دیدار رفت تیم‌های فوتبال اتلتیکو و رئال مادرید در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا با پیروزی شاگردان سیمئونه خاتمه یافت.

شکست رئال مقابل اتلتیکو در دربی مادرید
به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری (Copa del ray) تیم‌های اتلتیکو و رئال مادرید چهارشنبه شب دربی این شهر را در ویسنته کالدرون برگزار کردند که در پایان این بازی با برتری 2 بر صفر شاگردان سیمئونه خاتمه یافت تا رئالی‌ها بعد از شکست برابر والنسیا دومین باخت متوالی خود را تجربه کنند. (فیلم گلهای دیدار اتلتیکو - رئال مادرید)

رائول گارسیا دقیقه 57 از روی نقطه پنالتی و خوزه خیمنز دقیقه 77 موفق شدند دروازه کیلور ناواس را باز کنند.

برنامه، نمودار، نتایج کامل و گلزنان جام حذفی اسپانیا

رئال مادرید که بازی را در غیاب کریستیانو رونالدو آغاز کرده بود در نیمه نخست برتری نسبی نسبت به حریف داشت اما اتلتیکو هم با تلاشی که فرناندو تورس در خط حمله داشت مدافعان رئال را تا حدی آزار داد با این حال توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

شروع نیمه دوم با دو حمله خطرناک از سوی رئالی‌ها همراه شد که گرث بیل و خامس رودیگز آنها را از دست دادند. اتلتیکو که پا به پای رئال پیش می‌رفت در دقیقه 57 به خاطر خطای سرخیو راموس روی رائول گارسیا صاحب یک ضربه پنالتی شد که همین بازیکن توپ را درون دروازه حریف قرار داد تا اتلتیکو یک بر صفر از همشهری خود پیشی بگیرد.

در دقیقه 63 بازی کریستیانو رونالدو جایگزین خامس رودریگز شد تا فشار تیم رئال بیشتر شود اما بار دیگر این شاگردان سیمئونه بودند که به گل رسیدند. در دقیقه 77 بازی روی یک ضربه کرنه از راست خوزه خیمنز با پرشی بلند و ضربه سری دیدنی توپ را درون دروازه رئال جای داد.

رئال مادرید در دقایق باقی مانده توپ و میدان را در اختیار گرفت اما دفاع فشرده میزبان فضا را از مهاجمان رئال گرفت تا بازی با همان دو گل به سود اتلتیکو خاتمه یابد.

بدین ترتیب رئال مادرید که رکورد 22 برد متوالی را تا پیش از تعطیلات کریسمس بر جای گذاشته بود پس از باخت مقابل میلان در دیدار تدارکاتی دو شکست متوالی در لالیگا و کوپا دل ری را برابر والنسیا و اتلتیکو مادرید متحمل شد. آنها در این فصل یک بار در سوپر کاپ و یک بار هم در لالیگا به اتلتیکو باخته بودند.
 دیدار برگشت دو تیم هفته آینده (ساعت 22:30 پنجشنبه 25 دی) در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

در دیگر بازی این مرحله تیم ویارئال در زمین خود با یک گل از سد رئال سوسیه داد گذشت. تنها گل این دیدار را دنیس چریشوف در دقیقه 72 به ثمر رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس