کد خبر 378451
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

سرمربی رئال مادرید به نخستین مربی این تیم بدل شده که یک رکورد بد را به جا می گذارد.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی که دومین سال حضور روی نیمکت رئال مادرید به عنوان مربی را سپری می کند، می تواند همیشه به عنوان یک مربی رکورد شکن در این تیم خوانده شود. تیم او 22 پیروزی پیاپی را کسب کرد و پس از سال‌ها موفق شد دهمین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. او از سوی دیگر رکورد بدی را نیز به نام خود ثبت کرده است.

آنچلوتی به نخستین مربی رئال مادرید بدل شده که در سه داربی پیاپی به اتلتیکو مادرید باخته است. نخستین شکست به آگوست گذشته باز می‌گردد، جایی که این تیم با تک گل ماریو مانژوکیچ کروات، یک بر صفر به اتلتیکو مادرید باخت. دومین شکست او به یک ماه بعد از آن برمی گردد که دیدار رفت در لالیگا برگزار شد. گل هایی از تیاگو و آردا توران موجب شد تا رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، دو بر یک به رقیب دیرینه خود ببازد.

رئالی ها در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری هم با حساب دو بر صفر به اتلتیکو باختند. این نخستین بار از سال 1951 تاکنون و از زمانی است که هلنیو هررا هدایت اتلتیکو مادرید را به دست داشت و موفق شده بود در سه داربی پیاپی، رئال مادرید را شکست دهد.

پیروزی اتلتیکو مقابل رئال همچنین به رکورد 10 پیروزی پیاپی رئالی ها در جام حذفی اسپانیا که از دسامبر 2013 آغاز شده بود نیز پایان داد. دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید هم، اکنون به مربی‌ای بدل شده که از زمان حضور آنچلوتی در رئال موفق شده این تیم را چهار بار شکست دهد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس