیه صادر کرده، مصاحبه می‌کردند و... گفتنی است که «گوگل» بزرگترین و معروفترین موتور جستجوگر، سرویس «ترجمه فارسی- GOOGLE   TRANSLATE -» را اختصاصا و با اعلام قبلی برای حمایت از سران فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 راه‌اندازی کرده بود و فیس‌بوک به دستور رسمی وزارت خارجه آمریکا تعمیرات سالانه خود را با همین منظور به بعد موکول کرده بود و...

2- چرا مأموران انتظامی در مرزها به قاچاقچیانی که به سوی مرزبانان آتش گشوده بودند، اجازه نمی‌دادند ابتداء درباره انگیزه خود از  حمله به مرزبانان توضیح بدهند و بعد مانع آتش‌افروزی آنان شوند؟! و یا چرا رزمندگان اسلام در جریان جنگ تحمیلی بی‌آن که درباره علت حضور نظامیان دشمن در جبهه نبرد توضیح بخواهند به سوی آنها شلیک می‌کردند؟ و یا چرا پلیس بعد از اسارت سارقان مسلح و قاتلان محارب، آنان را بدون محاکمه در زندان نگاه می‌دارد؟! پاسخ این لاطائلات بدیهی‌تر از آن است که نیازی به توضیح داشته باشد. چرا که افراد یاد شده مرتکب جرم مشهود شده بودند که در حال محاربه مستوجب قتل بوده‌اند و در غیر اینصورت مظلومان را به قتل می‌رساندند - که رساندند- و در حال اسارت محاکمه آنان فقط برای تعیین مجازات بود و نه اثبات جرم.

دیروز آقای علی مطهری، همان نماینده یاد شده از تریبون مجلس و برای چندمین ‌بار اعلام کرد که حصر سران فتنه بدون حکم قضایی بوده و غیرقانونی است! و این واقعیت ملموس را نادیده گرفت که سران فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 به گواهی صدها سند غیرقابل انکار تحت مدیریت مستقیم مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس و با هدف براندازی نظام دست به وطن‌فروشی و جنایت زده‌اند و جرایم و جنایات مشهودی نظیر ادعای تقلب در انتخابات - فرمول دیکته شده جرج سوروس صهیونیست به خاتمی و دستورالعمل آشکار ریچارد رورتی به فتنه‌گران- دریافت کمک مالی کلان از ملک‌عبدالله سعودی و چند کشور اروپایی، حمایت آشکار از اسرائیل و آمریکا، قتل مردم کوچه و بازار، آتش زدن مسجد، آشوب خیابانی، اهانت به ساحت مقدس عاشورای حسینی(ع)، سنگباران نمازگزاران عاشورا، پاره و لگدمال کردن عکس مبارک حضرت امام(ره)، اعلام آشکار محاربه با نظام اسلامی - شعار انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است- و دهها جنایت دیگر فقط بخشی از جرم غیرقابل اغماض آنان است تا آنجا که نتانیاهو از آنها با عنوان «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد کرد و اوباما، حمایت از سران فتنه را با ذکر نام، وظیفه استراتژیک آمریکا دانست و...

آیا سران فتنه فقط به خاطر بخش اندکی از این همه جنایت، مستحق چندین‌ بار اعدام نیستند؟ ضمن آن که قانونی بودن شورای عالی امنیت ملی و ضرورت اجرای تصمیمات آن در قانون اساسی تصریح شده است و رئیس قوه قضائیه که بالاترین مقام قضایی است از جمله اعضای این شورا می‌باشد.
آقای علی مطهری، از قانون سخن می‌گوید و توضیح نمی‌دهد که آیا سران و عوامل فتنه حاضر به پذیرش حکم قانون هستند؟! و اگر بودند، چرا درباره ادعای تقلب- که خود با عمل خویش و در مواردی با بیان صریح آن را تکذیب کرده‌اند- حاضر به پذیرش قانون و طی روال قانونی تصریح و شناخته شده نبودند؟ و...

3- و بالاخره اگرچه دراین‌باره گفتنی بسیار است ولی تنها به نکته‌ای که هوشیاری آقای علی مطهری در اظهارنظر را می‌طلبد، اشاره می‌کنیم و آن، این که، آنچه ایشان هر از چند گاه مطرح می‌کند و مانند اظهارات دیروز وی بلافاصله با استقبال گسترده رسانه‌های آمریکایی و صهیونیستی روبرو شده و با کف و سوت گروههای ضدانقلاب همراهی می‌شود، حاوی هیچ نکته تازه و یا سخن ناگفته‌ای نیست بلکه نظیر آن بارهاوبارها از سوی دیگران مطرح شده و بی‌اعتنایی رسانه‌ها و محافل دشمنان اسلام و انقلاب و نظام را در پی داشته است. بنابراین بدون کمترین تردیدی می‌توان نتیجه گرفت که اظهارات ایشان به خودی خود برای دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها کمترین ارزش و اهمیتی ندارد و اگر چنین بود، چرا وقتی مشابه همین اظهارات از سوی دیگران مطرح می‌شود، به آن اعتنایی نمی‌کنند؟ پاسخ فقط به فقط در انتساب آقای علی مطهری به بیت شریف استاد بزرگوار، آیت‌الله شهید مطهری است. توضیح آن که رسانه‌ها و محافل بیگانه و ضدانقلابیون وابسته به آنها بدون استثناء در نقل قول از ایشان تاکید می‌کنند، آقای علی مطهری فرزند آیت‌الله مطهری و به سختی می‌توان حتی یک نمونه را یافت که قید یاد شده را نداشته باشد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که جناب علی مطهری بدون انتساب به پدربزرگوار و شهیدشان نزد رسانه‌ها و محافلی که برای ایشان کف و سوت می‌زنند، اهمیتی ندارد.

و باید از ایشان پرسید که اولا؛ دیدگاه‌ها و نظرات وی چه نسبتی با دیدگاه‌ها و نظرات استاد شهید دارد ثانیا؛ اگر انتساب نسبی وی با استاد شهید نادیده گرفته شود، چه باقی می‌ماند؟!  ثالثا؛ مگر نه اینکه در کلام خدا به صراحت آمده است؛ ان‌اولی الناس بابراهیم للذین اتبعوه «نزدیکترین انسان‌ها به حضرت ابراهیم(ع) کسانی هستند که از آن پیامبر بزرگوار پیروی می‌کنند» و نه کسانی که با آن پیامبر اولوالعزم فقط رابطه نسبی داشته‌اند. و رابعا؛ آیا جناب ایشان به این نکته توجه کرده است که چرا قاتلان استاد شهید مطهری، از اظهارات وی ذوق‌زده شده و برایش کف می‌زنند؟! و خامسا؛ آقای علی مطهری، غیر از مطالعه آثار شهید مطهری- اگر آنها را مطالعه کرده باشند!- چه کانال دیگری برای درک و فهم نظرات آن بزرگوار داشته‌اند؟ چرا که سن ایشان به بهره‌گیری از محضر مستقیم استاد، قد نمی‌دهد بنابراین باید بپذیرند اگر قرار به بهره‌گیری از طریق آثار استاد باشد، دیگران به مراتب از ایشان به دیدگاه‌ها و نظرات استاد شهید نزدیکتر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 246
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 82
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    احسنتکم.
  • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آقای شریعتمداری! من هم موافقم که باید با فتنه گر برخورد شود و فلان و بصار و .... اما آیا شما فکر نمی کنید اگر همان فردای 9 دی، این سه فتنه گر کوجک به همراه آن راس الفتنه محاکمه و اعدام شده بودند ، دیگر حالا هیچ نیازی به این نوشته شما نبود؟ که حالا بخواهد شکستن حصر نوعی تابو شکنی و موفقیت برای فتنه گران محسوب شود؟ حصر یعنی چه؟ آیا میریزید در حصر است؟ آیا عیشش منغض است؟ آیا کسر و کمبودی دارد؟ آیا کوجکترین مجازاتی تحمل کرده است؟ این حصر موسوی نیست. حصر ملت قهرمان سازنده حماسه 9 دی است. این حصر همان کسانی که که حکم فتنه گران و راسشان را صادر کردند. چرا محاکمه نشوند؟ اتفاقا ما بیشتر از مطهری باید مطالبه محاکمه این افراد را داشته باشیم. باید معلوم شود چه کسانی به میریزید فرعونی قول حمایت دادند و او را تحریک کردند و تبریک گفتند. چرا از دادگاهی کردن این دیو می ترسیم؟ اما می ترسیم. می ترسیم از اینکه پرده ها بیفتد. می ترسیم از اینکه اسم خیلی از بزرگوارها و ساکمتان فتنه جزو عاملان فتنه در بیاید. اما تا کی این وضع را ادامه می دهید؟ خیال می کنید میر یزید که از امام خمینی هم حاضر نبود عذرخواهی کند حالا می آید از رهبری عذرخواهی کند؟ نه. آقای شریعتمداری. اینکه این حضرات فتنه کردند و باید مجازات شوند کاملا درست است. اما این حصار ایمن برای مفسدان فی الارض مطلقا قابل تحمل نیست. اگر براستی دلسوز آرمان مردم 9 دی هستید ، خواسته ای کمتر از اعدام سه فتنه گر کوجک به اضافه پدر فتنه گران نباید داشته باشید. حضرت علی علیه السلام فرمود بنی اسراییل نابود نشدند مگر به دلیل ترک احکام الهی.
  • محمد ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    احسنت به سردار قلم
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آقای علی مطهری نه مدرس زمان است و نه عامل MI6 ، بلکه متهوری سطحی نگر است که هنوز در نیافته که پیاده نظام برخی جریان های سیاسی زاویه دار با نظام شده و در زمین فتنه گران بازی می کند. او هنوز این مساله را درک نکرده که اقدامات و مواضع اخیرش در راستای منافع کسانی است که قاتلان اندیشه پدرش بوده و هستند.
  • ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اقای شریعتمداری این حرف من رو خوب گوش کن امیدوارم مشرق اینو سانسور نکنه در عرفان کمال عقل در 40 سالگی هستش متاسفانه اقای مطهری فرزند از 40 سال رد شدن ایشون دیگر تحولی در عقلشون دیده نخواهد شد در کل به قول معروف نرود میخ چوبی در عقل اهنین عقل اهنینی که دیگر نظر قبول نمیکنه پس فقط 1 راه میمونه دعا 1- امیدواریم اقای مطهری بهتر و بیشتر در حرف هاشون فکر کنن 2- امیدواریم مردم بصیر تهران دم انتخابات مجلس بفهمن چه کسانی از بحث رفع حصر فتنه نون میخورن
  • پسربامرام بروجرد ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    من تو انتخابات به موسوی رأی دادم چون از احمدی نژاد بدم میومد. الان می بینم خدایا شکرت که موسوی رأی نیاورد. نمیدونم این مطهری چرا هی از موسوی طرفداری میکنه وقتی که اونا ازینهمه قانون شکنی و کشته شدن جوونای مملکت تو خیابونای تهران و خوشحالی اسراییل و کم شدن اعتبار ایران تو منطقه ککشون هم نگزیده. برو پی کارت بابا ول کن.
  • موحد ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    دمت گرم سالار این وکیل الدوله آدم بشو نیست
  • ناشناس ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ژورنالیسته ارزشی ، انقلابی ، ولایت مدار و وطن پرست واقعی ، حاج حسین شریعت مداری . . . واقعا نام شریعت مدار برازنده ایشونه . خداوند حضور و وجود امثال شمارو نه صرفا در رسانه ، بلکه در تمام زیر شاخه های کشور بیش از پیش کنه . زنده باد . . .
  • سجاد ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    احسنت...مثل همیشه 20
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    سلام خدا برحسین شریعتمداری و نفرین و لعنت خدا برمنافق و وطن فروش و فتنه گر ناشور
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    مثل همیشه عالی بود اما به نظره من این حرفها ....خوندنه چون این یارو .... مجبوره و ...گرفته و باید به اندازه..... و.... سخن پراکنده کنه
  • كيوان از بوشهر ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    احسنت
  • سینا ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    این علی مطهری روی شیخ علی تهرانی را سفید کرده . شیخ علی در اثر شکنجه سواک به این روز افتاد ولی علی مطهری مثل عقده ای ها همیشه دوست دارد خودش را مطرح کند .
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    فاش گویی و از گفته خود دلشادی
  • ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    مرگ بر حامیان فتنه...
  • ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    درود بر علی مطهری.
  • ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    احسنت به سردار قلم که قلم ایشان به مصداق زبان ابی ذر کوبنده است
  • علیرضا اهواز ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    بابا هنوز بازی اینا رو نفهمیدید ؟ البته شاید هم فهمیدید ولی گفتنش موجب آبروریزی از بعضیا میشه . برید سیر سخنرانی های علی مطهری در دفاع از اون اوباش رو مطالعه کنید ؛ درست زمانی میره پشت تریبون از اونا دفاع میکنه یا حرفای جنجالی میزنه که مجلس مشغول مجادله با دولت سر یه بحث مهمه . یه روز بنزین وارداتی،یه روز استیضاح وزیر علوم یه روز و امروز 4.1 میلیارد دلار . کلا ایشون جاده صاف کن و منحرف کننده ذهنها برای پوشوندن ضعفهای دولته . هر وقت دولت کم میاره این میاد جلو و جنجال درست میکنه . ضمنا از جناب مطهری باید پرسید شما به روند دادگاههای کشور اعتراض دارید و میگید عادلانه نیستن ، به رییس قوه قضاییه هم نامه میزنید میگید استدلال شما برای حبس درست نیست و قانون رو بلد نیستید . خب گیریم اینها رو خواستن دادگاهی کنن ؛ توی کدوم دادگاه ؟ از انگلیس و آمریکا قاضی و دادستان بیاریم خوبه ؟ شما راضی میشید ؟ باز اگر همون حرفایی رو که تاجزاده و عطریانفر و امثال اینا زدن بیان بزنن میگید توی زندان چیز خورشون کردن یا میگید تموم شد ؟! واقعا جا داره این سوالا از ایشون پرسیده بشه
  • ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    یعنی اگر اونا برای شما دست بزنن شما مشکل دار میشی؟؟ عقلتون نمیکشه که میخوان تفرقه بندازان اقای پر ادعا؟؟؟؟
  • علی ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    از فضل پدر اقای علی مطهری تورا چه حاصل مملکتی که رهبر دارد شما چه کارهاید در ضمن سخنگوی سران فتنه وقاتلین پدرتان شده اید ؟
  • آبادان ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خدایی یه بوس بده بابایی
  • ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خاک تو سر علی مطهری باعث ننگ استاد شهید
  • ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    چرا این نماینده را به طور آشکار از از فتنه گران و سران فتنه حمایت میکند از نمایندگی مجلس بر کنار نمیکنند تا درسی باشد این تریبون مال نظام جمهوری اسلامی است ولاغیر
  • ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    جناب آقای شریعتمداری انسان باید همواره حرف حق را بگوید و از هلهله و خوشحالی و ناراحتی این و آن ولو دشمن توجه نداشته باشد شاید به قول شما قاتلان شهید مطهری به اشتباه از اظهارات جناب آقای مطهری خوشحال شده باشند پس این معیار درستی برای قضاوت نیست. خبرگزاری مشرق اگر انصاف داری منتشر کن
  • هوتن ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    به آقای علی مطهری پیشنهاد میکنم سریال کیف انگلیسی را که مجددا از شبکه آی فیلم در حال پخش میباشد را نگاه کنند.
  • محمد رضا ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    کار زشت نمایندگان نسبت به آقای مطهری باعث خوشحالی قاتلان شهید مطهری شده است شما آقای شریعت مداری همیشه برعکس متوجه می شویید
  • مصطفي بروجن ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خدا حافظت باشه حاج حسين
  • جنبش سبز ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    2 0
    شریعتمداری حرف نزن. مطهری دوستت داریم. برای آتش بازی 96 اماده باشید که...
  • ناشناس ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    4 1
    بقول ضرب المثل معروف اقای شریعتمداری سورنا رااز ته گشادش میزندککککک
  • ابراهیم ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    فتنه هنوز ادامه دارد ای مردم هوشیار باشید زنده باد حاج حسین شریعتمداری مخلص ولایت
  • بنده خدا ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    باور کنید علی مطهری بیمار است.او دوست دارد همیشه خلاف جهت آب حرکت کند. خودش هیچ فهمی نسبت به رفتارش ندارد
  • حسین ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    وقتی مردم به خاطر فامیل و وابستگی به شخصی رای بدهند همین میشود واز این دست افراد فراوان است( فائزه هاشمی ، محمدرضاخاتمی ،.....) باید آگاهانه انتخاب کرد و خدا کند که در انتاخابات همیشه آگاهانه انتخاب کنیم
  • امير ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    نميدونم چرا وقتي چيزي براي گفتن نداريد از امام حسين (ع) مايه ميذاريد واحساسات مردم رو به بازي ميگيريد تا جايي كه من ميدونم امام علي (ع) خوارج رو كه با ايشون جنگ كردن بخشيدن اين بندگان خدا كه فقط اعتراض كردن ماشالا قاضيم زياد شده بدون محاكمه حكم اعدام اونم نه يه بار چند بار ميدن كاشكي يكم از مرام امام علي (ع) در بين ما مي بود
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    زنده باد مطهری
  • محسن ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    حسین جان آش و زیاد هم بزنی ته میگیره.
  • حسين ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ممنون از تحليل آفاي شريعت مداري
  • علی ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آقای شریعتمداری شما قاضی القضاه مملکتید ؟
  • سرباز ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ایول بر استاد قلم یه جمله بگم که بازمانده های از قوم بنی اسرائیل هنوز هم در ایران زندگی میکنند ..یعنی شما هر کاری بکنید بازهم اینا بهونه های دیگه ای میارن !! فقط وقتی که مردند حقیقت رو در میابن
  • مسیح مقدس ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    مسئولین محترم نظام خیلی باید هوشیار باشند در این گیرو دار که دشمن از چهار گوشه مرزهای کشورمان ایران تفرقه افکنی و جنگی و خونریزی به پا میکند با دلسوز نما هایی همه نیک میدانیم اوضاع منطقه به چه وضعی گرفتار شده است که همه ناشی از بی تدبیری سران عرب منطقه میباشد.من بعنوان یک ایرانی سخنان مطهری را بهیچوجه در صحن مجلس تائید نمیکنم اما شریعتمداری هرگزدر حدی نبوده ونیست که از حضرت حسین و قیام ایشان دفاع کند . ..........!!!! راستی در خصوص آقای مطهری هم عرض کنم ایشان رئیس جمهور بعدی هستن ... !!! تعجب نکنید فقط منتظر باشید. سیاست ما عین دیانت ماست.
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خیلی خوب و مفید
  • ک م ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اگه ممکنه یه زحمتی به خودتون بدین و متن سخنرانی آقای مطهری رو کامل بخونین و بعد قضاوت کنین، چرا که متاسفانه نماینده های مخالف بدون اینکه خوب گوش بدن به حرفای ایشون ، با داد و فریاد نذاشتن مردمم بفهمن واقعا" چی گفت ( بخصوص درباره تکریم میلاد پیامبر اکرم و . . . )
  • سیستانی ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    تاریخ مصرف علی اقادرنزدسربازان خمینی کبیرورهبرمعظم انقلاب تمام شده است!ایشان بایدبگونه ای حرف بزنندتا افرادزخم خورده ازانقلاب اسلامی به اواطمینان کنندوچاره ای جزاین ندارد!
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آقاي مطهري مطالبي را مستند به مواد قانوني كشور بيان كردند. بهتر فكري براي قانون بشود.
  • سروش ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    درود بر شریعت مداری حافظ راه انقلاب
  • مهدي ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    الان سيستم كه تمام امكانات رو در اختيار داره شده مظلوم و الباقي شدن ظالم؟ واقعا ايشون اينقدر متوهمه كه خودشو همفكراشو همسطح امام حسين ميدونه؟؟!! خدا هممونو به راه راست هدايت كنه..
  • قاضی قاضی زاده ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    به نظرم آقای شریعت مداری شما هم قاضی هستید
  • ديندار ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    با سپاس از مقاله حاج حسين آقا شريعتمداري ، به نظر من فقط يك جمله درباره جناب علي مطهري كافي است ، خيلي خودتان را به زحمت نيندازيد و آن اينكه: پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد. همين.... در تاريخ هم نمونه فراواني از اينها ديده ايم.
  • كيوان از بوشهر ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    احسنت
  • رضا ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خدا به زير گل كنه بلند بگوی انگلستان را. بيش باد
  • ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    همه مخالفان و موافقان مطهري بازيچه مي باشند . اينها همه سياست است تا بتوانند به اهداف خود برسندو يك سري مخالفان را مديريت كنند
  • اميركاظم پور ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اقايون منفي ده هميشه بي بصيرت...روزگار شما و منفي دهندگي شما بيچاره ها زماني دست از عناد و دهن كجي برميداريد كه با چالشي مثل داعش مسلكان بي خرد كه براي هجوم به مال وخاك وناموستان عطش دارد برخورد كنيد..متاسفانه شما با ابزاري مثل اينترنت وقابليت اعلام نظر فكر ميكنيد در اكثريتيد غافل از اينكه همان اقليتي هستيد كه وقتي به خاك وناموستان هجوم آوردند بدون توجه وبا بي غيرتي تمام سررازير خاك فرو برديد..آنجاست كه فرهنگ عاشورايي جوانان معتقد بايست جان علم كند ...وباز هم شما يزيد مسلكان كوتاه نمي آييد زبان احساس وغيرت را نمي فهميد....بايست جور ديگر ديد شمارا ....
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    علیرضا نطق دیروز مطهری که کاملا ضد دولت بود از بحث ساپورت تا برداشت از صندوق توسعه ملی . چرا خودتو به خواب میزنی ؟
  • MohammaD ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    علی مطهری چی؟ اون قاضیه؟
  • MohammaD ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    من جای دیگه هم گفتم...با... سرشاخ نشید جلبکی ها
  • عباس ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    گاهی اینقدر اسیر کلمات و الفاظ بزرگ تر از دهانمان میشویم که واقعیات بسیار ساده اما عمیق را مورد و تجه و سرلوحه کار خود قرار نمیدهیم نظیر کلام گوهربار حضرت امام خمینی: هرگاه دیدید دشمن از شما تعریف میکند بدانید که راه را اشتباه رفته اید آقای مطهری به ظاهر روشنفکر و به ظاهر غیر وابسته!!! آیا شما با تمام ادعایتان منکر این فرمایش امام که عین عقلانیت است میشوید؟ آیا تاکنون در تمام عمر در هیچ جبهه ای در نبرد میان ملل مختلف و نه فقط ایران و دشمنانش... دشمنی بیاید و از سر دلسوزی طرف مقابل را حمایت کند؟ آقای روشنفکر جواب بدید لطفا؟ نه فقط جواب ما بلکه جواب تمام خونهای ریخته شده را بدهید و نه فقط شهدا بلکه مادران شهدا، پدران شهدا و .... شهدا شرمنده ایم/همین
  • جلیل باقرزاده اصلانی ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    «و لبس الاسلام لبس الفرو مقلوبا» اسلام را به تن مردم می پوشانند اما آنچنان که پوستینی را وارونه بپوشانند. آقای علی مطهری این سخنان حضرت علی (ع) درباره فتنه های معاویه است . اگر در آن زمان حضرت کاری نکردند ویا نتوانستند بکنند علتش عدم بصیرت امت آن زمان بوده است وگرنه حضرت توانایی کور کردن فتنه ها را بهتر از همه داشته اند . و امروز شما واطرافیانتان فقط کافیست راهپیمایی اربعین امسال را که در سخت ترین شرایط امنیتی بوده را ببینید تا متوجه بصیرت و آرمان های این امت بیدار و شهید پرور واقع گردید . نصیحتی برادرانه به شماها دارم : در واپسین ایام انتظار منجی عالم بشریت ، کاری نکنید وقتی روبروی حضرت هستید روسیاهی و خجالت اندوخته تان باشد.
  • یار رهبر ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آقای مطهری وطرفداران آقای مطهری لطفا قدراین نظام ورهبررا بدانید ودرک کنید ودشمن شادمان نکنید.
  • حسين ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    پسر نوح با بدان بنشست...... خاندان نبوتش گم شد........ شهيد مطهري پاره تن امام و عزيز ماست اما اين هشداري است به همه ما! مراقب تربيت فرزندانمان باشيم
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ساکت شی بهتره . سالار خان سالار خان مگه برره س اینجا
  • مهدی ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    حصر فقط برای این بود که کسی از خود فتنه گران آنها را نکشد و گردن نظام نیاندازد وگرنه چیزی کمتر از اعدام حقشان نبود ضمنا فقط سرگرم این وقایع نباشید که دادگاه هاشمی یادتان برود
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    پسرنوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد سگ اصحاب کهف روزی پی آدم گشت وآدم شد
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    علی آقا باعث ننگ استاد شدید خجالت هم خوب چیزی است که ادعا می کنید از این راه می خواهید معروف شوید ای ولد ناخلف به خود بیا
  • مسلمانی ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    بچه بودن که شاخ و دم ندارد..... حیف به استاد شهید....حیف.حیف
  • رضا ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    من به جرات اعلام ميكنم اكثر مردم تهران فقط وفقط بخاطر شهيد گرانقدر مطهري به فرزندش راي داده اند ودرانتخابات آينده مشخص خواهد شد كه حاميان فتنه گران ديگرجايگاهي دربين مردم نخواهند داشت . همانند آقاي كواكبيان وامثال ايشان كه به مجلس راه پيدا ننموده اند.
  • حامد شعبانی ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    احسنت بر کیهان و شریعتمداری نکته کلیدی مقاله" خوشحالی قاتلان استاد شهید مطهری از حرکات نسنجیده و بچه گانه این فرزند ناخلف هست." به نظرم اگر قرار شد دادگاهی برگزار شود ابتدا باید این خائن رو محاکمه کرد که از پدر بزرگوارش بعنوان یه سپر استفاده میکنه!!
  • ناشناس ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    با سلام و خسته نباشید.احسنت بر استاد شریعت مداری که واقعا مرد است و قلم وی خاری است در چشم هرچه فتنه و فتنه گر است. به نظر بنده این فرد مترود جامعه کارش فقط خوراک رساندن به رسانه های بیگانه و آماده سازی فتنه دیگری در ایران است.البته باید توجه داشت این موضوع فتنه و همچنین هسته ای باعث شده است که مردم از موضوعات دیگر و مهمی که در حال انجام است و روز به روز ایران اسلامی در حال ضعیف شدن و محتاج به خارج می شود، غافل شوند.اما همه بدانند هنوز این ملت ولایتی دارد که اگر دستور دهد نیروهایی وجود دارند تا از جان مایه گذارند و این افراد را سر جایشان بنشانند.
  • مهدی ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    حرفهای شریعتمداری همیشه زیبا بوده و به حق من چندین ساله که حرفاشو زیر نظر دارم برام خیلی جالبه که گاهی وقتها پیش بینیهای سیاسی هم خیلی درست از آب در میاد و این نشان از تحلیلهای درست و واقعبینی بسار دقیق و شجاعت ایشان است.اما نمیدانم چرا خیلی از دوستان بدون خواندن کامل تحلیل ها ی ایشان فقط چشم بسته نقضشان میکنند و این دور از انصافه دوستان
  • مهدی ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    حصر فقط برای این بود که کسی از خود فتنه گران آنها را نکشد و گردن نظام نیاندازد وگرنه چیزی کمتر از اعدام حقشان نبود ضمنا فقط سرگرم این وقایع نباشید که دادگاه هاشمی یادتان برود
  • سید ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آقای مطهری خودت بیشتر از این حقیر نکن کسی با بلندگو شدن فتنه گران بزرگ نخواهد شد سوء استفاده کردن از نام پدر بزگوارتان شما را بجای نخواهد رساند امسال شما برای ملت شناخته شده اید
  • علی اکبر ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اقای شریعتمداری خدا نگهدارت بنازم به قلم ت که چگونه کید منحرفین را برملا می کنید
  • محمدجواد ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خدمت جناب شریعتمداری و جناب مطهری من به موسوی رای دادم اما از رایی که دادم به دلایلی پشیمونم و البته همچنان از رایی که به احمدی نژاد ندادم خوشحال برای ما این قضیه تموم شده، شما کشش ندین!! کش میدین که چی بشه؟ فتنه یا جنبش سبز واسه شما نونه واسه سنگ روی سفره این مملکت به آرامش نیاز داره موسوی در حصر باشه هم واسه خودش بهتره هم واسه مملکت بیاد بیرون چکار میخواد بکنه جز اینکه همین آرامش شکننده مون دوباره بهم بریزه؟
  • امیر تبریز اوغلی ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    پسر کو دارد نشان از پدر......حیف از آن پدر
  • سیدعباس سیف پورمجیدی ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    زنده باد برادران شبه داعشی مثل علی مطهری که عامل... شده اند
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    حق الناس اصل است و شادی قاتلان فرع - میزان رای ملت است و مملکت ارث پدر کسی نیست -
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    البته تقصیری ندارند مجبورند حلا یا زوری یا پولی یا اطلاعاتی یا ...
  • محمدرضا ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    حرفهای حاج حسین واقعا زیباست. نمیدونم این رای های منفی بخاطر چیه...!
  • امیر ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    چند روز قبل آقای روحانی پیشنهاد برگزاری رفراندوم در امور اساسی رو دادند(طبق اصل 59 قانون اساسی) و تندروها بر آشفتند و بیانیه و مقاله و تحلیل که ما مخالف هستیم و آقای مطهری هم خواستار اجرای اصول قانون اساسی درباره دادگاهی آقایان موسوی و کروبی(بنا به درخواست خودشان)هستند و باز هم طیف تندرو برآشفتن.. میشه از اساتید بپرسید بالاخره شما قانون اساسی رو قبول دارید یا نه؟
  • مهدی 90085 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    دوست عزیز کسانی که این فتنه را پایه گذاری کردند همین را میخواستند ولی با درایت رهبری وشورای امنیت ملی این نقشه آنها بر آب شد
  • مهدی ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    حصر فقط برای این بود که کسی از خود فتنه گران آنها را نکشد و گردن نظام نیاندازد وگرنه چیزی کمتر از اعدام حقشان نبود ضمنا فقط سرگرم این وقایع نباشید که دادگاه هاشمی یادتان برود
  • ناشناس ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آدم بی بصیرت آنها برای کسانی دست میزنند و هورا میکشند که در جهت منافع شون حرف میزند چرا برای حاج حسین شریعتمداری و امثال ایشان کف نمیزنند و هورا نمیکشند.
  • محمد ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اقای مطهری انسان شجاعی هستند .مگر درخواست محاکمه قضایی خارج از قانون است ؟؟؟؟احسنت بر شجاعت اقای مطهری
  • ناشناس ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    وقتی دشمنان کشور از سخنان شخصی استقبال میکند و شاد میشوند خود بهترین دلیل بر باطل بودن آن است چرا هیچ وقت از سخنان شریعتمداری در خارج استقبال نمیشود !
  • ناشناس ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    علی مطهری به 2 نفر از نمایندگان ملت حمله داعشی کرده و حرکتش زشت بوده است.
  • ناشناس ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    جلبک سبز لجنی ! خخخخخخخخخخخخخخخخخخ.
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    قیاسشو ببین فردا مقایسه با فرشته و شیطان پس فردا مقایسه با .... خودتون حدس بزنید
  • ناشناس ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    البته تقصیری ندارند مجبورند حلا یا زوری یا پولی یا اطلاعاتی یا ...
  • مهدی ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    حصر فقط برای این بود که کسی از خود فتنه گران آنها را نکشد و گردن نظام نیاندازد وگرنه چیزی کمتر از اعدام حقشان نبود ضمنا فقط سرگرم این وقایع نباشید که دادگاه هاشمی یادتان برود
  • ناشناس ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    این بندگان شیطان اعتراض نکردند بلکه 8 ماه تمام کشور را به آشوب کشیدن و اموال خصوصی و عمومی را به آتش کشیدن به عزاداران حسینی و عکس امام (ره) بی حرمتی کردند و باعث شادی نتانیاهو و امریکا شدند آنهم بدلیل دروغ بزرگ تقلب .
  • ناشناس ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    مرگ بر فتنه گر.
  • khakhs ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    عالی بود دل امام زمان را شاد کردی حسین جان
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آقای شریعتمداری این حرفها واسه این جماعت یاسین خوندنه اینا تو دولت فعلی مامور شدن به انجام این کار
  • ناشناس ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    چرندیات علی مطهری تکراری شده و همه میدانند که ایشان از رفع حصر سران فتنه و خائنین به کشور سخن میگه و بلندگوی امریکا و اسرائیل در مجلس شده است !
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    احسنت
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    سردار اراجیف
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    الیته تقصیری ندارند مجبورند حلا یا زوری یا پولی یا اطلاعاتی یا ...
  • رضا رشتی ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    و چقدر دیر محاکمه می شوند این فتنه گران برانداز نظام مقدس جمهوری اسلامی !!!!!!!!( اگر شجاعت دارید این را درج کنید )
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    پس دموکراسی و ازادی بیان کجا میره دیکتاتور
  • یک حزب اللهی ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    لعنت بر برخی افراد و سیاسیونی که عامل موساد و انگلستان شده اند و از دشمنان این انقلاب و اسلام حمایت میکنند.
  • ناشناس ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آیت الله آملی لاریجانی سخنان علی مطهری رو نشر اکاذیب و تشویش افکار عمومی اعلام کرده است .
  • ناشناس ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ایشان خودش رو هم سطح امام حسین (ع) ندانسته است بلکه حرمت شکنان عاشورا و فتنه گران را دشمن امام حسین دانسته است.
  • مورچه شجاع ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    بنظر بنده این اقای مطهری اصلی را ترور کرداند اسراییلی ها یه پوستشو کندن گذاشتن روی این اقا خیلی دکتر های ماهر دارن در ضمن داعش هم مشترک است ودرکل بگم مشترک داعش واسراییل وامریکا واسراییل باز هم صد رحمت بر پدر شاه که مملکت را صحیح وسالم دودستی تقدیم مردم کرد ولی اینها فقط برای هیچ کشور را ویران کردند فقط بایید اصلاح کرد نه ویران بخدا این ادم پشت سرش همه وهابی و.... پنهان شده
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    مواضع دوگانه مطهري در خصوص انتقاد از بي حجابي از يك سو و دفاع از فتنه گران از سوي ديگر نتيجه مستقيم قشري گري او است! قشري گري و برداشت بسيار سطحي خيلي ضرر به اسلام و مسلمين وارد كرده، نظير قشري گري كساني كه از غصب مقام خلافت ولايت عظماي ائمه معصومين (عليه السلام) حمايت كردند و نتايج آن در عاشورا به نوعي و امروز با سربرآوردن داعش و جرايانات تكفيري به نوعي ديگر قابل مشاهده است. قشري گري مساوي است با بي بصيرتي و ترجمه واضح تر بي بصيرتي يعني نفهمي!
  • ناشناس ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    درود بر حاج حسین شریعتمداری سردار قلم .
  • محمد ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    میدونم نظرمو سانسور میکنی سلام بر مرد تاریخ ساز وطن مدرس زمان علی مطهری که همیشه حق را بیان کرده است
  • غوابش ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    امریکا داره کارمیکنه تا داخل کشور ما بشود انوقت اقایان دنبال پرونده های سوخته میروند تاشااااااااید از خود نشانی بدهند مرگ بر فتنه گران وجاهلان زنده باد حسین ما همیشه سربلند وطنم
  • ناشناس ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    غضنفر مجلس است !
  • علی ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    لطفاً، شعارهای مردم در یوم‌الله 9 دی رو منتشر کنید تا این آقای ساده لوح و از همه جا بی‌خبر! یه بار مرور کنه ببینه اون شعارها برای رسوایی حرمت شکنان روز عاشورا و مخالفان ولایت فقیه (که مرگ بر آنان باد) بود یا به اصطلاح ایشان "وحدت"؟!!
  • ناشناس ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    علی مطهری باید توجیح شود و ارتباطاتش را رسما اعلام کند
  • ناشناس ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    سردار اراجیف علی مطهری نادان است.
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خدایا مارو از این بشر نجات بده
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    جلبک ها هنوز نفس می کشند... خخخخ باشه بیاین
  • ناشناس ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خداوند ما را از شر فتنه گران و حامیان داعشی آنها نجات بدهد انشاءالله.
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ندارد نشان از پدر!!
  • محمد ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    قد قد قد
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    دقیقا فردا به چیزای دیگه هم فکر میکنه
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    قیاسشو ببین فردا مقایسه با فرشته و شیطان پس فردا مقایسه با .... خودتون حدس بزنید
  • ناشناس ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    شماها اگر قانون اساسی را قبول داشتید به آراء 25 میلیونی مردم در سال 88 احترام میگذاشتید و مملکت رو به آشوب نمیکشیدن و امنیت ملی رو تهدید نمیکردید و اموال بیت المال رو تخریب نمی کردید پس خواهشا" قانون گریزان و فتنه گران از قانون سخن نگویند که خنده مان میگیرد.
  • ناشناس ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    علی مطهری تعادل روحی و روانی نداره و اراجیف بلغور میکنه !
  • ناشناس ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    علی مطهری باید از مجلس اخراج شود.
  • حسین ر ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اگرچه انتقاد درست را مفید میدانم اما توهین به فرزند شهید معزز شهید مطهری را نیز صحیح نمیدانم . انتقادات شریعتمداری در اکثر موارد بجا و ضروری است.حماسه 9 دی همه چیز را روشن کرد ،و ارادت ملت به نظام ورهبری بود.
  • ناشناس ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    هزاران درود بر حاج حسین شریعتمداری .
  • ناشناس ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    حاج حسین مچکریمممم.
  • مهدی ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    امام می گفت حفظ نظام از نماز هم واجب تر است و در جای دیگر دیدم نوشته داند امام فرموده حفظ نظام از جان امام زمان هم واجبتر است . خاک بر سرت علی مطهری که قدرت درک و فهم نداری و از فکر عقل شعور بی بهره ای . چطور جواب خدا و شهدا و مردانی که در سیاچال های نظام طاغوت برای بر پائی این نظام شهید شدند را می دهی . علی مطهری ، یکبار هم شده برو مصاحبه موسوی با مجله تایم را بخوان و خودت رو به خریت نزن . برو سایت نیوز مکث و با چشم های خودت خبر دیدار خاتمی خائن با جورج سورس برانداز را بخوان . این دیار سه سال قبل از فتنه 88 بوده و خبر ان هم مربوط به همان سال است .
  • حسین ر ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اگرچه انتقاد درست را مفید میدانم اما توهین به فرزند شهید معزز شهید مطهری را نیز صحیح نمیدانم . انتقادات شریعتمداری در اکثر موارد بجا و ضروری است.حماسه 9 دی همه چیز را روشن کرد ،و ارادت ملت به نظام ورهبری بود.
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خوارج رو كه با ايشون جنگ كردن بخشيدن ؟؟؟؟؟؟
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اقای مطهری دونفر تو حصر هستن اکثر جامعه دارن تو حصر اقتصادی و مشکلات زندگی میکنن چرا یه اینها نمیپردازی از حقوق کارگران دفاع نمیکنی .........فکر کنم سودای ریاست جمهوری داری ولی بد راهی را انتخاب کردی
  • هموطن ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    کلا سلام خدا بر هر انکس که حقيقت طلب و خداجوست ودر همه حال منصف است حتي در برخورد با مخالفان و البته اقاي شريعتمداري واقعا دغدغه دين و شريعت را دارند
  • هموطن ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آقايان لطفا قاطي نکنيد بحث برسر مطهري و شريعتمداري نيست وضعيت دنياي امروز را درک کنيد
  • محمد ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    سایت‌های منتسب به سران فتنه از جمله جرس و کلمه نیز با تمجید‌های فراوان از علی مطهری وی را فرزند ملت خطاب کرده و مدعی نقض آشکار قانون اساسی از سوی نمایندگانی شدند که اجازه ادامه هتاکی‌های علی مطهری را ندادند. این رسانه‌ها حتی در اقدامی طنزآمیز پای را فراتر نهاده و اقدام نمایندگان در مقابله با نطق علی مطهری را با ترورهای اخیر فرانسه مرتبط دانستند! خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در گزارشی از تهران به ماجرای نطق دیروز مطهری پرداخته و ضمن تمجید از وی، به حمایت از سران فتنه و مظلوم‌نمایی درباره آنان پرداخت.
  • سید زاده ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    در زمانهای قدیم فرد بی عرضه و خود بزرگ بینی برای مشهور شدن خود دست به هر کاری زد موفق نشد شیطانی برای مضحکه کردن او به وی پیشنهاد کرد برای اینکه مشهور شوی واسمت در ردیف ادمهای شهره ثبت شود در ایام حج تمتع و شلوغی مکه در ملاء عام و علنی در چاه زمزم بول کن ان فرد ساده دل قبول کرده وچنین کرد وتوسط مردم کتک مفصلی نوش جان کرد بعد از ان به خواسته خود نائل گردید و معروف به بوال الزمزم گردید شاید دوست ساده دل م که فریب بعضی از هوراهای کسانی کهدر گذشته به صورت علنی و اکنون در خفا به او بد و بیراه میگفتند واکنون مشوق او در این حریم شکنیهاهستند خورده باشد با ید برای عاقبت بخیری خودمان و ایشان دعا کنیم
  • ناشناس ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    امام خمینی(ره):هرگاه دیدید دشمن از شما تعریف میکند بدانید که راه را اشتباه رفته اید.
  • ناشناس ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    گیرم پدر تو بود فاضل ؛ از فضل پدر تو را چه حاصل
  • sadegh ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    افرين باز هم مثل هميشه زدي تو خال آقاي شريعتمداري باز هم روشنگري كردي
  • حسن ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    وحدت وحدت وحدت تنها راه برون رفت
  • محمد ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ياد روزي افتادم كه مطهري با حضور در يكي ازبرنامه هاي تلويزيوني به مناسبت هفته معلم درباره تعداد فرزندان استادمطهري ، گفتند همه فرزندان استاد خلف شده اند . حالا يكي از خلفها روشده است . كه فكر ميكند ناخلفي فقط دزدي ،قاچاق و امثالهم است و نمي داند بي بصيرتي مثل خودش هم كه اتفاق عظيم 9 دي را روز شيطان مي نامد يك ناخلف اصل است . درود و سلام بر حضرت استاد مطهري كه در نشر دين اسلام كوشيدند.
  • حسینی ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    علی مطهری عامل فتنه گران در مجلس است
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آقای شریعتمداری قیاس هایی که شما در مقاله تان نام بردید همه قیاس مع الفارق هستند. دارید کلاه سر چه کسی می گذارید، خودتان، مردم یا خدا
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ما برای برپایی نظام اسلامی شهید ندادیم . برای برقراری عدالت و آزادی اسلامی شهید دادیم . خط قرمز الکی درست نکنید .
  • خانی ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    باسلام درود بر حاج حسین شریعتمداری ولی من موافق شکسته شدن حصر اقایونم حصر را بشکنید واینا بدید در دادگاه علنی محاکمه کنند اقای مطهری هم به عنوان وکیل مدافع افتخاری در کنار سایر وکلای سران حبیث فتنه قرار بدید تا ببینند که حکم اعدام کمترین حکم براشون
  • ایرانی ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    زنده بادمطهری
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    هر کس که منفی می دهد یا جزو فتنه گران است یا دوستان نادان. به مهدی 90085 معنای حرف شما این است باید از ترس اینکه فلان و بهمان چنین می خواهند در مورد اجرای عدالت دچار تزلزل شویم!! نه. این توجیهات به درد خودتان می خورد. بگویید می ترسند اسامی برخی ساکتان فتنه مطرح شود و معلوم شود که عمق فتنه چقدر بوده است.
  • ناشناس ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    چرا درود؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!رفتاری که با آقایان موسوی و کروبی و... چه اشکالی داشته؟کجاش ضد اسلامه؟بهتره آقای مطهری یه نگاهی به کتابای پدرشون بندازن و رفتار حضرت علی با خوارج رو یه بررسی اساسی بکنند.البته کسی که خودشو به خواب زده با بمب اتمی هم بیدار نمیشه.
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    بیچاره مطهری 9 دی 88 و سالهای بعد بدجوری آتشش زده مخصوصا امسال فکر نمی کرد مردم آنطور شرکت کنند
  • پیرو ولایت ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خوش بینانه ترین حالتی که برا مطهری میشه تصور کرد....آن کس که نداند و نداند که نداند...بیایید خوش بین باشیم...حداقل به خاطر پدرش شهید مطهری که تا لحظه شهادت پیرو ولایت فقیه بود....خدایا ما را یک لحظه به حال خودمون نگذار
  • محمد ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    صبح به خیر بچه مثبت
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    همین مخالفان حصر خیلی هم بدشان نمیاد آنها زودتر اعدام شوند تا باز هم بهانه ای برای جنایاتشان و عربده هایشان فراهم باشد
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    احسنت
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ناشناس کشوری که فتنه گران می خواهند بسازند از برره بدتره!
  • ناشناس ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ا دوباره آتیش بازی؟عیب نداره،چهارشنبه سوریه دیگه.شما انقد آرمانهایی که به خاطرش جلو میاید مسخرست که جنگیدنتونم در حد پارتی میمونه.
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ناشناس ۰۸:۵۴ ساده نباش خواست ادای منصفها را در بیاورد طرف در کمیسیون فرهنگی تا بحال چه قدمی برای حجاب برداشته؟ فقط عکس ساپورت پوش آورده مجلس! فقط همین که دلیلش هم واضحه
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    لعنت بر حامیان فتنه
  • صدوق ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ای فرزند استادببین دشمن در4طرف کشور خیمه زده کمی به خود بیا هرچند اگر هم حق با توباشد اینقدر دل فرزند زهرا رابدرد نیار پدرت پاره تن اسلام است
  • سینا ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    امثال سران فتنه که متاسفانه کم نیستند حتی اگر تمام حقیقت را جلوی چشمشان قرار دهند حرف باطل خودرا تکرار خواهند کرد فقط خدا نابودشون کنه که دل حق مداران نظام ازدستشون خونه
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    از کجا میدونی نکه تو هم هاله نور داری همتون توهم زدینا
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ماشاالله حاج حسین
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    نظرت چرته
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    شما؟!!!!!!!!!!
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    تا جایی که ما میدونیم امیرالمومنین این قدر از خوارج کشت که تا 10 نفرشون هم نموند
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    در این گیرو دار که دشمن از چهار گوشه مرزهای کشورمان ایران تفرقه افکنی و جنگی و خونریزی به پا میکند علی مطهری میخاد رییس جمهور بشه بگه چند منه؟
  • نا شناس ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    مرگ بر فتنه گر و فتنه درس کن
  • ناشناس ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    سران فتنه موسوی و کروبی و خاتمی باید هر چه سریعتر محاکمه و اعدام شوند تا خیال حامیان فتنه برای همیشه راحت شود.
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ا منتظر انتخابات مجلسیم
  • ناشناس ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    احسنت آقا مهدی احسنت .
  • ناشناس ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    احسنت آفرین .
  • ناشناس ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    درود بر حاج حسین درود .
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    بعضی ها معلوم نیست احمق اند یا خود را به حماقت زده اند؟
  • ناشناس ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    بنده یکی از میلیون ها نفر از مردم ایران در 9 دی هستم که بساط فتنه را برچیدند و تو دهن فتنه گران زدند.
  • عماد ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اگه استدلال مطهری درست باشه پس مسعود رجوی هم شخص مجرمی نیست چون اتهامات او در هیچ دادگاه صالحی اثبات نشده!!!!!! نمی دونم چرا حکومت به او تریبون نمی ده تا از خودش دفاع کنه!!!!!
  • سینا ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اینرا هرانسانی میدونه ازطرفداران هرکسی میشه فهمید چه خط فکری وچه هدفی پیگیری میشود زن موسوی با اون ارایش وبا همراهی یک بازیگر معلوم الحال دررسانه ملی نمایان میشود چه هدفی میتونه داشته باشه اون هم با حمایت افراد بیدین وامریکایی زمانیکه باصطلاح برای تبلیغ موسوی درتلویزیون حاضر شده بودند همون زرا رهنورد که سنی ازش گذشته کلی ارایش داشت
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    تو چرا میسوزی ؟
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    منفی برای اینکه متوجه نیستید که حصر بهترین راه حل بود البته به موقع محاکمه و مجازات هم میشوند
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    گفتنی است که «گوگل» بزرگترین و معروفترین موتور جستجوگر، سرویس «ترجمه فارسی- GOOGLE TRANSLATE -» را اختصاصا و با اعلام قبلی برای حمایت از سران فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 راه‌اندازی کرده بود و فیس‌بوک به دستور رسمی وزارت خارجه آمریکا تعمیرات سالانه خود را با همین منظور به بعد موکول کرده بود و...
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    این حصر فتنه گران میدونید مثل چی میمونه؟ مثل اینه که دارایی و سرمایه گذاری های هنگفت غرب و همه جبهه ضد انقلاب اسلامی در جریان فتنه 88 از طرف ملت ایران و نظام اسلامی ما بلوکه شده باشد. برای همین جبهه فتنه سعی داره دایم این سرمایه بلوکه شده را که به نوعی حیثیتی است ازاد کنه. البته برای غرب بیشتر این سرمایه گذاری جنبه سیاسی داره تا اقتصادی چون غرب حیثیت سیاسی شو برای فتنه سبز گذاشت و چیزی بدست نیاورد و اتفاقا نظام ما در مقابل اینگونه فتنه ها واکسینه هم شد ولی خب جبهه فتنه گسترده است و سعی میکند از اون خلا که ملت ایران و نظام اسلامی ما دچارشون کرده بیرون بیایند وگرنه هم بازی و هم حیثیت و هم سرمایه گذاریشون رو باختند و این باخت باعث باخت های بعدی انها خواهد شد. بنابراین کوتاه نمیایند به این سادگیها. دلیل رفتار امثال مطهری ها اینست که فتنه را زنده نگه دارند تا تکلیف دارایی های بلوکه شده شان معلوم شود.
  • علیرضا ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    واقعا براتون متاسفم که طرفداری از شخصی مثل حسین شریعتمداری میکنید.البته من مطهری رو تایید نمیکنم ولی این شریعتمداری کلا موج منفی است .
  • مشرقی ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    واقعا عالی بود .علی مطهری چیز دیگه ای داره که بگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    متاسفانه کم نیستند کسانی که تعطیل کردن عدالت را مساوی مصلحت تلقی می کنند!! تا این طرز تفکر وجود دارد، موسوی راحت در خانه اش بخوابد!!
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    400نفر فرار كردن و مورد بخشش قرارگرفتن تو ميدان جنگ 10 نفر زنده موندن
  • علی ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    عدالت باید اجرا شود اما با عقلانیت اسلامی، اگر قبل از اینکه مردم به طور کامل متوجه خیانت انها شوند اعدام شوند نسلهای بعد فکر می کنند این دو قهرمان بوده اند و تبدیل به بت می شوند، درضمن الان اکثر مردم کاری به حصر این دو ندارند به جز معدود افرادی که درسایتهای اصلاح طلب و فیس بوک کامنت میگذارند پس عملا حصر خطری برای نظام ندارد- این راهم در نظر بگیرید که معمولا ابعاد هر حادثه ای چندسال بعد از آن واضح میشودو گذشت زمان حقایق را آشکارتر میکند- رهبر انقلاب هم همین را درباره ی فتنه ی 88 گفتند-
  • مش غضنفر ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    وقتی خودمان استخوان لای زخم می گذاریم باید دراین زمینه شنونده برخی از نظرات !!!! باصلاح کلاب به روی شما باشیم .
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    بیشترین حکم چیه اونوقت؟
  • بهمن ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    درپاسخ به مسیح مقدس برای ریاست جمهوری فتنه گران وحامیانشان،(شتر درخواب بیند پنبه دانه،گهی لپ لپ خورد گه گاودانه)
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    میخوای اقای شریعتمداری در مورد وضع اب و هوا مقاله بنویسه؟؟؟
  • همایون ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    احسنت ، اینهایی که منفی می دهند اقلیتی بیش نیستند که با بهره برداری مذبوحانه از ابزار اینترنت به اصطلاح عرض اندام می کنند . خودتونید .
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    حسین و علی آقا به بیکاری فقر و خشکسالی برسید. از این بازی ها دست بردارید. حسین بس کن
  • حسین ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اشتباه مثبت دادم
  • حسین ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    سبز فقط سبز علی لعنت به سبز اموی
  • حسین ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    بنظرم قرصاتو نشسته خوردی برو بشور بخور بعد بیا هزیون بگو !!!!!
  • حسین ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    این فتنه گران هستند که انشاالله در دودنیا میسوزند
  • حسین ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آفرین واقعا همینطوره خیلی از مردم عامه فقط بخاطر فامیلی ایشان به ایشان رای داده اند
  • حسین ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    آفرین ناشناس جان خوب جواب فتنه گرا را دادی مستقیم زدی تو برجکشون .نمیدونم زمان جنگ بودی یانه مستقیم آرپی جی میزدیم تو برجک عراقیا !!
  • حسین ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    عجب ؟؟!! نه بابا ؟؟؟!!!
  • حسین ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    یکی از این شعارها این بود که خیلی قشنگ و پرمعنا بود . سبز فقط سبز علی لعنت به سبز اموی
  • ناشناس ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    حسین آقا امروز دیگه روزی نیست که بخوای با دشمن وخائن به نرمی ولطافت برخورد کنی و اعدو لهم ماسطتعتم من القوه
  • حسین ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ناشناس اگر برای عدالت و آزادی به اصطلاح شما شهید دادی پس چرا بعضی آقازاده ها هنوز بخاطر ...... عدالتشان برقرار نمیشودددددددد عزیز برادر ؟؟؟؟!!!!!
  • حسین ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    حسین آقا جان قربان اسمت برم که هم اسم خودمو ودکتر حسینه . برادر ساده نباش والله قسم نمیتونم قسم بخورم که همه ولی 80 در صد این جماعت اگر 1یک درصد فرزند شهید وخود شهید را قبول داشته باشند آب از جایی دیگر گل الود میشه عزیز برادر !!!!
  • حسین ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خخخخ آفرین بهمن جان واقعا همینطوره .دشمن خیال کرده ما نوگل بهاریم . اما امام ما گفت ما مرد کارزاریم. (تکبیر دشمن شکن )
  • ناشناس ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    ننگ بر فتنه گر.
  • ناشناس ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    لعن علی عدوک یا حسین؛ خاتمی و کروبی و میرحسین
  • ناشناس ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    در انتخابات مجلس معلوم می شود چه کسی اصلح است امیدوارم انجا دیگر به شعور مردم توهین نشود
  • بچه ملایر روستای پری هستم فرهاد ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    اقای مطهری پسرنوح بابدان بنشست رابرایم معنی کردی برات متاسفم
  • یکم منطق مظفر خوندم ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    تورو به اون خدایی که بهش اعتقاد داری فقط در یک خط قیاس مع الفارق رو توضیح بده از من جایزه بگیر.لاطال مباف برادر
  • یه بنده ی خدا ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    حداقل کمونیستی که به زباله دان تاریخ رفت یه ایده بود ولی جنبش جلبکی چی؟ یکی به من بگه غیر از نشخوارهای شیطان بزرگ چی از خودش داشت حضرت عباسی؟خدایی چی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • کربلا ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    ملاک همان فحوای سخن حضرت روح الله هست. ببینید ازین حرفتان آمریکا شاد میشود یا ناراحت؟
  • ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    بسیاری از این ذوق زده هارا من می شناسم که می نوشتند و می گفتند استاد مطهری درجه استادی و دکتری نداشتند بر ایشان جعل عنوان می شود گذشته از این که درک و سواد همه ذوق زده ها و امثال ایشان به گرد پای شهید استا مطهری نمی رسید حالا آقای مطهری نماینده مجلس چرا وقت و هزینه مردم را در مجلس صرف اموری می کنی که مشکلی زا مشکلات مردم نیست
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    در جواب کسی که گفته دموکراسی و آزادی بیان کجا رفته باید بگویم که در مجلس آمریکا که شما دم از آن میزنید آیا اجازه میدهند یک نماینده بیاید بر علیه اسرائیل که دوست شماست حرف بزند یا حتی بیاید مسئله فلسطین یا ظلمهایی که بر مردم مظلوم فلسطین میره را بیان کنه یا کشتار سیاه پوستان آمریکایی را مطرح نماید پس باید گفت که نماینده شماآقای مطهری دم از آن و دوستان فتنه گرتان میزندکه آزادی بیان کجا رفته اگر آقای مطهری دلش برای مردم میسوزه بیاد مسئله گرانی بیکاری جوانان و هزار مسائل دیگر که مردم فهیم ایران با آن درگیرند حرف بزند نه چند نفر آدمهایی که بر مبنای آنان تحریم برما اضافه شده یا چندین نفر شهید شده اند یا چندین نفر بر اثر کارهای آنان بیچاره و مغازه های یا ماشینهای آنان آتش داده شده یا روز عاشورا با سود و کرنا و آن وضع به مقدسات ما آن جوری به تمسخر گرفته شده و خیلی چیزهای دیگر آیا یک لحظه اندیشه اید که مجلس جای حمایت از این افراد نیست مجلس جایی است که با درآن چاره ایی برای بهتر زندگی کردن مردم باشد ومشکلات زندگی مردم ایران باید درست شودپس دوباره به ارزشهای شهدای مان بیاندیشید
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    ذوق‌زده ""شده"" و برایش کف می‌زنند تو تیتر "شده" رو جا انداختی که به قرینه قابل حذف نیست
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    این شعری است بسیارقدیمی وتاریخی والبته اموزنده!حال چرابه این بیت شعرهم جماعت هماهنگ!منفی داده اند!؟معلوم نیست!
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    من یک جوون 28 ساله هستم. با این نظر شما مخالفم. با آقای مطهری هم مخالفم و از ایشون بدم هم میاد. ولی به هموطن خودم توهین اینجوری نمیکنم.
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    ولی من به احمدی نژاد رای دادم چون احمدی نژاد و بهتر از اینها میدونستم ولی با این حال احمدی نژاد هم خوب تمام نکرد و من رو هرچند از رأیم پشیمون نکرد ولی از خودش زدم کرد
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    ناشناس 10:06 شما مشکلاتون اینه که با نگاه عقده انتقاد میکنید. با منطق نگاه کن عزیز
  • ساسان ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    این جنگ زرگری برای این است که مردم مطالباتشان از دولت را فراموش کنند. زهی خیال باطل
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    واقعا جای تاسف است که ادبیات برخی از کاربران مشرق اینقدر نازل است.
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    جناب امیر اکثر کاربران مشرق افکار خوارجی و داعشی دارند.
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    نخونده میگم چرت میگه :)
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    شاید رو ولش کن. الان به نظرتون برای چی خوشحال شدند؟
  • بهروز ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    علی مطهری بی بصیرت است. خدا نگذره از اون کسی که علی مطهری رو به اصولگراها قالب کرد.
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    من هم با اینکه ندیدمت میگم هیچ شعور و فهمی نداری
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    من با حرف علیرضا از اهواز کاملا موافقم.
  • ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    واااااااااااااااقعا زیباست.....به نظرم قابش کن بزن خونتون.
  • ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    پیام بازرگانی هستی شما؟؟؟؟؟
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    پیام بازرگانی هستن ایشون.
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    ما که باور کردیم اصلا نظراتو سانسور نمیکنی!
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    تو با این طرز فکرت رفتی آمریکا چکار؟؟ها فرار مغزها که میگم با شماست.
  • ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    درود بر حاج حسین
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    معنی بی طرفی مشرق را هم فهمیدیم! فقط کامنت های پرسنل و کارمندان کیهان را از سراسر کشور چاپ میکنه تا رئیس اونها خوشحال بشه!!!
  • یکی ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    سران لعین فتنه چند سال است بخاطر هتک حرمت عزای سیدالشهداء محاکمه شدند هم نزد خدا و هم نزد وجدان بیدار ملت
  • ناشناس ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    چون سحن حق بر شما نفوذ نمیکنه تحمل شنیدن حق سخته،الان اگه بی بی سی این متن رو منتشر میکرد شک نداشتم نخونده قبول میکردی...
  • ناشناس ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    علی مطهری اگه به واسطه شهید مطهریی، علی مطهری شد،وگرنه اگه یک آدم عادی بود هیچکی بهش اعتنا نمیکرد.
  • ناشناس ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    علی مطهری اگه به واسطه شهید مطهریی، علی مطهری شد،وگرنه اگه یک آدم عادی بود هیچکی بهش اعتنا نمیکرد.
  • سلمان ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    ناشناس16:23 مورخه 22/10/93 اونی که میگی 400 نفر فرار نکردن تعداشون هم بیش از چند هزار نفر بودن که قبل از جنگ با صحبتهای امام علی (ع) از جنگ کناره گرفتن و در گوشه ای از منطقه نهروان بیرقی برای بیطرفان برافراشته شد که این عده در اون قسمت جمع شدند ولی بعضی از آنها بعدها به مستورد خارجی پیوستند و در قتل تعدادی از شیعیان حضور داشتند یا برخی مثل شمر و حرمله در کربلا حاضر شدند
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    بابا این کجاش اصولگرا هست؟
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    جناب آقای شریعتمداری با احترام خواهشا تفسیر خود را از قانون ، نص قانون ندانید. آنچه شما می دانید بسیاری از مردم نمیدانند، اگر اسنادی در دست دارید که دارید، اینها باید در دادگاه صالحه جلوی چشم مردم محاکمه شوند. این خواست همه مردم است
  • سید ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    ای ول داش حسین.... پرچمت بالاست....
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    وکیل الدوله
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    کار زشت ریاست جلسه و نماینده های دو-دو گو و قطع تریبون هم بزار روش
  • علی ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    دوستان؛ شما از کجا می دونید قاتلان شهید مطهری کیا بودن؟؟؟
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    متاسفانه سطح تحلیل آقای شریعتمداری تا جلوی بینی اش را بیشتر نمی بیند. ! برادر من هیچ تا بحال از خود پرسیده ای علی مطهری برای چندمین بار این اظهارات تکراری را مطرح کرده؟ و شما برای چندمین بار جواب داده ای ؟ علی مطهری مامور اجرای طرح بزرگتری است که شما از تحلیل آن عاجزی.
  • احسان ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    حاج حسین بازم مثل همیشه زدی تو خال خیلی عالی بود مطهری حالا حالا ها تو مسیر حق بیا نیست
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    تو چرا میسوزی ...پس کامنت های کارمندان بی بی سی و صدای امریکا رو بذاره...
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    علیرضا جان برات متاسفم که کلام حق به نظرت موج منفیه.
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    ایشون رو آماده میکنن برای ریاست مجلس بعدی
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    عدالت و آزادی اسلامی در کدام نظام معنی پیدا میکنن؟ مگر میشود بدون نظام اسلامی عدالت و آزادی اسلامی را برقرار کرد؟
  • افشین تهران ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    جناب امیر شما و ناشناس 12.51در نوشته هاتون جوری گفتید که معلومه جلبکی هستید .اینجا انتخابات نیست فردا باز توهم تقلب نگیرید.ضمنا داعشی شماها هستیدکه درست مثل اونها به اسلام و ملت خیانت میکنید.
  • افشین تهران ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    جالبه هروقت مطلبی از اقای شریعتمداری و یا مطهری زیبا کلام یا زرین قلم ویا چند نفر دیگه در مشرق چاپ میشه ابتدا کامنتها و منفی و مثبتها در جهت وطن پرستی و نظام دوستی پیش میره و از یجایی به بعد کلا جریان فرق میکنه و جلبکیهای وطن فروش و واداده هجوم میارن و من موندم چه جوری به هم میرسونن!تیم هستن؟در هر صورت زیاد عیبی نداره که نظر بدن حتی اگه خائنانه باشه فقط یادتون باشه که کل مردم ایران در فضای مجازی نیستن و دوباره توهم تقلب یا اکثریت نزینید هر جند که با این زور زدنها هم چیزی نمیشید و نشدید.
  • ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    ای بابا دست از یقه هموطنمون وردارید به خطر پدرش که در این وطن خون داده .بزرگواری از بزرگان است ما عراق متجاوزگر را بخشیدیم.
  • ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    منظورم شهید مطهری بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس